Witam?? A4 B5 2.8 quattro ori wersja USA która jeździła wcześniej w Californii manual ori kupiona przeze mnie w 2015r a wiec tak pierwsze mody to doprowadzenie mechanicznie do perfekcji była troche zaniedbana wcześniej jeździła nia osoba która powiedzmy nie przekraczała ograniczen prędkości ogarnięcie mechaniki i podzespołów zajęło duzo czasu i pieniędzy ale było warto potem zalozozylem LPG (wiem gaz do kuchenek) potem zająłem się wyglądem pierwsze co na zmianę poszły lampy przód były polifty ale w bardzo złym stanie prawdopodobnie przed sprzedażą ktoś założył takie bo może dowiedział się ile kosztuje xenon do B5 w wersji USA ( niepotwierdzone info ale coś takiego słyszałem z pewnego źródła) Wiec założyłem ori Xenon D2S różnica ogromna. Następnie zająłem się fotelami były już w skórze i full elektryce ale postanowiłem wrzucic Recaro później przyszedł czas na koło zakupione 18 9j ET 52 nazwa Alu to Turbine z Audi TT dystanse przód 18 mm tył 20 plus nowe opony Dębica PRESTO UHP2 była troszke koza moim zdaniem wiec zaczęły się poszukiwania gwintu do quattro między czasie zmieniłem licznik który był w milach na full fis z S4 przedlift po kilku miesiach znalazłem gwint Firmy Vogland z przebiegiem 4 tys km. W przyszłości chciałbym ogarnac podsufitke na czarno wyczyścić całe wnetrze oczywiście w konkretnej firmie a jeśli chodzi zewnątrz to progi S4 dokladka zderzaka tył PDC z czujnikami w kolor przód dokladka cupra listwy na drzwiach w kolor lub ich usunięcie ceramika i pewnie duzo rzeczy jeszcze się wymysli lub znajdzie po drodze i pewnie tez kilka jeszcze zapomniałem ?