Skocz do zawartości

peele

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O peele

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Krakow

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia peele

0

Reputacja

  1. Audi a4 b7Radio oryginał. Od jakiegoś czasu radio samo się włącza np:- gaszę zapłon, radio samo się wyłącza zamykam auto, za godzinę wracam patrzę radio samo gra.- wyłączam najpierw radio, później zapłon, zamykam auto za godzinę wracam radio gra. Nie zawsze, co kilka razy. Aku już 2 razy rozładowało. Co zrobić z tym fantem?
  2. Chrobotanie - odma -> wymieniona pokrywa i problem rozwiązany. Dymienie - DPF -> wycinka DPFa, wirus i problem rozwiązany.
  3. Update: FIlterek wyprany, overboosta nie zauwazam, chrobotanie wciaz sie powtarza, dymienie bez zmian. Udalo sie nagrac filmik na postoju. Odpalilem auto, wyjechalem z parkingu i rura - dym jak skurczybyk na 300-500 metrach i spokoj. Zatrzymalem sie na ktorys swiatlach z rzedu - widze dymek za soba, pozniej but dymu wpi_du i po ok 500 metrach spokoj. Dojechalem do domu, parking, za 2-3 minuty dym jak na filmiku: Im dluzej stoje tym dymienie sie nasila. Smierdzi jak skurczybyk. Szczescie ze policja jeszcze nie przytulila dowodu Dla informacji - przez 12-13k km od ostatniego wpisu, poziom oleju spadl z MAX do MIN (oprocz dymienia widze ze mam jakis (delikatny?) wyciek, ale tragedii nie ma wiec narazie jezdze).
  4. Byłem z tym u mechanika ktorego polecacie tutaj na forum. Stwierdzil ze N75 jest sprawny. Jego podejzenie (chrobotanie, dymienie, szarpanie) padlo na wtryski, wyciagnal je, dal jakims gosciom z krk do sprawdzenia na maszynie i wynik diagnozy jest w wtryski.jpg Propozycja - wymiana 3 wtryskow na uzywki albo regeneracja. Odmowilem. Mechanik polecil kupic i dolac do paliwa cos na wtryski do ich oczyszczania - "moze cos pomoze a moze nie". Przy okazji wymienilem olej bo stuknelo mi 15kkm. Wyjechalem od mechanika, kopcenie (bialy, bialy siwy, bialy niebieski) bez zmian i chrobotanie (w okolicach 1800-2000 obrotow na przyspieszam) dalej slyszalne. 3 dni po tej wizycie umowilem sie ze znajomym ktory ma vcds-a na zrobienie kilku pomiarow. Zrobilismy kilka pomiarow: - statycznych - dynamicznych - 3 bieg 1500 obroty i gaz do podlogi na 4000 obrotow, pozniej jeszcze rozpedzanie na 1, 2, 3 biegu. Przy dynamicznych probach bylo slychac chrobotniecie przy ok 1800-2000 obrotach plus bylo odczuwalne szarpniecie - nagly przyrost mocy. Podczas testow nic nie kopcilo. Po testach, pare godzin auto stalo, pozniej odpalilem akurat grzecznie stalem w korku z 15 minut, wyjechalem z korka przycisnalem - flara dymu przez 500 metrow bialo niebieski. Wyniki sa tutaj: DYNAMICZNE Log011 - 1 http://log.malonetuning.com/chart/240450#H8KLCABTwqHDiFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Log011 - 2 http://log.malonetuning.com/chart/240452#H8KLCABVwqHDiFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Log011 - 3 http://log.malonetuning.com/chart/240453#H8KLCABXwqHDiFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Log011 - 4 http://log.malonetuning.com/chart/240454#H8KLCABbwqHDiFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Log011 - 5 http://log.malonetuning.com/chart/240455#H8KLCABcwqHDiFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Log011 - 6 http://log.malonetuning.com/chart/240456#H8KLCABewqHDiFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Log011 - 7 http://log.malonetuning.com/chart/240457#H8KLCABfwqHDiFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Log011 jazda bieg 1,2,3 http://log.malonetuning.com/chart/240447#H8KLCABQwqHDiFsCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA Log011 008 -9 