
infi
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O infi

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wypadła mi nagła trasa do zrobienia i nie mogłem dlatego pomajsterkować przy sztandze. Zamiast tego wlałem do 30l diesla dodatek od Wynn's i po około 250 km w tym kilku "butowań" problem zdaje się być przeszłością. Załączam jeszcze najnowsze logi do przejrzenia, nadal występuje różnica między doładowaniem zadanym a faktycznym, ale jest ona znacznie mniejsza... https://drive.google.com/file/d/17y6T9dShTRdZToWF0m7TNHBjzI8JBCoI/view?usp=sharing Auto przestało wchodzić w tryb awaryjny i przyspieszenie z powrotem jest "liniowe". Dziękuję za pomoc @nadybek i jeżeli mogę Cię jeszcze prosić powiedz czy takie odchyły w doładowaniu to dalej powód do zmartwień czy można to już podciągnąć pod jakąkolwiek normę. Sorki za grupę 001, ale sprawdzałem temperaturę cieczy przed logowaniem, a później zapomniałem wyłączyć.
-
Jeszcze przed chipem wymieniłem N75, także to już wieki temu, a tak poza tym to kompletnie nic. Sęk w tym że to przeładowanie nie było tak odczuwalne wcześniej, a już tym bardziej obywało się bez trybów awaryjnych. ? Katalizator nadal na swoim miejscu, przy pełnym bucie nie ma żadnych dymków - przynajmniej nie na tyle dużych żeby np podczas robienia logów zauważyć je w tylnym lusterku. Mechanik z okolicy stwierdził w ciemno jak tylko usłyszał ten błąd (nie podłączył kompa, nie sprawdził logów, itp.) że to zapiekająca się geometria turbo i że da się ją jeszcze uratować bez regeneracji, a nawet demontażu turbiny zalewając jakimiś specyfikami. Jeżeli mógłbyś spojrzeć swoim okiem - czy są w tym moim przypadku jakieś objawy uszkodzenia geometrii / turbo? Jak takie wydłużenie sztangi wpłynie na pracę turbo? Sprawi to, że turbo będzie "produkowało" mniejsze doładowanie?
-
Przepraszam, zapomniałem wspomnieć że autko faktycznie jest po chipie od ponad 3 lat - do tej pory wszystko było bezawaryjnie. Przy turbo za mojej kadencji (ponad 4 letniej) nic nie było również przy turbo robione. Przesyłam logi: https://drive.google.com/file/d/1NaVo0jNdNSK47cOX6haxbie-V12C88ms/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM Muszę przyznać że przy temperaturze 18 stopni na zewnątrz podczas robienia tych logów niestety (a może na szczęście) ani razu nie pojawiło się to charakterystyczne odcięcie mocy a tym bardziej nie wyskoczył żaden błąd silnika. Przy zgaszonym silniku ciśnienie atmosferyczne jest identyczne jak ciśnienie w dolocie. P.S. Dziękuję pięknie za dotychczasową pomoc @nadybek.
-
Nie udawało mi się wstawić tych logów na jakąś stricte pod to stworzoną stronę więc są tutaj: https://drive.google.com/file/d/1Mcgo96uDDCzcq_1u0QsxM_KXfCzG2EqY/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM Zachowanie sztangi turbiny: https://drive.google.com/file/d/1JVu6yaetSGJX5DYgCfCLdxyUglsGgIfr/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM Dodatkowo zrobiłem sprawdzenie zaworka N75: https://drive.google.com/file/d/1FX2vCRVPIErSTm6typ8eKCI2gcFvsRdy/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM Dodatkowo dzisiaj objaw podczas "testowania" pojawiał się raz na jakieś 10 przyspieszeń - nie za każdym razem. Nie używałem 6 biegu więc to przeładowanie było na tyle krótkie że auto nie wchodziło w tryb awaryjny i nie odłączało turbo, ale na niższych biegach nawet bardziej odczuwalne.
