Skocz do zawartości

sajukk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sajukk

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sajukk

0

Reputacja

  1. Dzieki za odpowiedź, a więc tak szczelność sprawdzona kompresorem i nigdzie nie widzę/słyszę nieszczelności. W środę stawiam auto do człowieka który specjalizuje się w autach z grupy vag bo już trochę zrezygnowany jestem, dam znać jaka diagnoza.
  2. Na wstępie chciałem bardzo podziękować za ogromne zainteresowanie tematem, oraz okazaną pomoc w rozwiązaniu problemu. Bez was nie dałbym sobie rady. Jeszcze raz dziekuje.
  3. Witam wszystkich Na wstępie dodam, że pacjentem jest Passat b5fl z 2004r 1.8t AWT. W aucie mam problem ubogiej mieszanki zarówno na PB jak i na LPG z tą różnicą że na PB nie wyrzuca błędu, podejrzewam nieszczelność której nie mogę zlokalizować. A więc tak przebieg 260tyś raczej autentyczny bo auto z Danii i ostatni sprawdzony tam był przybliżony do tego w PL. Gaz to tak Reduktor zavoli s, układ sterujący stag 4, listwa wtryskowa jakaś AC (zmieniałem ją ze 2 miesiące temu za 250zł nie znam modelu ale cała metalowa jest) To teraz tak łopatologicznie opisze co mam w aucie i czy może mieć to wpływ na lewe powietrze bo już nie wiem gdzie jeszcze mam szukać pompując sprężarką dosłownie nigdzie nie widzę ujścia. Wymieniłem prowadnicę bagnetu oleju bo była pęknięta, ale po wymianie popękały plastiki na bagnecie - wymienię jak dojdzie. Mam systemowo wyłączoną SAI ale ciągle siedzi w aucie i ułamana jest rurka która idzie do airboxa. W samym airboxie dziurę zaślepiłem korkiem do wina natomiast w SAI jest niezaślepione - może tędy łapać powietrze? Kolejna sprawa cienki wężyk podciśnieniowy podłączony do DV u mnie jest wpięty bezpośrednio w kolektor, niby wiem że powinien być wpięty w jakiś zawór pod kolektorem ale za cholerę nie wiem jak i czy ktoś zrobił tak jak jest bo ten zawór był uszkodzony czy żeby poprostu go ominąć. Wydaje mi się że ta nieszczelność gdzieś jest bo przyspieszając są takie jakby skoki nie umiem tego opisać ale nie jest to takie jednostajne. Ogólnie wymieniłem już ezektor, DV, gumowe kolanka, oraz odmę z trójnikiem i zaworkiem, przewody od gazu. http://vaglogi.pl/log-033_S68Sa5f.html statyczny 033 (przełączany między pb a lpg)rozpoczynałem na pb zmiany oznaczone markeremhttp://vaglogi.pl/log-115_118_YkbIhe.html grupy 115 i 118 na LPGhttp://vaglogi.pl/log-115_118_6hy040.html grupy 115 i 118 na PBhttp://vaglogi.pl/log-002_033_OWg2Zg.html grupy 002 i 033 na LPGhttp://vaglogi.pl/log-002_033_NOfgL.html grupy 002 i 033 na PBhttp://vaglogi.pl/log-003_OyBZA.html grupa 003 na LPG przy około 5000 obr skończył się gazhttp://vaglogi.pl/log-003_GW6d5Mq.html grupa 003 na PB Bardzo liczę na wszelką pomoc.
  4. Kolego jeśli chodzi o błąd 16514 walczyłem z nim bardzo długo. W moim przypadku (brak katalizatora, a druga sonda na emulatorze) pomogło systemowe usunięcie drugiej sondy. Wiem brzmi niemożliwie bo błąd sondy 1 a winna 2. Ponoć AWT tak ma.
  5. Dzień dobry, cześć i czołem pytacie skąd się wziąłem? A no właśnie ... nazywam się Daniel i mieszkam w Białymstoku. Faktem jest, że nie posiadam Audi tylko VW natomiast bardzo liczę na pomoc forumowiczów w rozwiązaniu mojego problemu, oraz liczę że i mi uda się komuś pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...