Jump to content

mateusz5552

Pasjonat
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About mateusz5552

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Tarnów

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. mateusz5552

    Sonda przed kat

    Witam. Jak jeszcze mogę sprawdzić sonde przed katalizatorem. Vag pokazuje tylko jedna wartość - napięcie 1.78v. Pozostale parametry na zero i test sondy negatywny. Objawy- nierowne obroty na ciepłym, drgania i lekkie dlawienie przy przyspieszaniu
  2. Panowie problem po części rozwiązany. Winowajaca było lewe powietrze na łącznikch gumowych między kolektorem a glowica. Wywala jeszcze błąd 1 sondy. Vag nie wskazuje zadnych wartości. Napięcie jest na poziomie 1.7 v i stoi w miejscu. Nr błędu wam nie podam na razie ale pisze ze brak komunikacji... pomozecie? Błąd wywala na Pb
  3. nie zrobie logów dynamicznych bo aktualnie mam rozebrane zawieszenie. Zrobiłem właśnie logi na biegu jałowym, po wykasowaniu błędów i na strasznie nierównej pracy... LOG-01-032-033-002.CSV
  4. czy uszkodzony zawór odpowietrzający odmy i eżektor powodowałby takie objawy?
  5. błąd 16514/p0130. Wrzucony log jest po skasowaniu błędów na PB do 6000obr/min
  6. a ja zadam pytanie z innej beczki.. oczywiście zrobiłem testy sond i wyszło że 1 nie przeszła testu, a druga jest ok. Pytanie czy sonda 1 ma wpływ na takie objawy silnika: Nie chce sie zebrać na obroty, dławi go tak do 3000obr/min i jak jest zimny odpala ale gaśnie jakby pracował tylko na 2 gary. Te objawy oczywiście na benzynie. Na gazie jest troszku lepiej. załączam logi z benzyny LOG-01-003-032-033.CSV
  7. Witam. Proszę o sprawdzenie logów... do tego dochodzi błąd sondy... Sonda pierwsza test negatywny, sonda druga test pozytywny. Samochód ciężko odala na zimno (odpala i gaśnie chyba że przytrzymam go na obrotach jakieś pół minuty to już nie gaśnie) i trzyma go tak do 3500obr/min, poszarpuje, krztusi. Gdy zmieniałem świece były białe. Podejrzewam zawór odpowietrzenia odmy (u mnie gdy w niego dmucham to działa w każdą strone) i eżektor (również przy dmuchaniu działa w każdą stronę). pozdrawiam LOG-01-003-032-033.CSV
  8. Panowie udało mi się zrobić logi dynamiczne i statyczne... coś mi się zdaje że sonda umarła. Mam jeszcze pytanie co do zaworu odpowietrzającego odme (u mnie sprawdzając ustami mogę dmuchać w jedną i drugą strone - czy to prawidłowa praca?) i tzw eżektora który był zatkany, i też mogę dmuchać w kazdą końcówke i cały czas każdym otworem powietrze wychodzi... co radzicie? logi robione na PB LOG-01-003-032-033.CSV
  9. Panowie. Podmieniłem dziś przepływomierz na nowy - niestety wartości te same. Błędy jakie się pojawiają 17748, 16540, 17927. Czy zawór odpowietrzający może być przyczyną?
  10. szcerze to już chyba wszystko sprawdziłem, jak ja tak podusi wywali błąd sondy (niewłasciwa mieszanka)
  11. najgorse jest to ze na ciepłym pali dobrze choć nie chodzi zbyt równo ale zdarzy się ze jest ok. Jak już wyjade to raz jest ok a raz szarpie i ksztusi
  12. Witam wszystkich forumowiczów. Zakupiłem audi a4 b6 2.0 Alt z pewną usterka. A mianowicie gdy sie go odpala na zimnym gaśnie i w jeżdzie go muli i dusi. Początkowo padło na czujnik temp., wymieniony nie pomogło. W miedzyczasie została wymieniona membrana w gruszce, świece, podmieniane cewki, czyszczona przepustnica, nowa odma. W sumie została jeszcze przepływka. W VAGu pomiar pokazuje na 3 biegu do odcinki max 68g/s. Jak go odpali to tak jakby chodził na 2 gary i gaśnie. Nie mam już pomysłu. Pytanie czy może to być wina przepływomierza?
  13. prawdopodobnie problem rozwiązany. Do wymiany była odma 135zł oraz pęknięta membrana gruszki podciśnienia wraz z wymianą wężyków. pozdrawiam
  14. witam. Mam problem ze spryskiwaczami. Po wciśnięciu manetki czy do siebie czy od siebie nie słychać pompki. Zero reakcji. Pompka na krótko działa... bezpiecznik w porządku... z modułu bordnatz wychodzą przewody na pompke i na pinach modułu jest zasilanie. Pytanie co padło moduł czy manetka?
  15. Dziś zauważyłem ze przy odpaleniu strzelił tak jak dawniej strzelaly gazowniki
×
×
  • Create New...