Skocz do zawartości

Wojtek2018

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wojtek2018

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wojtek2018

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedz. Przejrzałem wkrętki od gazu w kolektorze dolotowym są ok, nie ma nieszczelności. Zamówiłem oringi na wtryskiwacze benzynowe , bo widzę, że tam jest mokro, więc nie ma dobrej szczelności. Jak wymienię to dam znać czy jest lepiej. Mam pytanie odnośnie cewek zapłonowych. Gdy wyciągnąłem kolejno każdą nową cewkę ze świec podczas obrotów jałowych zauważyłem, że są małe iskierki punktowe wewnątrz każdej cewki. Eksperymentalnie założyłem stare cewki i ku mojemu zdziwieniu iskra wewnątrz cewki była naprawdę spora, praktycznie na całą głębokość cewki 3-4 cm długości iskry. W końcu jak powinno być? Takie małe iskierki czy wielka iskra wewnątrz cewki?
  2. Witam. Tak jak w temacie. Problem z wypadaniem zapłonów zaczyna występować po uruchomieniu auta na zimnym silniku bo czuć, że drgania są przenoszone do wnętrza auta. Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Co mnie trochę dziwi to to, że szybko schodzi do jałowych obrotów gdy jest silnik zimny i trochę chyba szybko rośnie temperatura silnika wg kompa. Czy może być coś z czujnikiem temperatury? kiedyś go wymieniałem na Febi, bo był błąd Zrobiłem małe logi grup 004 015 016 i 020 kiedy problem występuje najbardziej daje sie wyczuć, wrzucam linki: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Jadąc autem normalnie gdy silnik nabiera temperatury czuć, że coś jest nie tak, bo jakby delikatnie podszarpywalo silnikiem. Dopiero jak sie nagrzeje to czuć, że jazda i przyspieszanie jest płynne. Wtedy też ma różnicy czy jadę ciągle na benzynie czy lpg... Zauważyłem jakby zależność, albo po prostu mi się wydaje, że np. jak ujadę z 10km na benzynie i przelączę na lpg to za chwilę zacznie migać check i wywala w pierwszej kolejności zapłon na 2 cylindrze, potem na 4 i na końcu 1 cylinder. Jednak najczęsciej błąd dotyczy cyl nr. 2. Wcześniej tego zjawiska nie było. Co ważne, że wtedy check zaczyna migać jak utrzymuję stałą predkość obrotową silnika, a nie przy przyśpieszaniu. Gdy przełączę na benzynę problem za chwilę powraca przy stałej prędkości i wtedy już nie mam pojęcia co może być nie tak, że na obu paliwach występuje ten sam problem. Na początku myślałem, że to problem ze świecami. Wymienilem świece (oczywiście NGK PFR6Q) i cewki Beru ZSE043. Potem nie mając pomysłu co jest podmieniałem stare świece i cewki i nigdy nie wywalało zapłonu na 3 cylindrze. Nawet zamieniłem wężyki od wtryskiwacza z 3 cylindra na 1 i dalej to samo (myślałem, że problem stwarzają wtryskiwacze lpg). Zmierzyłem ciśnienie na cylindrach na zimnym silniku 1: 10,5bar 2: 9,5 bar 3: 9,5bar 4: 11bar gorący silnik 1: 10,8bar 2: 10,5bar 3: 10,5 4: 11,5bar Zrobiłem logi. Robiąc je zauważyłem, że check zaczynał migać powyżej 4tyś obrotów i był to błąd wypadania zapłonu tylko na 2 cylindrze czułem, że auto trochę traci na mocy. 002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_8Kd0Upq.html 003+020 http://vaglogi.pl/log-003_020_DWD83E9.html 115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_8HrB78.html Dodam jeszcze, że przeważnie śledząc grupę 026 widzę przeważnie większe wartości na drugim cylindrze niż na pozostałych... Kiedyś miałem błąd 16712/P0328 Knock Sensor 1 (G61): Signal too High lecz teraz się nie pokazuje. Pomóżcie coś, bo nie wiem co może być przyczyną.. Głowica sie kończy? Na gazie strzelam, że przejechane na pewno ponad 200tyś km... Pozdrawiam serdecznie
  3. Dzięki za pomoc, będę działać z tematem. Pozdrawiam
  4. Witam serdecznie po dłuższej przerwie. Poniżej zamieszczam logi z grup 002 i 033 na benzynie i lpg. Problem jest taki, że zdarza się, że auto czasem szarpnie przy dodawaniu gazu w zakresie obrotów 1800-3000. Jakieś niecałe ponad 15 tyś km wymieniałem świece i cewki zapłonowe na takie jak powinny być w tym silniku. Jakieś 2 tyś km temu miałem wymieniany czujnik ciśnienia gazu, w sumie po tej wymianie przez warsztat zajmujący się lpg zaczął się problem z szarpnięciami. Instalacja gazowa to Prins. Zauważyłem też, że jest przy skanowaniu błędów bład 16712 -knock sensor 1 (G61) signal too high. Poniżej link z logiem na Pb 002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_ff86lw.html 002+033 na LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_x49z8.html Pozdrawiam serdecznie
  5. Witam, proszę o ocenę logów, coś wydaje mi się ze nie tak jest z lpg. Szczególnie martwi mnie grupa 20. na lpg Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum benzyna Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Z góry dziękuję, pozdrawiam serdecznie
  6. Hej, Ocencie logi czy wszystko jest w miarę ok. Zauważyłem delikatny luz na turbo i ostatnio byłem u gazownika na przeglądzie instalacji lpg. 115+118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 002+033 LPG Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum EGT mocne kręcenie na lpg i chwilowa jazda 150 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Statycznie 033 10sek na lpg 20sek na Pb Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dzięki
  7. Ile seria AWT 150km ma dmuchać przy odpietym N75? Jak sprawdzić kiedy sztanga jest dobrze ustawiona? Dziękuję serdecznie.
  8. Odświeżam temat. Z racji, że autem nie jeździłem to nie miałem kiedy zrobić. Wrzucam log 118 z odpiętą wtyczką od N75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Tutaj log z podłączoną wtyczką od N75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  9. Wartości w 093 na wolnych obrotach -1, to samo w 090. Czasem jest na 0. Dv wymieniłem w kwietniu na oryginalne. Poprzedni właściciel regenerowal turbo. Czy to może mieć wpływ? Na chwilę obecną są suche węże w środku. Pytam, bo przygotowuje auto pod chip.
  10. Witam, Wymieniłem rozrząd wraz z łańcuchem, proszę o ocene logów/ Silnik 1.8T AWT. Dziękuję Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  11. Wojtek2018

    Jaki olej do 1.8T?

    Ja do 1.8T AWT + LPG leje od razu 4L (górna granica na bagnecie) Gulf Formula G 5w40. Pałowanie na autostradzie i S-kach po 140 km/h czasem więcej i wymiana co 10tyś.km. Po tym przebiegu auto ma połowe skali na bagnecie. Kolor oleju biorąc na palec jest jest brązowy, ale nie czarny. Testowałem po zakupie LM Top Tec 4100 i Mannol Elite 5w40. Ten olej pod każdym względem wypada dla mnie najlepiej. Kupiłem 5 litrów (1l na dolewkę), bo na tamtych olejach uciekało mi pod dolny stan i troszkę dolewałem. Na tym oleju nie robiłem dolewki. Przed każdą wymianą robię płukankę Millers Oil. Robię rocznie ok 40tys km, więc myślę, że ten olej to idealny stosunek ceny do jakości. Poniżej wrzucam link http://www.gulf.pl/product/produkty-uslugi/oleje-smary/wszystkie-produkty/oleje-do-silnikow/gulf-formula-g-5w40/ http://www.gulf.pl/wp-content/uploads/2017/02/Gulf-Formula-G-series-1.pdf Pozdrawiam
  12. Jeszcze raz dziękuję kolego za pomoc?. Pytam, bo dbam o autko i chcę mieć pewność, że wszystko jest ok, i ewentualnie robić na bieżąco jak coś nie domaga. ?
  13. Dzięki kolego Łukasz13? za odpowiedź. Nie popatrzyłem się, że na dole są te aktualne... A co sądzisz o tym, że minimalnie nie doładowuje? Oczywiście jest dużo lepiej niż było przedtem, ale pytam tak z ciekawości co można poprawić. Jeszcze co sądzisz o wartościach z grup 090 i 091? Coś się dzieje z paskiem rozrządu? napinaczem paska? Odnośnie grupy 093 wchodzi z niej, że mam wyciągnięty łańcuch rozrządu. Masz może wiedzę jaka jest wartość krytyczna dla łańcucha? Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...