Wojtek2018 Posted May 22, 2020 Posted May 22, 2020 Witam, proszę o ocenę logów, coś wydaje mi się ze nie tak jest z lpg. Szczególnie martwi mnie grupa 20. na lpg Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum benzyna Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Z góry dziękuję, pozdrawiam serdecznie
Wojtek2018 Posted June 1, 2020 Author Posted June 1, 2020 Witam serdecznie po dłuższej przerwie. Poniżej zamieszczam logi z grup 002 i 033 na benzynie i lpg. Problem jest taki, że zdarza się, że auto czasem szarpnie przy dodawaniu gazu w zakresie obrotów 1800-3000. Jakieś niecałe ponad 15 tyś km wymieniałem świece i cewki zapłonowe na takie jak powinny być w tym silniku. Jakieś 2 tyś km temu miałem wymieniany czujnik ciśnienia gazu, w sumie po tej wymianie przez warsztat zajmujący się lpg zaczął się problem z szarpnięciami. Instalacja gazowa to Prins. Zauważyłem też, że jest przy skanowaniu błędów bład 16712 -knock sensor 1 (G61) signal too high. Poniżej link z logiem na Pb 002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_ff86lw.html 002+033 na LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_x49z8.html Pozdrawiam serdecznie
Muskel1 Posted June 1, 2020 Posted June 1, 2020 Błąd czujnika spalania stukowego. Albo czujnik uszkodzony albo sterownik silnika. Podmień czujnik na próbe czy dalej błąd bedzie występował.
Muskel1 Posted June 1, 2020 Posted June 1, 2020 6 minut temu, Wojtek2018 napisał: A co myślisz o logach na obu paliwach? Tu interpretacje pozostawiam kolegom bardziej doświadczonych w tej jednostce napędowej.
Muskel1 Posted June 1, 2020 Posted June 1, 2020 Ten błąd występuje tylko na lpg czy na gazie benzynie też? Może masz mieszankę za ubogą? Wykręć świece i zobacz jak wyglądają. Jak sa białe to mieszanka za uboga.
przem8 Posted June 1, 2020 Posted June 1, 2020 Gaz do regulacji, jest przyubogo, a czujnik stukowy do wymiany i ma być dokręcony z odpowiednim momentem, bo go uszkodzisz.
Wojtek2018 Posted June 3, 2020 Author Posted June 3, 2020 Dzięki za pomoc, będę działać z tematem. Pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now