Skocz do zawartości

Nikodem420

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nikodem420

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Nikodem420

0

Reputacja

  1. Opis pinow radia ori Opis podlaczenia multifunkcji Opis podlaczenia pinow radia chinskego
  2. No wiec tak Key 2 podpialem pod pinout REMO a key 1 do gnd I sytuacja wyglada tak ze moge zaprogramowac tylko jeden sygnal? Stykajac kablami do masy np play Z guzika nie leci ale jak zetkne zyle z masa to leci Jakies pomysly dalej?
  3. Siemano wlecialo nowe radio (chinczyk) na andku i mam multifunkcje kierownice. 2 kostki iso czarna i brazowa podpiete tak jak trzeba i wszytsko gra i smiga ale multifunkcja nie dziala. Zostala tylko luzem taka kostka zolto niebiesko zielona jak na focie(inaczej ukablowana) a na kablach z radia zostaly 3 przewody "key 1, key2 i cos jeszcze" Zgaduje ze jeden z keyow bedzie sygnalowy a drugi bedzie masą ale nie mam pewnosci. Jakies porady jak to odnalezc i podlaczyc?
  4. Nikodem420

    Falowanie obrotów

    Witam. 2.8 V6 APR quattro manual. Wyjalem dzis przepustnice i wyczycilem oraz dokonalem adaptacji w vcds. Problem falowania obrotow i drgan sie poprawil ale dalej nie jest idealnie. Poprawa widoczna golym okiem ale na tym nie moge poprzestac. Zaobserwowalem tez ze gdy jade i wrzuce na luz i nie wazne czy to 120/h czy 5/h czy przy hamowaniu dopoki auto sie nie zatrzyma obroty stoja sztywno i nie faluja oraz nie ma zadnych drgan (750rpm sie utrzymaja) ale gdy tylko auto sie zatrzyma obroty spadaja do ok (520-50 rpm) .. jakies pomysly? Pozdrawiam
  5. Nikodem420

    Falowanie obrotów

    Okej da sie go jakos przeniesc lub usunac?
  6. Nikodem420

    Falowanie obrotów

    Witam. 2.8 V6 APR quattro manual. Wyjalem dzis przepustnice i wyczycilem oraz dokonalem adaptacji w vcds. Problem falowania obrotow i drgan sie poprawil ale dalej nie jest idealnie. Poprawa widoczna golym okiem ale na tym nie moge poprzestac. Zaobserwowalem tez ze gdy jade i wrzuce na luz i nie wazne czy to 120/h czy 5/h czy przy hamowaniu dopoki auto sie nie zatrzyma obroty stoja sztywno i nie faluja oraz nie ma zadnych drgan (750rpm sie utrzymaja) ale gdy tylko auto sie zatrzyma obroty spadaja do ok (520-50 rpm) .. jakies pomysly? Pozdrawiam
  7. Dzieki za odpowiedz niestety jestem całkowicie zielony w bitwach z ubezpieczalniami aczkolwiek łatwo sie nie poddam. Masz moze jakies propozycje co powinienem zrobic? Zdemontowac uszkodzone elementy i wynajac prywatnego rzeczoznawce?
  8. Siemanko grupowicze :) