Skocz do zawartości

MedeiS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MedeiS

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MedeiS

0

Reputacja

  1. MedeiS

    Błąd ABS i ESP.

    Witam. 2 Faults Found: 00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - - Wymieniłem czujnik ABSu od strony kierowcy, a błędy nadal wyskakują. Co może być przyczyną? Dodam, że kontrolki czasem wyskakują od razu po przekręceniu zapłonu, a czasem po kilku lub kilkunastu przejechanych kilometrach? Może to być jednak czujnik od strony pasażera?
  2. Był wymieniany kilka miesięcy temu, zapewne trafił się bubel.
  3. Pokaż log - VAGLOGI 002, 033 Pokaż log - VAGLOGI 003, 020 Pokaż log - VAGLOGI 115, 118 Pokaż log - VAGLOGI LPG 003, 033 Wklejam logi ze strony vaglogi
  4. Błędy które występują: 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 001 - Upper Limit Exceeded 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - - Logi PB + LPG
  5. Powodem błędów była albo uszkodzona wtyczka cewki, albo przepustnica. Przepustnice dokładnie przepłukałem, a wtyczka nowa. Nie wyrzuca żadnych błędów, lecz na gazie niestety myślę, że słabiej pracuje. Zrobienie logów na pb i oddzielnie na lpg zdiagnozuje czy tak jest dokłanie?
  6. No ale jak kolego mam to zrobić, bo nie rozumiem? Cewki nowe?
  7. Siedzę w garażu i teraz widzę, że jedna wtyczka od cewki była uszkodzona, nie dochodził zaczep do końca ( teraz to ujebałem cały), tylko że od cewki czwartej. Świece praktycznie nowe. Jutro zrobię te logi, bo teraz już po głębszym Pytanie jeszcze tylko czy logi robić na PB i LPG?
  8. ogólnie to błąd przepływki pojawił się dzisiaj. 3 dni temu jak robiłem scan, byly 4 błędy które znajdują się powyżej, bez błędu przepływomierza. Jeśli zrobiłbym logi to jest szansa na precyzyjniejsze zdiagnozowanie usterki? Jakie logi muszę zrobić do tych błędów?
  9. Witam. Auto na początku na gazie zaczęło szarpać, lub odłączać centralkę całkowicie. Błędy które są poniżej występują i na gazie i na benzynie ( jeździłem cały dzień na samym pb). Dodam, że na benzynie nie szarpie, lecz czuć że nie ma pełnej mocy. Poradzicie od czego zacząć? Gazownik po rozmowie telefonicznej radził, żeby wymienić wszystkie cewki i pewnie będzie po problemie. Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 AH Component: 1.8L R4/5VT G01 0002 Coding: 0011511 Shop #: WSC 63351 5 Faults Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000
  10. MedeiS

    Poduszki silnika

    Witam. Czy poduszki silnika używane ori będą się nadawać z bfb do bex? Z góry dziękuję za pomoc
  11. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0711 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01800 - Light Switch (E1) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00042 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 L Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36 Coding: 00100 Shop #: WSC 00006 WAUZZZ8E83A323919 AUZ6Z0C0022709 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AT Component: Komfortgerát T23 1210 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent 00956 - Key 2 35-10 - - - Intermittent 00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147) 35-10 - - - Intermittent Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00060 Shop #: WSC 63351 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Takich błędów nie ma na instrukcji kodów vag....
  12. Witam. Brak reakcji na włączenie obiegu zamkniętego. Klapa od wlotu przy filtrze powietrza również bez życia, lecz rozumiem iż te dwie są ze sobą zintegrowane? Zdjąłem schowek, odkręciłem silniczek, przeczyściłem potencjometry. Wszystko podłączone, a klapa tylko RAZ otworzyła się i zamknęła na żądanie. W czym może być problem? Nastawy climatronica mogą pomóc? Czy zamawiać od razu nowy silniczek? Z góry dziękuję za pomoc!
  13. Witam. Klapa nie reaguje na przycisk obiegu zamkniętego/otwartego. Do wymiany silniczek? Cały czas otwarta, przez co parują szyby po dłuższym czasie jazdy.
  14. Witam. Proszę o porady gdzie najpewniej wymienić rozrząd w Warszawie? Mam sprawdzony warsztat, lecz wymiana to 650zł ? czy nie jest to stanowczo za drogo?
  15. Witam serdecznie zostałem posiadaczem b6 avant 1.8T BEX Miłego dnia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...