-
Dzień dobry, Chciałem się Was Panowie (i Panie oczywiście jeżeli takowe też to czytają) poradzić odnośnie mojego problemu. Audi dzisiaj w trasie bardzo gorącej (około 33 stopnie na zewnątrz) straciła moc, zjechałem na mopa (na szczęście miałem w bagażniku laptopa z vcdsem) i wyskoczył mi owy błąd - 17965 zbyt duże doładowanie. Po wykasowaniu wszystko wróciło do normy aż do następnego "przyciśnięcia". W obu przypadkach błąd pojawiał się przy przyspieszaniu na 6 biegu. Znowu się zatrzymałem, błąd wykasowałem i do domu doczołgałem się już bardzo pieszczotliwie obchodząc się z pedałem gazu. Czytałem, że problemem może być zapieczona turbina, nieszczelność w podciśnieniu lub zawór N75. Turbinę szczerze bym wykluczył gdyż jeżdżę dość dynamicznie, częste trasy i ogólnie nie ma ze mną za łatwo, ale wiadomo, może być to myślenie życzeniowe. ? Później przy temperaturze około 22 stopni na zewnątrz owy problem się już nie pojawiał, ale nie testowałem go na 6 biegu z powodu braku "infrastruktury" odpowiedniej do rozwinięcia takich prędkości. ? Czy faktycznie temperatura zewnętrzna mogła wpłynąć na to, że autko zaniemogło? Czy mógłbym Was jednak poprosić o instrukcję wykonania logów (jaki zakres obrotów, który bieg, która grupa) oraz ich analizę?
-
infi obserwuje zawartość Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7
-
Czy ma ktoś może na sprzedaż dwa jarzma 716?
-
Masz rację, źle spojrzałem na ceny, wychodzi trochę ponad 500 za cały zestaw. Tylko teraz pytanie czy opłaca się TRW kupować czy jednak warto dopłacić trochę do Zimmermann i Ferodo.
-
Zgadza się, chodzi mi bardziej o producentów niż rozmiary. TRW za jakieś 400 zł można cały zestaw dorwac.
-
Rozumiem, a np. tarcze TRW z klockami mają znacznie słabszą wydajność? Nie ukrywam, że 400 zł za same tarcze to jest trochę wydatek
-
To gwoli potwierdzenia, dobry zestaw Panowie? Tarcze: Tarcze ZIMMERMANN Przód - AUDI A4 B7 320mm 8262661957 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 200,53 zł - Tarcze ZIMMERMANN Przód - AUDI A4 B7 320mm (8262661957)... Klock: KLOCKI HAMULCOWE - FERODO FDB1629 9565136847 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 179 zł - KLOCKI HAMULCOWE - FERODO FDB1629 (9565136847). Allegro.pl -...
-
Uratowałeś mnie od złego zakupu. To zmienia postać rzeczy, to w takim razie jakich tarczy szukać? Np od B7 2.0 TFSI będą pasować do B6?
-
Udało mi się zakupić jednak dzielone. Czy takie tarcze będą pasować do zestawu: Tarcze ZIMMERMANN Przód - AUDI A6 C6 321mm 8557376277 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 190 zł - Tarcze ZIMMERMANN Przód - AUDI A6 C6 321mm (8557376277). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! I jeżeli tak to teraz jakie klocki... :/
-
Szanowny Panie Dev, Planuję wymianę przodu na 320 mm i trafiłem na takie ogłoszenie: https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b7-zacisk-przod-ate-tarcza-320-mm-9084951611, niby numery się zgadzają, samochód, z którego pochodzą też, ale: Czy każdy z tych zacisków produkował ATE? Dlaczego od góry otwór nie jest dzielony? Czy na ten moment również polecasz do tego zestawu klocki Ferodo FDB1717 oraz jakie tarcze? Pozdro!
-
Cześć, jestem Wojtek i posiadam A4 B6 eslajna, mieszkam w krk