
Piotrek_10243
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Piotrek_10243

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Łubowo
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.8 V6
-
Kod silnika
AMX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
A to jest bardzo cenna informacja bo rozumiem, że w takim przypadku nawet jeśli kupię liczniki z a6 c5 to wskaźnik temperatury oleju i tak by nie działał i musiałbym rzezać podstawę filtra oleju?
-
Oki a czy jeśli kupię licznik z pół fisem VDO i dolutuję wskaźnik temperatury oleju i ładowania to zadziałają czy trzeba jeszcze dociągnąć jakieś przewody? Dodam, że mam A4 z 2000r czyli czujnik temperatury i poziomu oleju mam oryginalnie w misce olejowej. Pytam ponieważ wszystkie informacje jakie do tej pory znalazłem dotyczyły wersji właśnie bez tego czujnika gdzie użytkownicy kupowali inne czujniki i wkręcali w podstawę filtra oleju.
-
Lub przerobić pływak w zbiorniku bo o takiej opcji też czytałem
-
No i liczniki z a6 c5 często mają oznaczanie 4B0920 a czytałem tutaj na forum że liczniki mają mieć numer zaczynający się od 8D0920 i pytanie czy te 4B0920 też podejdą
-
oki a gdybym dobrał liczniki z benzynowego a6 c5 to też trzeba zmieniać eeprom? Tych liczników jest znacznie więcej na rynku, będą pasowały mocowania?
-
Chodzi mi po głowie też opcja pełny fis lub pół fis z vdo i dolutować woltomierz i temperaturę oleju
-
Właśnie przeglądam oferty i większość z woltomierzem i ciśnieniem oleju jest właśnie od diesla. Z przeróbką bym raczej sobie poradził z tego co wiem należy podmienić tarcze i zmienić kodowanie licznika. Immo 3 sprawdzałem i w polu extra vag com pokazuje numer vin. Trafiłem tutaj na forum też informację że można do b5 dołożyć sterowanie radiem ale wtedy niezbędny jest licznik z elektronicznym zegarkiem. Ogólnie nie mogę garnąć dlaczego w 90% liczników są zegary analogowe.
-
A4B5 Podłączenie poduszek powietrznych
Piotrek_10243 odpowiedział(a) na Piotrek_10243 temat w Audi A4 B5
Uzupełnię dla potomnych. Okazało się że musiałem poprawić kodowanie w sterowniku, polutowałem kostki pod fotelami a pozostałe poduszki ktoś po prostu wypiął.. Domyślam się tylko, że poprzedni właściciel wiedząc o będzie sterownika odłączył poduszki bo bał się wystrzału. Jeżdżę już 3 rok i wszystko śmiga -
Witam, odkopię trochę temat. Mam licznik półfis jaeger i oczywiście problem z wskazaniem paliwa i temperatury, czasem też gubi godzinę i mały przebieg . Szukam właśnie licznika VDO. Jeszcze się zastanawiam czy iść w stronę pełnego fis-u i pytanie z mojej strony czy istnieją liczniki półfis VDO z wskaźnikiem temperatury oleju i ładowania i z elektronicznym zegarem do benzyny? W zasadzie te bajery by mi wystarczyły a szukam i jedynie co znajduję to wersje do diesla. No i pytanie czy ktoś z okolicy by mi odczytał pin ze starego jaeger-a ponieważ mam immo3. Auto to a4 b5 2.8.
-
Witam Od 3 lat jestem szczęśliwym posiadaczem audi a4b5 2.8 v6 quattro z końcówki 2000r. Przez ten czas auto dzielnie mi służyło i nigdy nie zawiodło, chociaż wymaga parę małych napraw/modyfikacji. Postanowiłem, że auto zostaje w rodzinie więc chcę je doprowadzić do odpowiedniego stanu. Sprawy mechaniczne ogarniam a i lutownicą umiem się posługiwać więc liczę że z Waszą pomocą moja V6 odzyska swój dawny blask.
-
Witam Jakiś miesiąc temu zakupiłem Audi A4 B5 2.8 Quattro i już w momencie zakupu wiedziałem o problemie z poduszkami powietrznymi który chciałbym rozwiązać. Diagnozę rozpocząłem od podłączenia VAG-a i okazało się że mam uszkodzony sterownik, kod błędu: 65535 - Internal Control Module Memory Error (tego się spodziewałem ponieważ sprzedający mnie o tym poinformował) Dzisiaj wymieniłem sterownik na działający o takim samym oznaczeniu czyli 8D0 959 655 F. Podłączyłem znów Vag-a i odczytałem kod błędu, tym razem okazało się że nie ma połączenia z poduszką w fotelu kierowcy. Czytałem wcześniej o żółtych kostkach pod fotelem że mają czasami problem z przewodzeniem i trzeba je przeczyścić. Zajrzałem pod fotel a tam niemiła niespodzianka ? Fotele były chyba przekładane z innego modelu i żółta kostka nie jest wcale podłączona do fotela kierowcy a z fotela wystają ucięte przewody niestety z innymi kolorami żył więc nie wiem jak to podłączyć. Dodam że sprawdziłem fotel pasażera i jest to samo ? Co więcej żółta wtyczka która jest wpięta po stronie fotela z uciętymi przewodami ma inny kształt niż ta wystająca z podłogi. Obie mają dwa piny. No i teraz pytanie czy kolejność przewodów w poduszkach ma znaczenie? Mogę je podłączyć przerabiając wtyczki albo zalutować na stałe ale jeśli kolejność ma znaczenie to zakładam że poduszki wystrzelą albo sterownik padnie. Co poradzicie?
-
Cześć wszystkim Niedawno stałem się posiadaczem A4 B5 w quattro ale czeka mnie przy niej trochę pracy. Liczę na Waszą pomoc pozdrawiam