-
Postów
89 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
40O KonradA4troop

Informacje
-
Imię
Konrad
-
Miasto
Łuków/Warszawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
2457 wyświetleń profilu
-
Dzięki wszystkim za fajnie spędzony weekend, organizatorom za włożony trud by wszystko dopiąć na "ostatni guzik" i mam nadzieje że do zobaczenia za rok!
-
Ja na twoim miejscu z 17 zrobiłbym zimówki a na lato najlepiej 18+, ja sam od dawna latam na 19 i po tej zmianie dzisiaj założyłbym 20' Auto od razu inaczej wygląda, lepiej się jeździ, pod kątem przyczepności w zakrętach i trakcji, tyle że wiadomo trochę sztywniej, ale nie jest źle. 17 moim zdaniem na ten gabaryt auta i na dosyć spore nadkola nie wygląda dobrze.
-
Audi A4 B8 FL - wybór wersji wyposażeniowej i silnikowej
KonradA4troop odpowiedział(a) na cabanmat temat w Audi A4 B8
Bo B&O nie robi takiego łubudubu jak bose w B6/7 - to większość osób ma na myśli, a to że powyżej 70% głośności harczy i pierdzi to już nie ważne, a co do małych magnesików, te małe magnesiki do lodówki lepiej dają radę jak nie jedne 2x większe, B&O jest sporo bardziej zaawansowane technologicznie jak przestarzałe bose w b6. Inna budowa głośników, komunikacja wzmaka itd po przez światłowody, mikrofony do redukcji szumów itp itd. można wymieniać a wymieniać. Prawda jest taka że Bang gra bardzo dobrze jak na a4, wiadomo że lepiej zagra w a6 a jeszcze lepiej w a8, większe auto, więcej wygłuszeń, więcej głośników itd itp. -
Bla Bla Bla Bukowina Tatrzańska 2025
KonradA4troop odpowiedział(a) na Michu1996 temat w Zloty Ogólnopolskie
Ja chyba zostanę -
Oj raczej już nie znajdę, ale pamiętam że chyba szyny z a4 b8 i z Q5 są praktycznie takie same, różnią się plastikiem na końcu i ja mam akurat te z Q5. Konkretnie różnica jest tylko w tym że a4 ma tą ramkę pod te chromowane uchwyty plastikową, a Q5 materiałową jak reszta bagażnika, czy jakoś tak, nie pamiętam już dokładnie bo mod robiony dawno temu, jak się mylę to niech ktoś poprawi. dodatkowo do dokupienia mocowania i śruby pod szyny, był gdzieś na forum temat odnośnie tego. Offtop do bagażnika wlatuje jeszcze el klapa, ponieważ udało mi się dorwać cały zestaw we wmiarę okazyjnej cenie. Co do kawy - chętnie
-
Siemka Audi przez ostatnie pół roku przeszło bardzo dużo zmian, także czas nadrobić trochę zaległości Zostały wypiaskowane wnęki nadkoli, kielichy od spodu, progi, pomalowane dobrej jakości epoksydem, do tego doszły dodatkowe mastyki na wszystkie krawędzie, miejsca zgrzewów, po czym została położona struktura, a na koniec wosk, oraz w profile zamknięte. Dodatkowo osłony podwozia były w średnim stanie, więc kupiłem wszystkie nowe, prosto z ASO, wraz z całym kompletem spinek. Po za tematami antykorozji, zostało założone turbo z CAHA, oraz zostało auto wystrojone na 207 koni i 423nm z zachowaniem wszystkich fabrycznych limiterów, m. in. EGT. co więcej? zdecydowałem się na wydech z 3.0tdi oraz pod to musiałem znowu zmienić dyfuzor slina na 2 wydechy i wyjście na hak oraz dodatkowo zamontowałem spryskiwacze do reflektorów. Ze smaczków wizualnych polakierowałem na nowo listwy progowe sline, usunąłem emblematy z tylnej klapy i przykleiłem lotkę RS a na końcu całość została wypolerowana i zabezpieczona ceramiką. PS. znaczek S4 też wyleciał, na razie zostawiłem samo S i czekam na oklejenie szyb na czarno, zastanawiam się nad podsufitką sline i side assist i dodatkowo el klapą. Niedługo może jakaś sesyjka wleci, a auto aktualnie prezentuje się tak.
-
Wrzucam kilka fotek zrobionych na szybko, niestety aura nie sprzyja, auto nie sposób utrzymać w czystości przy obecnej pogodzie, więc jest jak jest, ale jak tylko trochę się pogoda poprawi to wrzucę coś więcej. Flickr Auto wymaga póki co dopieszczenia, oraz porządnego pozimowego mycia, lecz chyba jestem na dobrej drodze. Mogę zdradzić że prawdopodobnie następne fotki pojawią się już z "dwururką"
-
Dawno nic nie było, także uzupełniam temat. Co się zmieniło? bardzo dużo ale to w punktach może wypiszę. Wleciał zderzak sline tył, dyfuzor pod 2 rury w piano się maluje Wydech z 3.0TDI leży w oczekiwaniu na montaż Wleciał przedni zderzak pod spryski Grill z S4 Kratki halogenów plaster miodu pełne Hamulce z S4, tarcze Zimmerman i klocki ATE Nakładki progowe Sline Lusterka zewnętrzne el składane, z podświetleniem, fotochromatyczne Intercooler z 3.0tdi Podświetlane kieszenie w drzwiach Turbo z CAHA Pozbycie się korozji z rantów błotników i progów na przedniej krawędzi i na razie tyle, obecnie auto czeka na diagnozę, prawdopodobnie szykuje się wymiana wtrysków, czujnika na listwie oraz pranie DPFa po czym jak wszystko dobrze pójdzie wpadnie soft na 200+, oraz jakaś drobna korekta lakieru, pranie wnętrza i kilka innych rzeczy a obecnie prezentuje się tak.