Jump to content

czwura

Pasjonat
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About czwura

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    CK i KR

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na 100we wibrator. Tylko czy będzie sie dało zakodować kiere ???
  2. Tez tak myślałem a tu widać coś innego zobacz zdjęcie z Allegro nr 2 Zobacz ofertę: AUDI Q7lift podgrzewana kierownica LANE ASSIST z p https://allegro.pl/oferta/audi-q7lift-podgrzewana-kierownica-lane-assist-z-p-7885313868
  3. Witam Od trzech lat zrobione wszystko oprócz kiery. Próbowałem wcisnąć silniczek w trzyramienną przedliftowa śle bez skutku. Trzeba w końcu dokończyć moda. Kierownica poliftowa czteroramienny jest z tego co widziałem z silniczek wibracyjny. Czy podejdzie to do przedlifta? Moze ma ktoś inny pomysł jak to uruchomić.
  4. Witam czy trzeba robić adaptacje przy wymianie na nowy i czy trzeba go dokręcić kluczem dynamometrycznym z siła 80kN?
  5. Jakby ktos potrzebował to mam nowe oryginalne audi tarcze na przód 356mm. Więcej w dziale sprzedam
  6. Ok wyłączone dziękuje.
  7. Akumulator był wielokrotnie wcześniej odpinany. Ale nie w ostatnich dwuch tygodniach. Wszystko mi działa po za małym wyjątkiem. Mmi dopiero się da włączyć po uruchomieniu silnika a nie zapłonu jak było wcześniej. Prawdopodobnie te dwie sprawy „TRA i MMI” wystąpiły w tym samym czasie. Gdzie to wyłączyć vcdsem?
  8. Witam od kilku dni na wyswietlaczu w miejscu gdzie zawsze był wyświetlany przebieg pojawił się napis TRA 80 lub TRA 40,50 po jakimś czasie znika od momentu odpalenia i wszystko wraca do normy Co to takiego?
  9. Dzięki na szczęście nie zjarało. Temat poboru mocy rozwiązany. Pozostaje pytanie czy coś jest z regulatorem napięcia nie tak skoro pokazuje różne wartości ładowania bezpośrednio na alternatorze.
  10. Czyli odpinamy klemę plusowa i łącze ja z akumulatorem przez amperomierz?
  11. Witam u mnie jest coś innego pokazuje mi różne lądowanie raz bezpośrednio mierząc na alternatorów mam 14,8 raz 13,8 potem znowu 13,3 następnie 14,0 niekoniecznie w tej kolejności co napisałem. Spadek na poziomie 0,1 przy akumulatorze za każdym razem. Dolega mi tez to co wam ze akumulatora mi nie ładuje a po czterech dniach postoju samochodu się nie da odpalić napięcie na akumulatorze pokazuje mi wtedy 3,7V i jeszcze jedno jak sprawdzić pobyt produ na akumulatorze w uśpiony aucie? Bo coś mi pobiera prąd
  12. Występuje w quattro wymienialem dwumas przy 130tyś i byłem w szoku jak latała półośka z lewej stronie.
  13. Witam moze mi ktoś podrzucić nr tłumika szmerów do turbiny 03L145702J tlumik plastikowy czy metalowy. ???
×
×
  • Create New...