Jump to content

PuszkinPL

Pasjonat
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About PuszkinPL

Informacje

  • First name
    Darek
  • Location
    Podkarpackie/Rzeszów

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pewnie wypalone gniazda zaworowe jak u mnie, niskie ciśnienie sprężania (12 - 11 - 12 - 8), próba olejowa bez zmian i tak samo świeczki, cewki nic nie pomagało, no ale mi olej brała bo turbo trup a płyn wyciekał. Ogólnie było słychać z tłumika hmm, no jakbyś przepuszczał przez ciasną szczelinę dużo powietrza <- to oczywiście przez nieszczelne zawory. 1.8T ANB w B5 po 400kkm jazdy odrazu na gazie bez rozgrzewania. Za 7 prowadnic i 7 gniazd wyszło 750zł, w sumie jakieś 2.5K-3K PLN za wszelkie uszczelniacze, rozrząd i inne pierdolety bo jak robić to raz.
  2. Witam. A4 b5 avant 99 rok 1.8t quattro. Planuje zrobić 320 przód na adapterze z zacisków 973 974 i to raczej jest juz na pewno ale nie wiem czy jest sens wsadzać 300mm na tyle (zaciski s4 b5 też z adapterem). Naczytałem się o "brake bias" i że może być auto bardzo niestabilne/niepewne no i dlatego piszę. Robił ktoś coś takiego? Żałował bądź też nie? Wydaje mi się ze lepsza opcja była by 320 288 no tylko ze ja juz kupiłem i naprawiłem zaciski z s4 (miało byc 345/300 ale się poddaje). Jakie jest wasze zdanie? Gdzieś wśród miliona postów przeczytałem że na tył 300 to minimum 350 na przodzie, to prawda?
×
×
  • Create New...