Skocz do zawartości

rs50

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rs50

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rs50

0

Reputacja

  1. Wydaje mi się że taka przejściówka quadlock-iso by to musiała być. Sam quadlock tego typu jest do kupienia? Komplet oryginalnych wtyczek do Symphony 2 mam. Kwestia połączenia kabli z samym quadlockiem. I jeszcze zdjecie przejsciówki do anteny.
  2. Wlaśnie udało mi się kupić za grosze Symphony II z kaseta - dla mnie w zupełności wystarczy. Jeśli są gotowe kostki do podłączenia to bym z chęcią przełożył. A na RNS-e mam juz chętnego ?
  3. Te zwykle symphony 2 z kaseta
  4. Nie korzystam wcale z funkcji jakie daje rns-e. Używam tylko samego radia + plyty CD.
  5. Witam, czy ktoś z was przechodził z radia rns-e na symphony II? Czy można kupić kompletne adaptery do przejścia pomiędzy radiami? Będe wdzięczny za wszelkie wskazówki!
  6. Jest jakis dobry sposób na sprawdzenie szczelności podciśnienia w całym układzie?
  7. Podciśnienie sprawdzone zaraz za pompą, generuje wartości w zakresie od 0,66 do 0,75 bar. Po wyłączeniu silnika podciśnienie uchodzi, nie utrzymuje się na stałym poziomie. Gumowy łącznik na ścianie grodziowej już wymieniony.
  8. Ciśnienie na czujniku G201 (Brake Pressure) podczas normalnego wciskania pedału hamulca dochodzi u mnie do max 90 bar, przy bardzo mocnym wciśnięciu pedału pokazuje max 120 bar. Diagnostyka poprzez VCDS (ABS / Measuring Block / grupa 005). Czy te wartości są w normie czy za niskie? Ogólnie jest problem ze słabą skutecznością hamulców.
  9. Zauważyłem ostatnio że w zbiorniczku znajduje się nadmiar płynu hamulcowego (pod korek). Odciągnąłem strzykawką nadmiar płynu do poziomu pomiędzy max i min. Kolejnego dnia po powrocie z pracy sprawdziłem ponownie poziom płynu i ku mojemu zdziwieniu znowu się zwiększył ponad stan (pod korek). Co może być przyczyną? Zapowietrzony układ? Dodam że w styczniu miałem wymieniany płyn hamulcowy. Pedał hamulca nie jest twardy. Podczas awaryjnego hamowania z prędkości 60 km/h - koła potrafią zapiszczeć, jednak ogólnie uważam że hamulce nie są jakoś specjalnie ostre (4x nowe tarcze + nowe klocki) - założone w styczniu.
  10. Właśnie to połączenie jest dosyć mocno zaolejone. Ktoś może polecić dobrej jakości zamiennik? Ceny w ASO powalają na kolana..
  11. Witam, muszę wymienić wąż w kształcie litery "S" łączący turbo z intercoolerem (Numer 8E0 145 834 AR) ponieważ ma nieszczelność. Pytanie jak go wypiąć przy turbo? Jest tam jakaś klamra zabezpieczająca?
  12. rs50

    Wycie na 5 i 6 biegu

    Sprawdze stan oleju na poczatek. Skrzynia z zewnatrz jest sucha, nie zauważyłem żadnych wycieków. Mam wisko.
  13. rs50

    Wycie na 5 i 6 biegu

    Witam, podczas jazdy na autostradzie na 6 biegu z prędkością 120 - 130 km/h słychać wycie. Po puszczeniu gazu - ustaje. Przy prędkościach powyzej 130 km/h nie słychać wycia. Dodam że gdy lewarek rusze do tylu, wycie sie nasila, natomiast gdy lewerek porusze lekko ku przodowi (w stronę kokpitu) wycie jest mniej slychalne. Zaobserwowalem również ze podczas przyspieszania i puszczania gazu lewerak sie rusza. Wycie występuje również podczas przyspieszenia na 5 biegu, przy wyższych obrotach. Skrzynia do wymiany?
  14. Wachacz zdemontowany, ucialem nakretke
×
×
  • Dodaj nową pozycję...