Skocz do zawartości

infi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O infi

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia infi

0

Reputacja

  1. infi

    [B6 AVF] 17965 - i brak mocy

    Wypadła mi nagła trasa do zrobienia i nie mogłem dlatego pomajsterkować przy sztandze. Zamiast tego wlałem do 30l diesla dodatek od Wynn's i po około 250 km w tym kilku "butowań" problem zdaje się być przeszłością. Załączam jeszcze najnowsze logi do przejrzenia, nadal występuje różnica między doładowaniem zadanym a faktycznym, ale jest ona znacznie mniejsza... https://drive.google.com/file/d/17y6T9dShTRdZToWF0m7TNHBjzI8JBCoI/view?usp=sharing Auto przestało wchodzić w tryb awaryjny i przyspieszenie z powrotem jest "liniowe". Dziękuję za pomoc @nadybek i jeżeli mogę Cię jeszcze prosić powiedz czy takie odchyły w doładowaniu to dalej powód do zmartwień czy można to już podciągnąć pod jakąkolwiek normę. Sorki za grupę 001, ale sprawdzałem temperaturę cieczy przed logowaniem, a później zapomniałem wyłączyć.
  2. infi

    [B6 AVF] 17965 - i brak mocy

    Jeszcze przed chipem wymieniłem N75, także to już wieki temu, a tak poza tym to kompletnie nic. Sęk w tym że to przeładowanie nie było tak odczuwalne wcześniej, a już tym bardziej obywało się bez trybów awaryjnych. ? Katalizator nadal na swoim miejscu, przy pełnym bucie nie ma żadnych dymków - przynajmniej nie na tyle dużych żeby np podczas robienia logów zauważyć je w tylnym lusterku. Mechanik z okolicy stwierdził w ciemno jak tylko usłyszał ten błąd (nie podłączył kompa, nie sprawdził logów, itp.) że to zapiekająca się geometria turbo i że da się ją jeszcze uratować bez regeneracji, a nawet demontażu turbiny zalewając jakimiś specyfikami. Jeżeli mógłbyś spojrzeć swoim okiem - czy są w tym moim przypadku jakieś objawy uszkodzenia geometrii / turbo? Jak takie wydłużenie sztangi wpłynie na pracę turbo? Sprawi to, że turbo będzie "produkowało" mniejsze doładowanie?
  3. infi

    [B6 AVF] 17965 - i brak mocy

    Przepraszam, zapomniałem wspomnieć że autko faktycznie jest po chipie od ponad 3 lat - do tej pory wszystko było bezawaryjnie. Przy turbo za mojej kadencji (ponad 4 letniej) nic nie było również przy turbo robione. Przesyłam logi: https://drive.google.com/file/d/1NaVo0jNdNSK47cOX6haxbie-V12C88ms/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM Muszę przyznać że przy temperaturze 18 stopni na zewnątrz podczas robienia tych logów niestety (a może na szczęście) ani razu nie pojawiło się to charakterystyczne odcięcie mocy a tym bardziej nie wyskoczył żaden błąd silnika. Przy zgaszonym silniku ciśnienie atmosferyczne jest identyczne jak ciśnienie w dolocie. P.S. Dziękuję pięknie za dotychczasową pomoc @nadybek.
  4. infi

