Jump to content

Wojtek2018

Pasjonat
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Wojtek2018

Informacje

  • First name
    Wojtek
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. Ile seria AWT 150km ma dmuchać przy odpietym N75? Jak sprawdzić kiedy sztanga jest dobrze ustawiona? Dziękuję serdecznie.
  2. Odświeżam temat. Z racji, że autem nie jeździłem to nie miałem kiedy zrobić. Wrzucam log 118 z odpiętą wtyczką od N75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Tutaj log z podłączoną wtyczką od N75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  3. Wartości w 093 na wolnych obrotach -1, to samo w 090. Czasem jest na 0. Dv wymieniłem w kwietniu na oryginalne. Poprzedni właściciel regenerowal turbo. Czy to może mieć wpływ? Na chwilę obecną są suche węże w środku. Pytam, bo przygotowuje auto pod chip.
  4. Witam, Wymieniłem rozrząd wraz z łańcuchem, proszę o ocene logów/ Silnik 1.8T AWT. Dziękuję Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  5. Ja do 1.8T AWT + LPG leje od razu 4L (górna granica na bagnecie) Gulf Formula G 5w40. Pałowanie na autostradzie i S-kach po 140 km/h czasem więcej i wymiana co 10tyś.km. Po tym przebiegu auto ma połowe skali na bagnecie. Kolor oleju biorąc na palec jest jest brązowy, ale nie czarny. Testowałem po zakupie LM Top Tec 4100 i Mannol Elite 5w40. Ten olej pod każdym względem wypada dla mnie najlepiej. Kupiłem 5 litrów (1l na dolewkę), bo na tamtych olejach uciekało mi pod dolny stan i troszkę dolewałem. Na tym oleju nie robiłem dolewki. Przed każdą wymianą robię płukankę Millers Oil. Robię rocznie ok 40tys km, więc myślę, że ten olej to idealny stosunek ceny do jakości. Poniżej wrzucam link http://www.gulf.pl/product/produkty-uslugi/oleje-smary/wszystkie-produkty/oleje-do-silnikow/gulf-formula-g-5w40/ http://www.gulf.pl/wp-content/uploads/2017/02/Gulf-Formula-G-series-1.pdf Pozdrawiam
  6. Jeszcze raz dziękuję kolego za pomoc?. Pytam, bo dbam o autko i chcę mieć pewność, że wszystko jest ok, i ewentualnie robić na bieżąco jak coś nie domaga. ?
  7. Dzięki kolego Łukasz13? za odpowiedź. Nie popatrzyłem się, że na dole są te aktualne... A co sądzisz o tym, że minimalnie nie doładowuje? Oczywiście jest dużo lepiej niż było przedtem, ale pytam tak z ciekawości co można poprawić. Jeszcze co sądzisz o wartościach z grup 090 i 091? Coś się dzieje z paskiem rozrządu? napinaczem paska? Odnośnie grupy 093 wchodzi z niej, że mam wyciągnięty łańcuch rozrządu. Masz może wiedzę jaka jest wartość krytyczna dla łańcucha? Pozdrawiam serdecznie.
  8. Cześć. Proszę o ocenę logów i ustalenie tego co może być złe. Jakiś czas temu miałem problem z check engine. Po strojeniu auta u gazownika okazało się, że przepływomierz jest do wymiany oraz dowiedziałem się, że był sprawdzany dolot i jest szczelny. Wymieniłem przepływomierz na oryginalny Boscha, check przestał świecić i wszystko ok... Wymieniłem również zawór DV, bo poprzedni był niesprawny. Robiąc logi dynamiczne okazuje się, że jest problem i turbo nie doładowuje. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Pogrzałem po forach i porobiłem kilka logów. 115-118 http://vaglogi.pl/log-115_118_fqmWKs4.html 002-033 http://vaglogi.pl/log-002_033_tClnw.html 002-033 LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_d6S7NO.html 003-020 http://vaglogi.pl/log-003_020_lw4dY06.html poczytałem też o rozrządzie i porobiłem: statycznie 093 http://vaglogi.pl/log-093_7yVT97.html dynamicznie 090-091-020 http://vaglogi.pl/log-090_091_020_M40zL00.html Pozdrawiam serdecznie.
  9. Log z odpieta wtyczką od n75 http://vaglogi.pl/log-118_2qMF1A7.html Zrobiłem jeszcze z ciekawości inne logi, oczywiście z podpietym n75 http://vaglogi.pl/log-002_115_118_59j7t.html 10tyś km temu przy 5000 obr miałem przepływ 118,5g/s ale turbo też do końca nie ladowalo...
  10. Jutro wrzucę logi z pracy przeplywomierza. Czym mogę go przeczyscic, gdyby był jakiś syf w środku żeby go nie uszkodzić, o ile jest dobry? Można jakoś vag-com sprawdzić zawór N75? Pisząc o za małym przepływie masz na myśli przeplywke,czy coś zwiazanego z przewodami gumowymi, itp.? Generalnie w sobotę chcę temat gruntownie ogarnąć, bo zależy mi na sprawnym aucie.... Pozdrawiam?
  11. Ściągnąłem wężyk idący z n75 do gruszki. Auto ciągnie super,turbo słychać i czuć że ładuje lecz żaden błąd nie wyskakuje... po 3tyś obr jakby sie mulilo... zrobiłem logi tak na szybko. Wszystko na pb. httph://vaglogi.pl/log-115_118_Fc8kI.html Potem jak założyłem wężyk na n75 i gruszke, odlaczylem aku na chwilę i ponownie zrobiłem log http://vaglogi.pl/log-115_118_fx1zK.html Tak mam założony n75 Jakieś pomysły? Jeszcze mam taki błąd przed robieniem logów: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Pozdrawiam
  12. Kupiłem na alldrogo.... Jutro rano postaram się zobaczyć. Dzięki za pomoc Pozdrawiam
  13. Co mi radzisz żebym zrobił? Czy na postoju będzie turbo ladować jak np. Silnik osiągnie 3tyś. obr.? Myślałem żeby w taki sposób poszukać nieszczelności używają np. wody z mydłem.... Na zasadzie gdzie jest nieszczelność są bańki... Trochę druciarstwo, ale teraz nie mam jak sprawdzić nieszczelności dmuchajac w dolot, więc może to coś pomoże? Czy zacząć szukać gdzieś indziej? Dodam,ze turbo było regenerowane 30tyś km temu i obchodzę się z nim jak powinno... Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
  14. Błędy kasowalem. N75 podlaczylem tak samo jak był oryginalny. Poniżej zamieszczam logi na lpg, ktore zrobiłem tak o sobie miesiąc temu. http://vaglogi.pl/log-115_118_anj0EMt.html Moim zdaniem turbo ladowalo w miarę ok...
  15. Cześć Zrobiłem logi dynamiczne, bo auto nie jeździ tak jak jeździło kiedyś. Czasami zapala się na LPG błąd ubogiej mieszanki. Chciałbym prosić o analizę logów. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Pb http://vaglogi.pl/log-115_118_KM36JvW.html http://vaglogi.pl/log-003_020_hydaALI.html http://vaglogi.pl/log-002_033_53279V.html LPG http://vaglogi.pl/log-115_118_933446.html http://vaglogi.pl/log-003_020_1OdXL.html http://vaglogi.pl/log-002_033_L7mm5.html 2 miesiące temu wymieniłem zawór dv i N75. Robiłem logi i turbo ladowalo ok.
×
×
  • Create New...