Sam4el

Pasjonat
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Lokalizacja
    Andrychów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sam4el

    Wnętrze jest elegancko zadbane ogółem patrząc. Uchwyty trzymające te klapki przeciwsłoneczne (szczerze mówiąc nie wiem jak to się nazywa), zawias działa, ale ta wypinana część z obu stron zerwana. Urwany zaczep klapki trójkąta w drzwiach bagażnika. Luzy na podłokietniku kierowcy i jego schowku. Na schowku na apteczkę również. Zawias głównego schowka ciężko chodzi, trzeba mu pomagać, sam nie opada po otwarciu. Delikatne luzy na klamkach od zewnątrz. Z rzeczy do zrobienia: -łączniki na tylnym zawieszeniu ponoć mogą się zbliżać powoli ku skraju żywota -opaski zaciskające trzymające wydech mniej więcej na środku samochodu do wymiany przez rdzę (tylko opaskach, nie na wydechu) -osłona silnika jest urwana, nie sięga do skrzyni -jakieś 2cm lakieru odpadło po wgnieceniu prawego przedniego nadkola, powierzchowna rdza, trzeba zabezpieczyć -felgi stalowe i alusy do renowacji, ale to jakbym miał za dużo pieniędzy -schodzi mi klar z lakieru w dwóch miejscach, sam lakier nienaruszony -przy wymianie kół dzisiaj dowiedziałem się też, że osłony do amortyzatorów mogłyby się zdać nowe. Tak naprawdę tyle (chyba niczego nie zapomniałem), reszta samochodu spełnia swoją rolę bez zająknięcia. Świeżo po wymianie wszystkich filtrów i olejów, kloców i tarcz hamulcowych, pełnego rozrządu oraz po regeneracji turbo w lipcu. Tak to wygląda, póki co z zakupu jestem zadowolony. Chętnie pozbieram rady jak dbać o dwumasę i spalanie (na jakich obrotach może jeździć zwłaszcza). Obecnie jestem po jakichś lekturach internetowych, jeżdżę w okolicach 1,5 - 2tys obrotów, przy 2 - 2,5tys zmieniam bieg na wyższy. Natomiast redukcji jeszcze nie opanowałem, ale wiem, że przy redukcji warto podnieść obroty o 500-800 zanim się zredukuje. Plus pytanko o jazdy w korkach. Muszą być kosztowne paliwowo czy macie jakieś sposoby na ograniczenie spalania podczas jazdy około 10km/h? (Mam taki odcineczek, może nie długi, ale jest, w drodze do i powrotnej z pracy, niestety)
  2. Sam4el

    Skończyło się, dokonałem zakupu Audi A4B6 z 2004r, 1.9tdi AVF 130km, 6cio biegowa skrzynia biegów. Przekroczyłem trochę budżet, ale samochód w świetnym stanie, do zrobienia drobne poprawki, nic mechanicznego. Pochwalę się jutro jakimiś zdjęciami, bo zajęcia kończę o 16, a samochód mam od wczoraj, ale na razie do pracy wyjeżdżam to ciemno i wracam też ciemno Dzięki wam za pomoc, bo nawet jeśli nie apropo B5 to z wielu rad skorzystałem oglądając kolejne egzemplarze. Mam nadzieję, że posłuży długo. No i znajomi już witali w rodzinie, a teraz oficjalnie dołączyłem do klubu ^^ EDIT: Tak, chodziło o zadymienie. Błędna nomenklatura, nie wiem nawet czy od kogoś usłyszałem czy sam stworzyłem ten błąd. Moja wina, przyznaję się
  3. Sam4el

