Jump to content

Wojtek2018

Pasjonat
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Wojtek2018

Informacje

  • First name
    Wojtek
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki za odpowiedz. Przejrzałem wkrętki od gazu w kolektorze dolotowym są ok, nie ma nieszczelności. Zamówiłem oringi na wtryskiwacze benzynowe , bo widzę, że tam jest mokro, więc nie ma dobrej szczelności. Jak wymienię to dam znać czy jest lepiej. Mam pytanie odnośnie cewek zapłonowych. Gdy wyciągnąłem kolejno każdą nową cewkę ze świec podczas obrotów jałowych zauważyłem, że są małe iskierki punktowe wewnątrz każdej cewki. Eksperymentalnie założyłem stare cewki i ku mojemu zdziwieniu iskra wewnątrz cewki była naprawdę spora, praktycznie na całą głębokość cewki 3-4 cm długości iskry. W końcu
  2. Witam. Tak jak w temacie. Problem z wypadaniem zapłonów zaczyna występować po uruchomieniu auta na zimnym silniku bo czuć, że drgania są przenoszone do wnętrza auta. Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Co mnie trochę dziwi to to, że szybko schodzi do jałowych obrotów gdy jest silnik zimny i trochę chyba szybko rośnie temperatura silnika wg kompa. Czy może być coś z czujnikiem temperatury? kiedyś go wymieniałem na Febi, bo był błąd Zrobiłem małe logi grup 004 015 016 i 020 kiedy problem występuje najbardziej daje sie wyczuć, wrzucam linki: Show log - VAGLOGI VAGLOG
  3. Dzięki za pomoc, będę działać z tematem. Pozdrawiam
  4. Witam serdecznie po dłuższej przerwie. Poniżej zamieszczam logi z grup 002 i 033 na benzynie i lpg. Problem jest taki, że zdarza się, że auto czasem szarpnie przy dodawaniu gazu w zakresie obrotów 1800-3000. Jakieś niecałe ponad 15 tyś km wymieniałem świece i cewki zapłonowe na takie jak powinny być w tym silniku. Jakieś 2 tyś km temu miałem wymieniany czujnik ciśnienia gazu, w sumie po tej wymianie przez warsztat zajmujący się lpg zaczął się problem z szarpnięciami. Instalacja gazowa to Prins. Zauważyłem też, że jest przy skanowaniu błędów bład 16712 -knock sensor 1 (G61) sign
  5. Witam, proszę o ocenę logów, coś wydaje mi się ze nie tak jest z lpg. Szczególnie martwi mnie grupa 20. na lpg Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum benzyna Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL V
  6. Hej, Ocencie logi czy wszystko jest w miarę ok. Zauważyłem delikatny luz na turbo i ostatnio byłem u gazownika na przeglądzie instalacji lpg. 115+118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002+033 LPG
  7. Ile seria AWT 150km ma dmuchać przy odpietym N75? Jak sprawdzić kiedy sztanga jest dobrze ustawiona? Dziękuję serdecznie.
  8. Odświeżam temat. Z racji, że autem nie jeździłem to nie miałem kiedy zrobić. Wrzucam log 118 z odpiętą wtyczką od N75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Tutaj log z podłączoną wtyczką od N75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  9. Wartości w 093 na wolnych obrotach -1, to samo w 090. Czasem jest na 0. Dv wymieniłem w kwietniu na oryginalne. Poprzedni właściciel regenerowal turbo. Czy to może mieć wpływ? Na chwilę obecną są suche węże w środku. Pytam, bo przygotowuje auto pod chip.
  10. Witam, Wymieniłem rozrząd wraz z łańcuchem, proszę o ocene logów/ Silnik 1.8T AWT. Dziękuję Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci prz
  11. Ja do 1.8T AWT + LPG leje od razu 4L (górna granica na bagnecie) Gulf Formula G 5w40. Pałowanie na autostradzie i S-kach po 140 km/h czasem więcej i wymiana co 10tyś.km. Po tym przebiegu auto ma połowe skali na bagnecie. Kolor oleju biorąc na palec jest jest brązowy, ale nie czarny. Testowałem po zakupie LM Top Tec 4100 i Mannol Elite 5w40. Ten olej pod każdym względem wypada dla mnie najlepiej. Kupiłem 5 litrów (1l na dolewkę), bo na tamtych olejach uciekało mi pod dolny stan i troszkę dolewałem. Na tym oleju nie robiłem dolewki. Przed każdą wymianą robię płukankę Millers Oil. Robię rocznie o
  12. Jeszcze raz dziękuję kolego za pomoc?. Pytam, bo dbam o autko i chcę mieć pewność, że wszystko jest ok, i ewentualnie robić na bieżąco jak coś nie domaga. ?
  13. Dzięki kolego Łukasz13? za odpowiedź. Nie popatrzyłem się, że na dole są te aktualne... A co sądzisz o tym, że minimalnie nie doładowuje? Oczywiście jest dużo lepiej niż było przedtem, ale pytam tak z ciekawości co można poprawić. Jeszcze co sądzisz o wartościach z grup 090 i 091? Coś się dzieje z paskiem rozrządu? napinaczem paska? Odnośnie grupy 093 wchodzi z niej, że mam wyciągnięty łańcuch rozrządu. Masz może wiedzę jaka jest wartość krytyczna dla łańcucha? Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Create New...