Skocz do zawartości

5myr3k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 5myr3k

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

572 wyświetleń profilu

Osiągnięcia 5myr3k

0

Reputacja

  1. Witam, 3 lipca miałem wypadek nie z mojej winy. Ubezpieczyciel wycenił moje szkody na 3400zł natomiast niezależny rzeczoznawca wycenił szkody na ponad 15000zł, odwołanie które napisałem zostało odrzucone. Co teraz w takiej sytuacji czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
  2. Witam ile odczynnika dać do klimy podczas uzupełniania?
  3. 1 Problem był na biegu jałowym i pierwszym biegu do przekroczenie 1000 obrotów 2 Problem na początku był mało odczuwalny, później raz był a raz go nie było aż do momentu gdy trzęsienie było naprawdę odczuwalne 3 Tak po podłączeniu VCDS wyskoczył błąd P1065, chociaż nie wiem czy od samego początku 4 Wskazówka od obrotów podskakiwała 5 Cały koszt naprawy u mnie to około 5k... natomiast myślę że gdybym od razu udał się do elektromechanika byłby to koszt około 1k
  4. Witam serdecznie. Z moim Audi A4 B8 2.0tdi miałem problem od grudnia 2015 do czerwca 2016 Początek problemu był mało zauważalny i mało odczuwalny, auto podskakiwało na obrotach od 800-850 pomyślałem że to wina brudy na filtrze i dodałem uszlachetniacz do paliwa, problem ustał ale po pewnym czasie powrócił i było gorzej postanowiłem udać się do Mechanika z polecenia Auto spędziło u mechanika 2 tygodnie mechanik rozkładał ręce mówił że to wtryski że to czujnik paliwa że to komputer ale nie potrafił usunąć usterki, odebrałem auto szukając kolejnego mechanika do którego podjechałem zostawiłem auto i po 4h dostaję tel że auto naprawione, faktycznie wszystko było ok ale na 200km następnie problem wrócił autem trzęsło i obroty podskakiwały od 800-1000 wybrałem się kolejny raz do mechanika mówiąc że problem nadal jest, mechanik stwierdził że to Dwumasa, postanowiłem wymienić komplet dwumasę plus sprzęgło, po złożeniu auta problem nadal nie ustąpił, kolejny mechanik rozkładał ręce i polecił elektromechanika do którego się udałem poprosił o wymianę zaworu ciśnienia paliwa (0928 400 706) czujnik został wymieniony lecz beż żadnego efektu, elektromechanik pozwolił sobie zostawić auto na dłużej aby sprawdzić co i jak, dzisiaj dostałem tel że był jeszcze jeden czujnik ten na listwie plus ,,stare sterowniki'' Auto jest naprawione, może mój post komuś pomoże lub podpowie co złego dzieje się u niego
  5. Synchronizator wtryskiwaczy był u mnie... Męczyłem się z tym od miesiąca jeżdżąc od mechanika do mechanika
  6. Witam mam problem ze swoim audi, audi od jakiegoś czasu po uruchomienia silnika nie potrafiło utrzymać obrotów. Skakało na obrotach od 8000-1100 potrafiło zgasnąć Oddałem auto do warsztatu wymieniłem wtryski i nic, wymieniłem zawór cid i nic wymieniłem regulator na listwie ciśnieniowej i nic Mechanik rozkłada ręce i myśli że to wina komputera? Ponoć jest wysokie ciśnienie paliwa błąd który wyskakuje to P106500 proszę o pomoc może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem?
  7. Witam potrzebuje 4 wtryski 03L130277 Ktoś coś? Proszę priv
  8. Witam zamierzam wymienić filtry w moim audi czy ktoś może mi podpowiedzieć jakie oznaczenia mają wszystkie filtry?
  9. Czy ktoś się orientuje jakie żarówki ledowe będą pasowały do halogenów?
  10. Panowie pytanie, ile wchodzi tych żarówek do jednej lampy 2 czy 4?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...