    Sprawdzają wszędzie. Oglądałem samochód jeszcze drugi przed chwilą, gość zrobił we wrześniu przegląd i sprawdzali mu emisję spalin. Nie przedmuchany przewietrzony w sensie że jeździł po mieście i może by mu przeszło gdyby go ktoś na autostradę wziął na dłużej. Może być też katalizator lub złe ustawienie pompy. Oglądałem teraz b6 rok 2002 bo bliziutko się pojawiło. Sensowne argumenty sprzedaży, kupił nowe Audi 2010rocznik i nie chce żeby przez zimę b6 stała. Brak centralnego zamka elektrycznego, wymontowany jeszcze zanim on kupił samochód (2,5 roku temu). Ciężko wyczućczy wszystko w porządku z jazdą bo kierownica trzęsła, opony letnie łyse - dojechać do domu i wymienić na zimówki, więc to może być powodem. No i problem bo jest olej pod silnikiem. Nie umiem powiedzieć na czym, zaraz coś pogoogluję, ale ogólnie zarówno z lewej jak j z prawej strony olej można było zobaczyć. Nie było to zarzygane, ale jednak coś tam się pojawiło. Prawa szyba pasażera nie działa zarówno z jego drzwi jak i z przycisku kierowcy. Środek wygląda jak 16lat użytkowania chyba. Przyciski przytarte na kokpicie, radio nieoryginalne. Biegi trzeba wrzucać bardzo celnie (związek z wymianą sprzęgła?). Z dobrych rzeczy wymienione sprzęgło z dwumasą i wielowahacz z przodu. Nie zwróciłem uwagi czy komplet czy jedno koło. Jeździ nieźle poza tym. Jednak brzmi inaczej niż 110km tego samego 1,9tdi. Nie umiem powiedzieć czy lepiej czy gorzej, ale jednolicie cały czas. Prawie się napaliłem, ale na szczęście ochłonąłem i jeśli nie kupi go handlarz który pewnie ogląda go właśnie teraz to w środę będzie stacja kontroli. No chyba że ktoś odradza?
  4. Sam4el

    Quattro gruz Zielonego oglądałem. Wygląda naprawdę w porządku. Są 2 problemy. Prawy przedni wahacz ma problemy, pojedyncze wahacze albo nawet całość może do wymiany być. No i problem który nie puszcza na przegląd to spaliny. Ekranu nie wystarczyło na amplitude. Gość że stacji kontroli twierdzi że może nie przedmuchany bo faktycznie jeździl tylko po mieście, zero trasy. Może katalizator bo on coś taki... Spawany nie spawany, coś było koło niego szturchane. Drążek kierownicy lekki luz ma, nie przeszkadza jakoś ale do zrobienia. Pytanie co może być powodem spalin?
  5. Sam4el

    Tak zupełnie jeszcze na boku pytając, od jakiej kwoty B6 mogą być OK? Bo między ofertami przewijają się B6, od prywatnych sprzedawców jak np ta https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-b6-1-9-tdi-131-koni-polecam-ladny-srodek-ID6zBIYF.html#453310737d (te zdjęcia z filtrem ze snapchata czy czegoś ), i wygląda to niby ok (brak zdjęcia środka pomimo opisu "ładny środek"), ale nie wiem czy omijać szerokim łukiem czy jednak zahaczyć oczko na chwilę przy kwocie 11tys? https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-b5-1-9-tdi-quattro-CID5-IDxios0.html?fbclid=IwAR3pOcUCAni2KWovFaabsYN7t8kIgXYI5xwccXNaEM1L6KurHMNaw0VZyRM Kolejne audi, ale z wahaczem do wymiany na starcie niestety. W moim mieście. Taki wahacz... 1,5tys? Zgadza sie?
  6. Sam4el

    Na razie wiem że samochód miał kontakt z sarną, skutkiem jest wymieniony błotnik. Maska cala, pęknięcie na zderzaku (sam plastik), nie widać rdzy nigdzie. Wymienione reflektory i rozrząd rok temu. Z ciekawości po oglądaniu jednego samochodu. Przebiegi w takich samochodach są spore, nie oszukujmy się. Czy pod maską mogą być jakieś rzeczy ubrudzone olejem? B6 miała uwalone wszystko poniżej poziomu silnika, to tragedia była, ale ciekawy jestem czy nie powinno być kompletnie nic czy coś można zdzierżyć(mowa o b5, 1,9tdi)
  7. Sam4el

