MATI A4 B6
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O MATI A4 B6
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Łomża
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
199 wyświetleń profilu
Osiągnięcia MATI A4 B6
0
Reputacja
-
A Czy w Polsce jezt mechanik który dobrze ogarnia te silniki 3.0 ASN, bo tak jak czytalem gdzieś na forum o rozrządzie to wątpie ze mój mechanik bedzie wiedział o co chodzi z tymi wartościami w grupie 93 i wywali galy. I czy wgl na VAG iem to da radę sprawdzić Podejrzewam ze rozrząd ustawił bez blokad i spartolił troche robote skoro wcześniej nic nie było słychać przy nabieraniu prędkości Auto ma już przelotu 335tyś i nie wiem czy warto w nie pchać pieniądze czy sionik nie zmierza ku końcowi.
-
Witam Jest to mój pierwszy temat na tym forum więc prosze o wyrozumiałość Tak więc około 2 miesiące temj nabyłem A4 b6 3.0 ASN I pojawił sie po niedlugim czasie problem z silnikiem, Motor gdy go przytrzymam na obrotach miedzy 2tys a 3 tys słychać dziwne terkotanie stukanie nie wiem jak to dokładnie określić. Odbywało się to do niedawna tylko na postoju jak mowiłem gdy sie go przytrzymalo na obrotach. Zdecydowalem sie na zmiane rozrzadu i po jej wymianie podczas przyśpieszania słychac rzęcholenie w silniku nie wiem czy jedno z drugim ma coś wspólnego ale nie mam pojęcia co to może być. Mój mechanik powiedział mi sie to od kół pasowych do ustawiania faz rozrządu jest ich tam 4 koszt regenracji 1800zł. Samochód raczej nie stracił na mocy i jeździ jak powinien. Czy ktoś z was miał podobny problem licze na waszą pomoc .