Witajcie. Poszukuje osoby z okolic Tarnowa, która jest w stanie ogarnąć temat immo. Po swapie silnika założeniu ecu, licznika i użycia pestek z kompletu immo mruga. Nie mogę odpalić A co za tym idzie sprawdzić reszty
Dzisiaj po poszukiwaniach problem został rozwiązany. Mechanik po ostatnich naprawach nie wpial wtyczki od MODULU z zaworem n18 i dlatego egr nie pracował. Temat rozwiązany i do zamknięcia. Pozdr
witajcie. Ostatnimi czasy touran ojca bardzo osłabl. Gdy sprawdziłem do vcds to wyświetliło nastepujace błędy. Zacznę od sprawdzenia egr. Może ktoś podpowie jak szybko i bezboleśnie to zdiagnozować?
Po obd i vcds pewnie się nie da. A fachowiec swoje weźmie A tutaj dopłacać tylko grosze za licznik z roznica 100km przebiegu. Po prostu bardziej opłacalne ekonomicznie
Witajcie. Panowie, szybkie pytanie: zmieniając ecu o innym nr i od innego silnika chciałbym wziąć od sprzedajacego też elementy odpowiadające za immobilizer. Ecu+pestki z kluczyków i... właśnie jeszcze coś?
Jak w temacie. Niedługo będę się zbierał za swap w mojej a4 b6 2.0alt i chce jej założyć 1.8t avj. Wie ktoś może jak przepinowac wtyczki z avj do alt? A druga rzecz: jak się ma sytuacja z resztą elektryki po swapie? Coś jeszcze jest do przerobienia?