Skocz do zawartości

leonidas_na_4_buty

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O leonidas_na_4_buty

Informacje

  • Imię
    PIOTR
  • Miasto
    WARSZAWA

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ARY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia leonidas_na_4_buty

0

Reputacja

  1. Witam Wszystkich,Ogromna prośba do osób umiejących analizować logi w silniku 1.8T – kod silnika ARY. Rok prod.: 2001 Potrzebuje pomocy przy analizie logów i o wskazanie obszarów którymi w aucie należy się zająć aby auto wróciło do dobrej formy – do serii. Wiem, że pracy jeszcze sporo ale dobra diagnoza to klucz do podjęcia działania. Przywrócenie auta do serii to pierwszy etap mojego planu na Leonidasa – jeśli silnik okaże się zdrowy to będzie ciąg dalszy ? Zaznaczam, że auto kupiłem 2 miesiące temu i dopiero próbuje dowiedzieć się co Leonidasowi w duszy gra ? Log statyczny:http://vaglogi.pl/log-000_TZTW2.htmlLogi dynamiczne:http://vaglogi.pl/log-002_033_50TO7.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_d1wK7.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_27cId9g.htmlMoje wiedza na temat analizy logów nie jest bogata ale próbowałem poszukać wiedzy w Internecie i poniżej to co mnie zaniepokoiło:- grupa 033 – korekta lambda krótkoterminowa na sondzie przed katalizatorem – na logu wykonanym wartości są ujemne a znalazłem informację, że powinny na niskich obrotach być równe zero a na średnich i wysokich obrotach delikatnie rosnąć - grupa 033 – napięcie sondy lambda przed katalizatorem – na logu wykonanym wartości napięcia od 1,3 do 0,66 – znalazłem info że napięcie powinno na niskich obrotach wynosić 1,5 i wraz ze wzrostem obrotów naleć – na logu widać że napięcie maleje ale napięcie na niskich obrotach za niskie powinno być 1,5 - grupa 115 – za niskie ciśnienie doładowania otrzymanego względem zadanego w zakresie obrotów od 1800 do 3240 - grupa 118 – wysoka temperatura powietrza w dolocie – przy wykonywaniu loga temperatura powietrza w otoczeniu wynosiła 17 stopni a temperatura powietrza w dolocie jest między 37 a 42 stopnie – niepokojące ☹ - grupa 020 – korekty zapłonu wprowadzane przez czujnik spalania stukowego – wysokie wartości cofania zapłonu (ponad ? Jeśli do analizy logów potrzebne będą informacje o aktualnym stanie auta to poniżej rozpisałem co już o nim wiem, co zrobiłem a co jeszcze zostało do sprawdzenia. Trochę historii auta aby analiza logów była możliwa:2 miesiące temu kupiłem Seata Leona 1M 1.8T T4 132kW 180 KM z napędem haldex 4x4. Przebieg 300 tys. – myślę że mógł być kręcony – w 2017 r. sprowadzony ze Szwajcarii. Auto próbuje doprowadzić do serii po wcześniejszym właścicielu. Auto benzyna bez instalacji LPG. Co zostało już zrobione:- wymiana napinacza elektromechanicznego wałków rozrządu na nowy (Febi Bilstein) - wymiana łańcuszka spinającego wałki rozrządu na nowy (Febi Bilstein)- wymiana wałka rozrządu (wydechowy) na nowy - nowe szklanki (strona wydechowa) - nowe świece - nowy rozrząd (INA) - zdjęta miska olejowa i wyczyszczony smok olejowy - sprawdzone panewki -nowy zawór DV – nowy z ASO – wersja z silnika 1.8T BAM (mocniejszy podobno wytrzymalszy – rada mechanika)- regeneracja alternatora -wymiana paska klinowego wielorowkowego - zalany nowy olej MOTUL 8100 X-cess 5W40 Co NIE zostało sprawdzone:- szczelność dolotu - stan turbo - stan katalizatora - sondy lambda Błędy silnika sczytane ostatnio: 17705 – Presure Drop brtween Turbo and Throttle Valve (check D.V.)P1297-35-00—17545 – Fuel Trim Bank 1 (Add): System too Rich P1137-35-00—Nic nie robione z błędami ponieważ dopiero co je sczytałem przez OBD2. Z góry dzięki za pomoc ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...