Skocz do zawartości

brzustowa123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brzustowa123

Osiągnięcia brzustowa123

0

Reputacja

  1. Ok dziękuję czyli pod komputer, i dmuchać w wężyk jak nic sie nie pokaże to czujnik do wymiany w ECU ??
  2. Dziękuję ślicznie za odpowiedź, postaram się zmienić przewody które wyglądają na sfatygowane, ECU także jutro idzie do sprawdzenia, Ps. danu44 oczywiście że tak... dziękuję za naprowadzenie... [br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 19:31_________________________________________________Witam serdecznie wymieniłem łącznik i większość przewodów, jedynie od mapa nie wymieniłem, rozkręciłem ECU wężyk jak nowy, sam czujnik nie widać żeby był uszkodzony z zewnątrz. Jedyne co mnie zastanawia to wężyk idący od ECU do chyba kolektora plastikowego ciężko przez niego idzie powietrze, próbowałem strzykawką wtłaczać i odciągać powietrze (oczywiście po odłączeniu od ECU i zdjęciu łączników gumowych) i jest jakaś kompresja czy tak powinno być czy też powietrze powinno lekko przez niego przelatywać do tego kolektora?? Zdjęcie jeszcze na starych wężykach,ale już są nowe... Oczywiście przesyłam także logi dynamiczne po wymianie wężyków. Log (0 - 010,011)
  3. Dziękuję serdecznie dzisiaj odkręciłem łącznik gumowy jakie było moje zdziwienie, pod spodem dziura jak się patrzy : niestety jutro dopiero zakupie nowy, jednak wyczyściłem łącznik obwinąłem taśmą samowulkanizującą, oczywiście tylko na dzisiaj, po zamontowaniu i zrobieniu pomiarów (wykasowaniu 575) nadal to samo, wziąłem się za sprawdzenie sztangi turbiny - wykonuje ruch maksymalnie 0,5 cm, podciśnienie na wężyku sprawdzone na "palec" zasysa, wężyk trzyma się palca jednak nie wiem jakie powinno być dokładnie to podciśnienie, jutro sprawdzę na strzykawkę. Pozdrawiam i proszę o dalsze rady. Z góry wszystkim dziękuję i pozdrawiam ...
  4. Witam serdecznie dziękuję za każdą informację. Wklejam logi dzisiaj robione po wykasowaniu błędu 575 Log (0 - 010,011) Proszę o każdą pomoc, jestem lewy w sprawach naprawy ale wężyki itp, na pewno sobie poradzę z wymianą. Po południu wkleję zdjęcia silnika i wężyków, jeśli to możliwe proszę o pomoc co mam na początku zobaczyć , zrobić. Z góry dziękuję ...
  5. Witam serdecznie szanownych kolegów mam problem z moją Audi, a mianowicie jak w większości przypadków : 1. Zaczęła kopcić przy wysokich obrotach 2. Straciła moc Po podpięciu do Vag-a jest jeden błąd: 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Proszę kolegów o sprawdzenie loga robiłem dynamiczny na 3 biegu. Log (0 - 003,008,011) Z góry dziękuję za każdą pomocną informację. Pozdrawiam serdecznie ...
  6. Ok dziękuję za informacje, proszę moda o zamknięcie tematu .. Moje zapytanie już wędruje do odpowiedniego działu na forum. Dziękuję serdecznie i przepraszam za zamieszanie...
  7. Witam serdecznie szanownych kolegów mam problem z moją Audi, a mianowicie jak w większości przypadków : 1. Zaczęła kopcić przy wysokich obrotach 2. Straciła moc Po podpięciu do Vag-a jest jeden błąd: 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Proszę kolegów o sprawdzenie loga robiłem dynamiczny na 3 biegu. Log (0 - 003,008,011) Z góry dziękuję za każdą pomocną informację. Pozdrawiam serdecznie ...
  8. Witam wszystkich którzy pokochali AUDI jestem jednym z nich pochodzę z małopolski moja bryczka to AUDI A4....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...