Skocz do zawartości

Bartosz791

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartosz791

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Myszków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartosz791

0

Reputacja

  1. Panowie podepne się chodź temat trochę inny... Podłączam spryski lamp do mojej b5... Licznik z full fisem... Dobrze rozumiem z opisu pinów z tego linku na dropboxa że sygnał z czujnika ma wylądować na 15 pinie szarej kostki?
  2. Panowie pytanie z jakim momentem odkręcić kolektor?
  3. Ale założenie nowego DV skończyło by się praktycznie na tych miast takimi objawami? Jaki wpływ DV ma na pompę sai?
  4. Ale założenie nowego DV skończyło by się praktycznie na tych miast takimi objawami? Jaki wpływ DV ma na pompę sai?
  5. Witam serdecznie... Może ktoś będzie w stanie podpowiedzieć po może być przyczyną takiego zachowania się... Po wymianie zaworu DV na 'nowy' bo tak naprawdę został zakupiony na olx od osoby która twierdziła że jest fabrycznie nowy, i rzeczywiście nie nosiła na sobie żadnych śladów użytkowania... Autko teraz kiedy jest na ssaniu (i tylko wtedy, bo gdy już pochodzi chwilę i przy każdym kolejnym odpaleniu jest już ok) wydaje dźwięk jak by powietrze bardzo mocno przelatywało przez układ i nie wiem o co chodzi czy to sam zawór czy może założyłem go źle... Wrzucam film może ktoś coś podpowie 20190426_053158.mp4
  6. Witam... Potrzebuję pomocy w sprawie oznaczeń taśmy... Jaką numeracje powinna mieć taśma do kierownicy multimedialnej o oznaczeniu 4B0 419 091 BC?
  7. Myślę przelutowac płytki sterujące w silniczkach i powinno normalnie działać
  8. Mój silnik też się różni niby numerami seryjnym... I zastanawia mnie czy to kwestia płytki i sterownik i czy da radę to teraz przeskoczyć w jakiś sposób
  9. Witam... W moim A4 b5 Avant zaistniał problem z wycieraczką tyłu... Mianowicie stary silnik wycieraczki który nie pracował płynnie tylko miewał aż w końcu przestał pracować na dobre postanowiłem zmienić na nowy (nie używany)... Ale po założeniu nowego silniczeka firmy SKV okazało się że nie reaguje na przełączanie w tryb pracy (pracuje tylko w pozycji gdy włączam spryskiwacz) i wtedy jest ok pracuje normalnie jak to przy pracy z pryskiwaczem powinno mieć miejsce... Na dodatek gdy włączam spryskiwacze przedniej szyby również się włącza tylna wycieraczka... Ze starym silniczekiem nie miało to miejsca... Jeżeli ktoś się orientuje na czym polega problem to proszę o podpowiedź... Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...