Jump to content
IGNORED

1.8T AWT prośba o ocenę logów, szczególnie LPG


Recommended Posts

Posted

Witam, proszę o ocenę logów, coś wydaje mi się ze  nie tak jest z lpg. Szczególnie martwi mnie grupa 20.

na lpg

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

benzyna

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Z góry dziękuję, pozdrawiam serdecznie

Posted

Zrób lepiej 2+33 na obu paliwach.

  • 2 weeks later...
Posted

Witam serdecznie po dłuższej przerwie.

Poniżej zamieszczam logi z grup 002 i 033 na benzynie i lpg. Problem jest taki, że zdarza się, że  auto czasem szarpnie przy dodawaniu gazu w zakresie obrotów 1800-3000.

Jakieś niecałe ponad 15 tyś km wymieniałem świece i cewki zapłonowe na takie jak powinny być w tym silniku. Jakieś 2 tyś km temu miałem wymieniany czujnik ciśnienia gazu, w sumie po tej wymianie przez warsztat zajmujący się lpg zaczął się problem z szarpnięciami. Instalacja gazowa to Prins.

Zauważyłem też, że jest przy skanowaniu błędów bład 16712 -knock sensor 1 (G61) signal too high. 

Poniżej link z logiem na Pb 002+033

http://vaglogi.pl/log-002_033_ff86lw.html

002+033 na LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_x49z8.html

Pozdrawiam serdecznie

Posted

Błąd czujnika spalania stukowego. Albo czujnik uszkodzony albo sterownik silnika. Podmień czujnik na próbe czy dalej błąd bedzie występował.

Posted

A co myślisz o logach na obu paliwach?

Posted
6 minut temu, Wojtek2018 napisał:

A co myślisz o logach na obu paliwach?

Tu interpretacje pozostawiam kolegom bardziej doświadczonych w tej jednostce napędowej.

Posted

Ten błąd występuje tylko na lpg czy na gazie benzynie też?

Może masz mieszankę za ubogą?

Wykręć świece i zobacz jak wyglądają. Jak sa białe to mieszanka za uboga.

Posted

Gaz do regulacji, jest przyubogo, a czujnik stukowy do wymiany i ma być dokręcony z odpowiednim momentem, bo go uszkodzisz.

Posted

Dzięki za pomoc, będę działać z tematem.

Pozdrawiam

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...