Skocz do zawartości

Makaveli7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Makaveli7

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Makaveli7

0

Reputacja

  1. Dobra Panowie. Opis pinów mam już ogarnięty. Jestem na etapie "rewiringu" wtyczek. Obecnie licznik 8D0 919 881 (niebieska 32pin, Zielona 32pin, czerwona 20pin) Zamieniam na licznik 8D0 920 880 (niebieska 32pin, Zielona 32pin, szara 32pin) Wyglada to tak że licznik który wkładam pochodzi od Anglika. I teraz pytanie czy będzie trzeba wgrać nowy wsad czy wystarczy go przekodować na Europę już VAG COMem? Oczywiście pierwsze podłącze K+CAN Commandera żeby przyuczyć moje kluczyki do immo w liczniku. No ale zastanawia mnie ten wsad. Mam benzyniaka, 1.8T, licznik też pochodzi z benzyniaka. Zmienie w tym co zakładam jedynie tarcze na tarcze EU (100km/h na godz. 12) aktualnie jest 130km/h na godz. 12. Więc czy wystarczy przekodować już w VAGu czy trzeba wgrywać ten wsad? Pozdrawiam.
  2. Witam. Wiem, że był na forum wątek na ten temat, jednak nie mogę go otworzyć i pobrać w formacie PDF, jedynie wymiana z pół-fisa na full-FIS znalazłem gdzieś w sieci a chciałbym wymienić u siebie zegary i potrzebuje ten poradnik krok po kroku. Posiada ktoś może ten poradnik w PDF albo jakiś link gdzie mogę pobrać? Niestety link podany w tamtym temacie nie działa. Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Turbo poszło do regeneracji. Strona gorąca popękana... Standard. Jak sprawdzić tego n75? DV ogólnie chce sprawdzić bo mam wszystko wyciągnięte. Jak się sprawdza działanie DV? Podcisnienie idzie od góry i rozumiem, że ma się ruszać tloczek ale nie może puszczać powietrza a z boku ciśnienie podaję i ma być tak samo?
  4. Makaveli7

    1.8T AJL podszarpuje

    Ja miałem w AJL takie podszarpywanie jak się wcisnelo gaz w deche przy przyspieszaniu. Winowajcą tego były najprawdopodobniej świece, ponieważ po ich wymianie na dedykowane NGK problem ustąpił. Zobacz sobie czy po wyjęciu cewki nie masz w gnieździe świecy oleju. U mnie była uszkodzona uszczelka pokrywy zaworów, dokładniej ta co jest właśnie pod tą częścią okrywy gdzie znajdują się świece i przepuszcza olej do świec... To równiez mogło być przyczyną.
  5. Mam to na stole. Do aktuatora wpiąłem wężyk nak tórym jest trójnik. Z trójnika jeden przewód idzie do manometr A drugi do wielkiej strzykawy która służy mi jako kompresor. Więc mam ustawić to tak żeby przy ciśnieniu 0,3 Bar zadanym na aktuator klapka zaczynała się otwierać??? I wtedy będzie ustawione jak należy i można śmiało ładować do auta bez obaw? Wszystkie czujniki mam sprawne bo żadnych błędów na VAGu nie było.
  6. Czyli rozumiem, że jak ciśnienie na WG osiągnie 0.3 Bar to klapka ma się dopiero zacząć otwierać tak? Wczesniej czytałem wątek-tutorial napisany chyba przez Nex na podstawie regulacji w AEB i z niego zrozumiałem że ma zacząć się uchylac przy 0.55 Bar. Chyba że źle zrozumiałem opis.
  7. Witam szanowne grono. Szukając w internetach odpowiedzi na pytanie jakie powinno być ciśnienie doładowania w silniku 1.8T AJL 180KM znalazłem wiele opinii, jedni twierdzili że 0,7 Bar inni że 0,8 Bar jeszcze inni że 0,9 Bar a znaleźli się i tacy, którzy twierdzą, że niewiele większe od wersji 150-konnych... Żadnych konkretnych informacji. Zatem pytanie jakie rzeczywiście ma być to ciśnienie doładowania? To ważne dla mnie ponieważ mam Turbo na stole, klapka od WG nie była domknięta ponieważ przy schodzeniu z obrotów słychać było w turbinie efekt grzechotki. Chcę teraz wyregulowac WG, ale nie wiem przy jakim ciśnieniu ma się zacząć uchyla klapka od WG. Wiem że w przypadku 1.8T 150KM ciśnienie doładowania mamy w peaku 0,6 Bar, więc trzeba tak wyregulowac aby zaczęła się otwierać przy 0,55 Bar. U mnie w ogóle ruch sztangi od WG zaczynał się przy 0.2 Bar, po naciagnieciu sztangi na max zaczyna otwierać przy 0.4 Bar i już dalej kręcić się nie da bo brakuje gwintu. W owej sytuacji czy WG jest uszkodzony i nadaje się do wymiany? Pozdrawiam serdecznie i oczekuję na szybką odpowiedź.
  8. Sama wymiana licznika załatwi problem? Jak później z kodowaniem licznika pod immo itd?
  9. Witam forumowiczów. To mój pierwszy post. Zakupiłem jakiś czas temu ładnego polifta 1.8T AJL Q w Avancie. Oryginalnie siedziało tutaj radio Chorus, ale brak możliwości odtwarzania ze zmieniarki oraz irytujące pokrętło głośności zmusiło mnie do zakupu innego radia. Postawiłem na Concert II pochodzącego z A6 C5. Radyjko pasuje w konsolę igiełka, jednak wcześniej nie wiedziałem że radio potrzebuje CAN-BUS do poprawnego działania no i klasycznie... Radio działa, odtwarza pięknie ale.... Przód nie gra albo gra co któreś włączenie radia. Z tym poradziłem sobie w 5 minut, po prostu odpiąłem pin z kostki, który odpowiada za system Bose, fabrycznie oznaczony jako Gala. Wszystkie głośniki grają pięknie. Pozostaje problem braku reakcji na kluczyk wyłączanie się radia co ok 1h oraz brak podświetlenia klawiszy. Info na Fisie to już inna kwestia bo na tym mi strasznie jakoś nie zależy. Więc teraz tak. Jest opcja dokupienia adaptera CAN-BUSA z allegro za jakieś 250zl... Szkoda trochę bo radio mnie wyniosło całe 110zl z przesyłką. Jest może możliwość ominięcie tego wydatku? A może jednak mój samochód posiada Magistralę szerokopasmową tylko o tym nie wiem. Dla informacji podam, że licznik mam z analogowym zegarkiem z CYFRAMI. FIS jest pełny, nie 1/2. Z tyłu są 3 wtyczki, zielona, niebieska i środkowa mniejsza czerwona. Orientuje się ktoś czy może jednak być tam gdzieś wśród pinów ten CAN? Jeśli powieliłem temat to bardzo przepraszam ale przeszukujac Google i forum nie natrafiłem na konkretne informacje. Bardzo liczę na pomoc. Pozdrawiam ciepło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...