Skocz do zawartości

qpens

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qpens

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

277 wyświetleń profilu

Osiągnięcia qpens

0

Reputacja

  1. Zamontowalem włącznik swiatel o seata Leona 1 wszystko działa mimo że numer był inny tylko musiałem przełożyć górę czyli pokrętło bo było niższe A w moim była przytopiona ścieżka i dlatego nie działał. Dzięki za pomoc i pozdrawiam
  2. Mam jeszcze pytanie czy włącznik swiatel z innym numerem będzie działał czy muszę szukać z identycznym ?
  3. Taki mam numer przełącznika swiatel po jego wyjęciu nic się nie zapaliło
  4. Delphi nic nie pokazał ale nie mogłem się połączyć z systemem kontroli swiatel przednich jutro postaram się podlaczyc do vaga i sprawdzę jak sie coś dowiem to napiszę
  5. Mam kompa z programem delfi pokaże coś czy raczej tylko vag?
  6. Witam kolegów i koleżanki mam taki problem A mianowicie zauważyłem że nie działają mi światła mijania bezpieczniki dobre i zauważyłem że po mrugnięcia długimi długie działają A po włączeniu już nie nawet nie pokazuje się kontrolka na zegarach. Spotkał się już ktoś z czymś takim? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  7. Znalazłem przerwana wiązka i to nie w jednym miejscu w tej plastikowej rurce ochronnej ale cała wiązka kwalifikuje się do wymiany bo już ktoś ją latal
  8. Po odpieciu kostek wysuna się na tyle żeby sprawdzić wszystkie jak wchodzą do bagażnika ?
  9. Witam pany a4 b6 przestało mi święcić światło w bagażniku i nie wyświetla na FIS że bagażnik jest otwarty i stało się to nagle bo było dobrze wracam po 15 minutach do samochodu i już nie działa Sprawdziłem mikrostyk w zamku miernikiem i jest przejście ale nie ma prądu w kostce ktora do niego dochodzi miał już ktoś taki problem albo może pomysł co to mogło się zepsuć ?
  10. Wymieniłem oba czujniki i teraz się zalaczyl na kompie nic nie pokazuje żeby były błędy ale czujnik na dole przy chłodnicy pokazuje mi jakieś 12℃ tak sami było i na starym mimo że na zegarze jest 90℃ na wolnych obrotach. Na około 2/3 tys obr wtedy czujnik pokazuje temperaturę w zakresie 30-40℃ nie wiem czy to dobrze czy źle
  11. Witam jak w temacie mam problem z wentylatorem a mianowicie nie włącza się jak silnik się zagrzeje ale za to włącza się jak zdejmę kostkę z czujnik g62 czy to oznacza że czujnik jest padnięty ? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
  12. Witam kolegów przekonałem całe forum i nic konkretnego nie znalazłem mowa o a4 b6 2.0 alt LPG 2001r a mianowicie po wymianie rozrządu i wymianie płynu zalalem świeży po odpaleniu silnika wraz ze wzrostem temperatury uzupelnialem płyn aż do momentu gdy z nawiemu na ustawionej najwyższej temperatury leciało gorące powietrze i unormowal się stan płynu w zbiorniczku wszystko ładnie pięknie aż nie ruszyłem w drogę rano po całej nocy stania samochodu okazało się że nie leci cieple powietrze na wolnych obrotach. Znalazłem na forum jak odpowietrzyc nagrzewnice zrobiłem jak w opisie ponieważ górny wąż nagrzewnicy wydawał się pusty i tym samym był zimny po zabiegu znów było dobrze aż samochód znów stał przez noc i rano znów zimne przeczyscilem nagrzewnice soda kaustyczna wyplokalem aż woda leciała swobodnie i była czysta znów odpowietrzanie ale płyn leciał spieniony ale grzało. Dziś znów zimno podpiolem inferfejs Delphi zacząłem sprawdzić czujniki temperatury i nie wykazały żadnych błędów. Temperatura silnika na poziomie 90℃ czujnik g62 ale temperatura na wyjściu z chłodnicy na poziomie 30℃ i wąż był letni czujnik g83 który założyłem nowy oryginalny a termostat otwarty był w granicach 40%. Przy odpowietrzaniu woda się gotowała wskaźniki temperatury był równo na 90℃ a wentylator chłodnicy nie nie zalaczyl. Po zgaszeniu silnika i zdjęciu kostki z czujnika g62 dopiero włączył się wentylator chłodnicy a na interfejsie pokazywał temperaturę -48℃. Ręce mi już opadają bo nie wiem czy to tak powinno być i czy jak układ jest zapowietrzony to wentylator się nie zalaczy może ktoś z was ma jeszcze jakiś pomysł i mi pomoże bo nie wiem nawet jakie powinny być wartości na tych czujnikach mam ochotę zepchnąć samochód z wiaduktu czekam na jakieś pomysły z góry dzięki i pozdrawiam
  13. Witam kolegów jak w temacie mam pytanie odnośnie tych gum zauważyłem ostatnio że 2 środkowe gumy w moim kolektorze są zsunięte z korektora i przy dodawaniu gazu słychać jak zasysa powietrze i zastanawiam się jakie mogą być tego konsekwencje czy to tak tam zostawić czy wymienić na nowe Pozdrawiam
  14. Witam ja mam podobnie tylko z ta różnica że pojawia się nawet na trasie a jak tylko wrzucę na luz obroty spadną to gaśnie kontrolka jakieś pomysły ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...