    Z tego co ciekawego jest w zasięgu (150km dałem sobie) to mam te 4 do dyspozycji (edycja postu była). Nie muszę dawać wiary, niepotrzebny mi S-Line tylko Audi do wożenia dupki z logiem Audi na masce
  8. Sam4el

    Bez zaskoczenia, B6 okazało się pokazywać cenę na twarzy przy podejściu blisko. Znalazłem jeszcze: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-garazowany-1-9tdi-150km-ID6Btf6Z.html#992849bb45 https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-1-9-tdi-bezwypadek-kpl-kol-zimowych-ID6BseiL.html#e86a0c1eef https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-b5fl-ID6Bkojt.html#19d1d7941b https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-b5-1-9-tdi-110km-1999r-lift-ID6ButGf.html#b0a55985da Jakieś uwagi, ktoś, coś na pierwszy rzut oka? Czy myślicie pojechać obadać? Wyglądają fajnie z oferty
  9. Sam4el

    Ja tam nadal celuje w 1,9tdi audi. Koledzy dawali przykłady innych silników, co warto. Quattro też mówiłem że fajnie jak jest, nie płacze jak nie ma. Natomiast model b5/b6 to już się miesza, bo nie sam wybieram cele zainteresowania (może to też źle?). Dostałem też jakieś propozycje opli czy punciaków, ale zdecydowanie mam ochotę na audi. Z tego już nie zejdę
  10. Sam4el

    250km mam to dość kawałek niestety. W domu się przyjrzę, a nuż się skuszę po samochód tyle przejechać Jeszcze nie, pewnie pod koniec tygodnia. Ale mam obawy przez ogrom wymienionych części na niekoniecznie oryginalne
  11. Sam4el

    Czyli jednak moje obawy się sprawdziły, że za tani jak na to na co wygląda. Dlatego nie lubię handlarzy. Nie ma znaczenia, nie jestem fanem kombi, ale Audi mają piękną linię nadwozia więc dla tej marki mam wyjątek i bez różnicy dla mnie jaki bagażnik mam do dyspozycji
  12. Sam4el

    Ja to raczej odwrotnie. Boję się tego zakupu strasznie. Pewnie bardziej niż powinienem I dzięki za rady, o to chodziło żebym wiedział gdzie spojrzeć przy takim zakupie
  13. Sam4el

    Czyli zerknąć, nie odradzasz na starcie w stylu "na bank przekręcony przebieg, ktoś chce syfa opchnąć za grosze" A na co patrzyć w ogóle w samochodzie który wygląda "za dobrze jak na cenę"? Na pewno trzeba się przejechać, to wiadomo
  14. Sam4el

    To nie osoba od audi niestety, nie da rady. Polecił mi zrobić jak on, rzucić samochód na stację kontroli na przegląd przy kupnie. Mam za plecami osobę która chce mi odradzić b5. 1,9tdi 101km. Przeraża mnie fakt że to handlarz, jedyne co gra na jego korzyść to to że to znajomy handlarz (co mnie nie pociesza wcale). https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1-9-tdi-klimatronic-2-x-alu-nowe-opony-ID6BulNM.html#4b00f934bc
  15. Sam4el

    Z ciekawostek przyrodniczych moja "zaufania osoba" przestraszyła się przebiegu i w ramach próby odciągniecia mnie od b5 ogólnie (bo staroć...) dostałem ofertę b6 za 9900. Natomiast osobiście śmierdzi mi to zbyt niską ceną jak za 2004r, drobne poprawki lakiernicze i dwa zestawy alufelg. Co sądzicie, warto obadac czy to niemożliwe żeby taka oferta była warta kupna?