Skocz do zawartości

mk0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mk0

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Krk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mk0

0

Reputacja

  1. Na Dauna jest dobry zakład, moim zdaniem przystępne ceny i termin wykonania w przeciągu tygodnia. Do Czaji do Wieliczki nie ma co jechać, nie chce mu się ogarniać trudniejszych tematów a trzeba czasem czekać kilka tygodni żeby w ogóle felgi przyjął.
  2. Jutro z miłą chęcią bym wpadł, tylko zdradźcie dokładniejszą lokalizację
  3. Dorwałem się do wlepki pod kanapą i rozkodowałem. Kilku rzeczy się dowiedziałem, na przykład takich, że to jest holender i ma kierownicę multifunkcyjną. Jak ktoś ciekaw, to w załączniku jest już zdekodowane wyposażenie Niemniej jednak mam kilka pytań: Mam zwykłą trójramienną kierownicę, choć skórzaną. Nie wiem, co jest pod nią, ale jaka kierownica powinna być zamontowana? Ktoś może wskazać? Według kodów posiadam 'standardowe' fotele, jednak faktycznie są półskórzane półkubełki z opcją pompowania, manualne. To tak ma być, bo jest ukryte pod kodem wykończenia wnętrza, czy to też przełożone? Będę kupować regenerowane reflektory i chciałbym wiedzieć, jak ogarnąć regulację zasięgu świecenia. Czy wszystkie reflektory są przygotowane pod silniczek regulacji, czy trzeba kupić konkretne reflektory? Jestem też umówiony na regenerację maglownicy a na dniach mają mi przyjść dawcy solenoidów. Co prawda używane napinacze, ale zanim wymienię element za 7 stów wolałbym wcześniej spróbować naprawić to co jest Swoją drogą, czarna podsufitka w połączeniu z przyciemnianymi szybami robi robotę nieziemską. wyposażenie.txt
  4. Kwestia gustu. Te felgi są naprawdę ok i jeśli jakieś inne fele na lato, te zostaną na zimę. Ten komplet niestety i tak wymaga regeneracji, bo lakier złazi i ranty są poodzierane.
  5. Przyszedł czas się pochwalić nowym wozem, zatem oto i on: A4 B6 Avant ABT Silnik: 1.8T BFB po czipie ABT na jakieś 190 KM, LPG STAG 3000 Układ napędowy: skrzynia 5b., napęd Quattro Kolor: LX7Z - Dolphin grey Przebieg w dniu zakupu: 289000 km Wnętrze: półskórzane kubełki z pompowanymi lędźwiami; 4 elektryczne szyby; pełen FIS; radio AUDI Concert 2; podkłokietnik; czarna podsufitka. Zawieszenie: obniżone, ale nie wiem jeszcze dokładnie co tam siedzi Hamulce: seria Koła: OEM Audi 17x7, Uniroyal Rainsport 225/45 Po zakupie wymieniłem olej i filtry oraz uszkodzony czujnik poziomu oleju. Cieknie też z napinacza łańcuszka, ale poszukuję dawcy do wymiany solenoida, który właśnie ma tę nieszczelność. Do naprawy: cieknący solenoid, cieknąca przekładnia kierownicza, czasem brak mocy - obstawiam DV lub N75, bo usterka występuje raczej okazjonalnie, reflektory przednie do wymiany, prawa tylna lampa do wymiany, pospawać wydech, złażąca farba z przycisków, do wymiany tunel, ma otwory po uchwycie na telefon, skrzypiące plastiki. Planowane mody: optymalizacja dolotu poprzez założenie TIPa i FMIC, wydech z nierdzewki, lepsze heble, alu 17 na lato, nic większego, bo opony mają 3 mce i są jak dla mnie świetne, może jakiś upgrade systemu audio, założenie pasującej kierownicy multifunkcyjnej. wyposażenie.txt
  6. Hej, Witam wszystkich, nazywam się Marcin i przymierzam się do zakupu kolejnego auta z kolei. Po Hondzie Accord, która wczoraj odjechała w blasku ulicznych lamp, przyszła pora chyba na A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...