Przyszedł czas się pochwalić nowym wozem, zatem oto i on:
A4 B6 Avant ABT
Silnik: 1.8T BFB po czipie ABT na jakieś 190 KM, LPG STAG 3000
Układ napędowy: skrzynia 5b., napęd Quattro
Kolor: LX7Z - Dolphin grey
Przebieg w dniu zakupu: 289000 km
Wnętrze:
półskórzane kubełki z pompowanymi lędźwiami;
4 elektryczne szyby;
pełen FIS;
radio AUDI Concert 2;
podkłokietnik;
czarna podsufitka.
Zawieszenie: obniżone, ale nie wiem jeszcze dokładnie co tam siedzi
Hamulce: seria
Koła: OEM Audi 17x7, Uniroyal Rainsport 225/45
Po zakupie wymieniłem olej i filtry oraz uszkodzony czujnik poziomu oleju. Cieknie też z napinacza łańcuszka, ale poszukuję dawcy do wymiany solenoida, który właśnie ma tę nieszczelność.
Do naprawy:
cieknący solenoid,
cieknąca przekładnia kierownicza,
czasem brak mocy - obstawiam DV lub N75, bo usterka występuje raczej okazjonalnie,
reflektory przednie do wymiany,
prawa tylna lampa do wymiany,
pospawać wydech,
złażąca farba z przycisków,
do wymiany tunel, ma otwory po uchwycie na telefon,
skrzypiące plastiki.
Planowane mody:
optymalizacja dolotu poprzez założenie TIPa i FMIC,
wydech z nierdzewki,
lepsze heble,
alu 17 na lato, nic większego, bo opony mają 3 mce i są jak dla mnie świetne,
może jakiś upgrade systemu audio,
założenie pasującej kierownicy multifunkcyjnej.
wyposażenie.txt