http://log.malonetuning.com/chart/240448#H8KLCABQwqHDiFsCA03CjEEOw4IwDATDv8OiwrMtUSh8JsOKIRArwrVUwpLDinFRw6HDtTTCqcKEOMOuw47DrDoHwo%2FDssK8S2ZKWsOWwqUCwp48wrZyLiofw54jQsOiw4wawozDoSDDucOFamTChTYKwpvCtMOFwrHCmSQyw4VgwqHCssK1w7LCgsKmKzcSYsKkw7dPBsKVNFk%2Fw5vDjT%2FDoMOOOMOiFW8eYcOoOMKsVsOqMkvCvxtGw6%2FCvxwyw5FTwq8AAAA%3D Log011 008 -10 http://log.malonetuning.com/chart/240449#H8KLCABSwqHDiFsCA03CjEEOw4IwDATDv8OiwrMtUSh8JsOKIRArwrVUwpLDinFRw6HDtTTCqcKEOMOuw47DrDoHwo%2FDssK8S2ZKWsOWwqUCwp48wrZyLiofw54jQsOiw4wawozDoSDDucOFamTChTYKwpvCtMOFwrHCmSQyw4VgwqHCssK1w7LCgsKmKzcSYsKkw7dPBsKVNFk%2Fw5vDjT%2FDoMOOOMOiFW8eYcOoOMKsVsOqMkvCvxtGw6%2FCvxwyw5FTwq8AAAA%3D STATYCZNE LOG 001-003-007 http://log.malonetuning.com/chart/240458#H8KLCABgwqHDiFsCA03CjksOwoMwDETDr8Oiw7VEIi3DvcKdJcOKIm0swogEBBnCg8KgwqcvH8KpYsOpwpk3T3bCjsKEw5s8wrHCiUHDg8OASsK4w4B6OMO6w6TDtsKdOjbClcOkwrEfCMOFETZZw5LCl8OXE1Rxw4cSwpTDqWjCusKJRcKNZjPCmzDCp21xbMOqFE%2FDtgJXwqjCjMK8NSFGwrPDvGHCklTDlcK6w4tWw7JUwrgCJW7CsMOrZw88w7HDgsOdwoPDrA7ChlHDs8OQN2kXw5vDksO7H8OJw4oqw5bDkAAAAA%3D%3D LOG 013-004-023 http://log.malonetuning.com/chart/240461#H8KLCADCnMKhw4hbAgNNw43DkQrDgjAMBcOQf8OJcwIWBsOqwrfClD5UF2pgNiPDjWTDrsOrXSfCiMKPw7ceLjdGwrjDq8OzJsKVwqnCmC5zAzwlw6zDpcKkJhvDrxHCoXBlw4vDjsOwwpXDumJzcsKlwpXDsip9woFDwpc8wo7DtMO%2BVWBSHn5MGsO7H8OEM17DsMKKYcO%2FwoFweF5cw5s8wol3DkNKH1LCucOzwoPClgAAAA%3D%3D LOG BS003 http://log.malonetuning.com/chart/240460#H8KLCADCmsKhw4hbAgNNwo5BCsODMAwEw7%2FCosKzBQ3DtDfDhgfCtRbCriDCscKCwqzChMK0wq%2FCrxNDw6l1RsODKkYwXnRnw4zDpMOUw5ghw5zDgsKUQsKEwqcuD8KpwozDhXRbW8OHA8OOasOyw6HDswoKVzZywoZhw6rDjsOmw6jCigfDkiFnMRrDihnDnz8EJsOlw6VXw5LDl8O%2BRMOswqswXcKCNsOXwrbDjjLCnsK5wqfDtAUbFiYewqYAAAA%3D LOG BS011 http://log.malonetuning.com/chart/240459#H8KLCADCmMKhw4hbAgNNw4vDkQrCgzAMwoXDoXfDiXUCOsO2NsKlF8OdDDXDoBpJw6NQwp9%2BVkF2ecOOw4cfAsK8w7XDs8KSw4LClE3Cl8K5AnYRw5s5wqnDicOOw4dEw4hcw5jCkjNcUsK%2BbE7CrsK0UlrCpRVXwpPChsKBwrbDuwLCkzzDusKZVMO2PwgdPiJCf1JaXMOrPMKJN8Opwp8xw74AwohNT1DCkQAAAA%3D%3D Nasze wnioski: - turbina przeladowuje - N75 dziala poprawnie - egr ok - wtryski maja delikatne odchylki ale nie ma tragedii. Pytania: 1. Czy kupic jakis (jaki) dodatek do paliwa do oczyszczania wtryskow? Jaki? 2. Logi z vcds-a dotyczace wtryskow mowia ze nie ma az takich duzych odchylek niz to co jest w wtryski.jpg - wtf? 3. Czy lejace wtryski moga powodowac dymienie? Czy chrobotanie moze dochodzic z wtryskow? 4. Logi pokazuja, ze turbina przeladowuje - co moze byc powodem?
  5. Dzięki za odpowiedź. Wspomniałem że turbina była wymieniana. Chrobotanie było słyszalne na starej turbinie i na nowej tak samo. Jeśli wymiana turbiny nie obejmuje wymiany tego zaworu mam na myśli zawór jest cały czas ten sam to pewnie on jest winowajcą. Dodam jeszcze że auto kopci na starcie jak mu przycisnę i np jak jadę w trasie zatrzymam się w korku na 15 minut to widzę za sobą dymek biały i pozniej znowu but to widzę flarę dymu za sobą. Dym biały siwy.
  6. Witam, od ponad 3 lat posiadam Audi A4 b7 2.0 TDI 140KM BPW Moj przebieg 170k -> 230k km Problemów było kilka ale skupie się na jednym ktorego nie wyeliminowaly ostatnie naprawy: - wymiana turbiny - regeneracja pompy oleju. Problem polega na tym, że na zimnym silniku, gdy z obrotów powiedzmy 1200 dodaje gaz na 1-2 lub 3 biegu, i puszcze gaz w okolicach powiedzmy 1700-1900 obrotów to słysze chrobotnięcie. Reprodukuje sie to w 100 procentach, ale zdarzaja sie sytuacje ze jak odpale auto to w ogole tego nie slysze. O ile samo chrobotanie mnie zastanawialo, o tyle ostatnie odglosy juz bardzo niepokoją a mianowicie chrobotanie przeroslo w takie dluzsze odglosy jakby cos co robi obroty o cos charowalo... To wszystko nie jest slyszalne na biegu jalowym, jedynie w czasie jazdy w zwiazku z czym ciezko mi to bylo nagrac. Jedyne nagranie z dyktafonu jest w zalacznikach. Niepokojacy odglos slychac w 11-14 sekundzie (w 9-10 sekundzie byl prog zwalniajacy...). 27 wrz, 16.29audi.mp3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...