    [B6 AVF] 17965 - i brak mocy

    Nie udawało mi się wstawić tych logów na jakąś stricte pod to stworzoną stronę więc są tutaj: https://drive.google.com/file/d/1Mcgo96uDDCzcq_1u0QsxM_KXfCzG2EqY/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM Zachowanie sztangi turbiny: https://drive.google.com/file/d/1JVu6yaetSGJX5DYgCfCLdxyUglsGgIfr/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM Dodatkowo zrobiłem sprawdzenie zaworka N75: https://drive.google.com/file/d/1FX2vCRVPIErSTm6typ8eKCI2gcFvsRdy/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM Dodatkowo dzisiaj objaw podczas "testowania" pojawiał się raz na jakieś 10 przyspieszeń - nie za każdym razem. Nie używałem 6 biegu więc to przeładowanie było na tyle krótkie że auto nie wchodziło w tryb awaryjny i nie odłączało turbo, ale na niższych biegach nawet bardziej odczuwalne.
  5. Dzień dobry, Chciałem się Was Panowie (i Panie oczywiście jeżeli takowe też to czytają) poradzić odnośnie mojego problemu. Audi dzisiaj w trasie bardzo gorącej (około 33 stopnie na zewnątrz) straciła moc, zjechałem na mopa (na szczęście miałem w bagażniku laptopa z vcdsem) i wyskoczył mi owy błąd - 17965 zbyt duże doładowanie. Po wykasowaniu wszystko wróciło do normy aż do następnego "przyciśnięcia". W obu przypadkach błąd pojawiał się przy przyspieszaniu na 6 biegu. Znowu się zatrzymałem, błąd wykasowałem i do domu doczołgałem się już bardzo pieszczotliwie obchodząc się z pedałem gazu. Czytałem, że problemem może być zapieczona turbina, nieszczelność w podciśnieniu lub zawór N75. Turbinę szczerze bym wykluczył gdyż jeżdżę dość dynamicznie, częste trasy i ogólnie nie ma ze mną za łatwo, ale wiadomo, może być to myślenie życzeniowe. ? Później przy temperaturze około 22 stopni na zewnątrz owy problem się już nie pojawiał, ale nie testowałem go na 6 biegu z powodu braku "infrastruktury" odpowiedniej do rozwinięcia takich prędkości. ? Czy faktycznie temperatura zewnętrzna mogła wpłynąć na to, że autko zaniemogło? Czy mógłbym Was jednak poprosić o instrukcję wykonania logów (jaki zakres obrotów, który bieg, która grupa) oraz ich analizę?
  6. Czy ma ktoś może na sprzedaż dwa jarzma 716?
  7. Masz rację, źle spojrzałem na ceny, wychodzi trochę ponad 500 za cały zestaw. Tylko teraz pytanie czy opłaca się TRW kupować czy jednak warto dopłacić trochę do Zimmermann i Ferodo.
  8. Zgadza się, chodzi mi bardziej o producentów niż rozmiary. TRW za jakieś 400 zł można cały zestaw dorwac.
  9. Rozumiem, a np. tarcze TRW z klockami mają znacznie słabszą wydajność? Nie ukrywam, że 400 zł za same tarcze to jest trochę wydatek
  10. To gwoli potwierdzenia, dobry zestaw Panowie? Tarcze: Tarcze ZIMMERMANN Przód - AUDI A4 B7 320mm 8262661957 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 200,53 zł - Tarcze ZIMMERMANN Przód - AUDI A4 B7 320mm (8262661957)... Klock: KLOCKI HAMULCOWE - FERODO FDB1629 9565136847 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 179 zł - KLOCKI HAMULCOWE - FERODO FDB1629 (9565136847). Allegro.pl -...
  11. Uratowałeś mnie od złego zakupu. To zmienia postać rzeczy, to w takim razie jakich tarczy szukać? Np od B7 2.0 TFSI będą pasować do B6?
  12. Udało mi się zakupić jednak dzielone. Czy takie tarcze będą pasować do zestawu: Tarcze ZIMMERMANN Przód - AUDI A6 C6 321mm 8557376277 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 190 zł - Tarcze ZIMMERMANN Przód - AUDI A6 C6 321mm (8557376277). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! I jeżeli tak to teraz jakie klocki... :/
  13. Szanowny Panie Dev, Planuję wymianę przodu na 320 mm i trafiłem na takie ogłoszenie: https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b7-zacisk-przod-ate-tarcza-320-mm-9084951611, niby numery się zgadzają, samochód, z którego pochodzą też, ale: Czy każdy z tych zacisków produkował ATE? Dlaczego od góry otwór nie jest dzielony? Czy na ten moment również polecasz do tego zestawu klocki Ferodo FDB1717 oraz jakie tarcze? Pozdro!
  14. Cześć, jestem Wojtek i posiadam A4 B6 eslajna, mieszkam w krk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...