Mati95
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mati95
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Krakow
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Mati95
0
Reputacja
-
Przed wymianą na pewno było dobrze. Zauważyłem to dopiero gdzieś tak z 3 miesiące po wymianie uszczelki.
-
Witam Samochód odpala od razu bez problemu.Chodzi normalnie aż do nagrzania się gdy temperatura osiągnie trochę ponad 40 stopni w zimne dni, a w ciepłe trochę ponad 50 stopni, zaczyna wypadać zapłon na 4 cylindrze. Po jakimś czasie ustaje tak ok 60-70 i wraca do normy. W trakcie normalnej jazdy jest to nieodczuwalne. Samochód ma raczej normalną moc, nawet jak jest w tej temperaturze gdy wypada zapłon, to odpala bez problemu. Błąd wypadania zapłonu wyskakuje tylko gdy stoi na jałowych obrotach przez jakiś czas . Kilka miesięcy temu była wymieniana uszczelka pod głowicą wraz ze wszystkimi uszczelnieniami pompowtryskiwaczy + śruby. -Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania oraz płynu chłodzącego ( Były błędy ) -Doginałem konektorki na pompowtryskach -Płynem liqui molly czyściłem wtryski z podpiętą puszką za filtrem paliwa. Wydawało mi się, że coś pomogło ale za dwa dni jechałem i było to samo. -Wymieniony filtr paliwa. Kąt synchronizacji waha się między 0 a -0.6. Pierwszy raz robię logi i jak coś to je poprawię. logi robiłem statycznie z wyjątkiem pierwszego gdzie silnik był zimny na początku, a gdy już długo wypadał zapłon, a nie chciałem go tak męczyć i podniosłem mu obroty wtedy korekcje zaczęły spadać. od_zimnego_do_bledu.csv 67stopni_gdy_jest_źle.csv ok_70_dobrze.csv nagrzany.csv