Skocz do zawartości

fxlukk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fxlukk

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fxlukk

0

Reputacja

  1. fxlukk

    Wibracje na postoju

    Ok juz widze ze ten 8R1 422 893 R to w ogole inna seria jest. Czy jest sposob na to zeby sprawdzic czy ten 8E1 422 893 DF jest najnowszy z serii?
  2. fxlukk

    Wibracje na postoju

    Hej, Sorry za odgrzewanie starego kotleta, ale juz bardzo dlugo bujam sie z problemem drgan przy niskich obrotach. Objawy identyczne, czyli na postoju, minimalne wibracje na kierownicy i siedzeniu. Przy mocnym skrecaniu, wibracje na kierownicy sa wieksze. Przy obrotach > 1300 wszystko ustaje. Mam Seata Exeo, rocznik 2012 i z tego co widze na Etce online mam waz: 8E1 422 893 DF (https://nemigaparts.com/pl/cat_spares/etka/seat/ex/664/422500/). Tutaj byla mowa o koncowce DP, wiec nie wiem czy ten 8R1 422 893 R bedzie pasowal. Nie wspominajac o tym, ze tego 8R1 422 893 R praktycznie nie ma w sprzedazy (przynajmniej w tym momencie). Czy ktos sie moze orientuje, jak sprawdzic czy jest jakis inna, nowsza wersja tego weza, która by do mnie pasowała?
  3. Ja akurat mam CJCA, ale u mnie jest to naprawdopodobniej cos zwiazanego z paskiem wielorowkowym. Objawy mam tylko do obrotów ok 1100, na wyzszych drgania mijaja. Dodatkowo przy kreceniu kierownica, drgania sie wzmagaja. Aktualnie wymienilem/sprawdzilem juz: 1. Cisnienia na common rail (tyle co sie da zobaczyc na VCDSie) - ok 2. Wtryski (tyle co sie da zobaczyc na VCDSie) - ok 3. Dwumasa byla akurat wymieniania przy zmianie skrzyni biegow - brak efektu 4. Poduszki silnik+skrzynia - brak efektu 5. Swieca (jedna byla uszkodzona) - brak efektu 6. Sprzegielko na alternatorze - brak efektu 7. Pasek wielorowkowy - brak efektu Slyszalem tez opowiesci od swojego mechanika ze mial wiele przypadkow Audi/Seatow z problemami z lekkimi drganiami. Ponoc nie wystepuje w VW (inaczej polozony silnik?). Zdazali sie tacy ktorzy wymieniali po kolei wszystko od pompy klimy, serwo mechanizmy od wspomagania, napinacze, wszystkie rolki itd a problem jak byl tak byl. Ostatnia czescia jaka mam zamiar wymienic to kolo pasowe/tlumik drgan. Zblizam sie do 120k przegiegu, a z tego co czytam jest mozliwosc ze guma w srodku kola moze juz butwiec i powodowac drgania. Dodatkowo nie jest to jakis duzy wydatek. Jesli to nie pomoze to juz chyba naucze sie z tym zyc i bede czekal az cos konkretnie sie popsuje zeby byla jasne, bo teraz to troche wrozenie z fusow.
  4. Hej wszystkim. Mam podobny problem jak reszta. Lekko wyczuwalne wibracje, najbardziej czuć na postoju. Podczas jazdy też, jednak dużo słabiej. Zdecydowanie bardziej odczuwalne na niższych obrotach. Jestem właśnie po wymianie poduszek. Niestety żadnej poprawy, więc muszę szukać gdzie indziej. Jeśli chodzi o zawór na listwie wtryskowej to jest jakaś opcja, żeby to sprawdzić na VCDSie? Niestety u mnie w gre wchodzi tylko UDS przy połączeniu i Advanced Measing Blocks + brak etykiet, więc nie będę znał poprawnych wartości. Dodatkowe pytanie odnośnie zaworu, to czy jest opcja, żeby kupić używane? Z tego co widziałem w instrukcji wymiany, są one jednorazowe: "Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa -N276 - nie posiada pierścienia uszczelniającego, lecz krawędź uszczelniającą i dlatego nie można go ponownie zamontować." Pozdrawiam
  5. Hej, Zależy kiedy zauwazyłeś, że ucieka ci płyn chłodniczy. Ja ze swojej strony powiem, ze jakbyś mial walniętą chłodnice (chłodzi też olej ze skrzyni) to miałbyś właśnie: 1) Olej w zbiorniczku wyrownawczym od plynu chlodzniczego (olej zawsze idzie do "góry"). 2) Olej w skrzyni zmieszany z plynem chlodniczym, a w tym z wodą, robi sie brązowy (kawa z mlekiem :P). Jeśli obserwowałes spadek płynu przed wymiana oleju, to raczej szukałbym problemu gdzie indziej. Myślę, że jakby taki zmieszany olej wyleciałby przy zmianie, to raczej by ciebie o tym fakcie poinformowali.
  6. Podejrzewałem chłodnicę, dzięki za potwierdzenie. Sama skrzynia zachowuje sie (jeszcze :P) calkiem normalnie, żadnych szarpnięc itp. Wymienię tą chłodnicę, jeszcze raz olej w skrzyni, płyn chłodzący i zobaczę co dalej... Dzięki za pomoc. Jeśli coś będzie się działo ze skrzynią to będę wiedział do kogo przyjechać
  7. Cześć wszystkim. Przeszukałem to forum, ale za bardzo nie znalazlem nic na temat mojego problemu. Skrzynia to oczywiście multitronic, oznaczenie NJT, z tego co wyszukałem, jest to druga generacja czyli 0an. 7 biegowa, co tez potwierdza ilość biegów na desce rozdzielczej po przełączeniu na tryb manualnej zmiany biegow. Problem jest taki, że podczas wymiany oleju w skrzyni, okazało się ze jest on wymieszany z wodą, a raczej z płynem chłodniczym silnika. W zbiorniczku też ewidentnie jest lekki "Szlam", czyli, wygłąda na to, że olej przedostaję się ze skrzyni do płynu chłodniczego. W internetach za dużo informacji na temat takiego problemu nie ma, a ja chwilowo nie mam dostępu do Elsy. Czy ktoś się orientuje, w którym miejscu może być wyciek? W którym miejscu może dojść do wymieszania oleju ze skrzyni z płynem chłodniczym silnika? Dzięki z góry za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...