Skocz do zawartości

Elektrykwysokichnapiec

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Elektrykwysokichnapiec

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Trzebiatów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Elektrykwysokichnapiec

1

Reputacja

  1. Po wyciągnęciu skrzyni okazałosię że koło zamachowe jest krzywo przykręcone i się wygieło,otwory na śruby nie są symetryczne. Potrzebuje koło zamachowe o numerze 0781053236 proszę o kontakt
  2. Witam potrzebuje koło zamachowe od silnika 3.0 bbj. Prawdopodobnie to jest różnica między ASN a BBJ. Jak by ktoś miał to proszę o kontakt 505696754.
  3. ECU od bbj przełożone lecz dalej jest problem z utrzymaniem obrotów i brak reakcji na gaz. Może wtryski od asna trzeba również przełożyć z bbj czy są takie same?
  4. Mam kompa z bbj przekazałem mechanikowi. Ciekawe czy ktoś miał kiedyś taki przypadek
  5. Jaka jest różnica między ASN a BBJ? Inny komputer ?
  6. Kurde mechanik przekładał a nie ja....powinien zauważyć różnicę.....nie wiedziałem że w a6 jest bbj ... To co teraz trzeba podmienić komputer z bbj? nie ma już tej a6 i jest problem
  7. Odswierzam temat silnik kupiony pół roku temu na chodzie z A6. Po przekłada do mojej A4 nie pracuje. Mechanik 4 miesiące próbuje go zrobić i nie daje rady. Auto poszło do Kołobrzegu i też stoi 1 miesiąc. Mechanicy mówią że problem jest z synchronizacją wału z walkami w głowicach auto spała ale nie reaguje na gaz i nie pracuje równo. Silnik wyjęty z A6 że skrzynią multitronik a u mnie jest Tiptrinic może w tym jest problem bo czujnik położenia wału jest w skrzyni. Kto miał taki problem proszę i pomoc. Dziekuje
  8. Silnik kupiony wraz z A6 z Niemiec za tydzień przekłada
  9. Pisałem do waskiwv ale nie odpowiada. Poczekam jeszcze ale chciał bym do zimy uruchomić auto bo stoi już 6 miesięcy w garażu i marnuje się. Pozdrawiam forumowiczów
  10. Witam jakiś rok temu kupiłem Audi A4 3.0 ASN. Pojezdzilem 3 miesiące i pierwsze usterki. 1.Uciekajacy płyn chlodniczy.(nie było wiadomo gdzie) 2.Wypadanie zapłonu na 5tym cylindrze. Więc czytając forum szukałem mechaników zachodniopomorskie Kołobrzeg. Nie znalazłem nikogo kto by chciał i umiał obsłużyć ten silnik. Więc wziolem kupiłem blokady i rozebralem głowice. Pytanie czy dół ruszać też tzn. Czy tulejowac tuleje na Żeliwne. I czy kolega z Forum by mi zrobił i za ile. Pozdrawiam
  11. Witam jakiś rok temu kupiłem Audi A4 3.0 ASN. Pojezdzilem 3 miesiące i pierwsze usterki. 1.Uciekajacy płyn chlodniczy.(nie było wiadomo gdzie) 2.Wypadanie zapłonu na 5tym cylindrze. Więc czytając forum szukałem mechaników zachodniopomorskie Kołobrzeg. Nie znalazłem nikogo kto by chciał i umiał obsłużyć ten silnik. Więc wziolem kupiłem blokady i rozebralem głowice. Pytanie czy dół ruszać też tzn. Czy tulejowac tuleje na Żeliwne. I czy kolega z Forum by mi zrobił i za ile. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...