Skocz do zawartości

PuszkinPL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PuszkinPL

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Podkarpackie/Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PuszkinPL

0

Reputacja

  1. Pewnie wypalone gniazda zaworowe jak u mnie, niskie ciśnienie sprężania (12 - 11 - 12 - 8), próba olejowa bez zmian i tak samo świeczki, cewki nic nie pomagało, no ale mi olej brała bo turbo trup a płyn wyciekał. Ogólnie było słychać z tłumika hmm, no jakbyś przepuszczał przez ciasną szczelinę dużo powietrza <- to oczywiście przez nieszczelne zawory. 1.8T ANB w B5 po 400kkm jazdy odrazu na gazie bez rozgrzewania. Za 7 prowadnic i 7 gniazd wyszło 750zł, w sumie jakieś 2.5K-3K PLN za wszelkie uszczelniacze, rozrząd i inne pierdolety bo jak robić to raz.
  2. Witam. A4 b5 avant 99 rok 1.8t quattro. Planuje zrobić 320 przód na adapterze z zacisków 973 974 i to raczej jest juz na pewno ale nie wiem czy jest sens wsadzać 300mm na tyle (zaciski s4 b5 też z adapterem). Naczytałem się o "brake bias" i że może być auto bardzo niestabilne/niepewne no i dlatego piszę. Robił ktoś coś takiego? Żałował bądź też nie? Wydaje mi się ze lepsza opcja była by 320 288 no tylko ze ja juz kupiłem i naprawiłem zaciski z s4 (miało byc 345/300 ale się poddaje). Jakie jest wasze zdanie? Gdzieś wśród miliona postów przeczytałem że na tył 300 to minimum 350 na przodzie, to prawda?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...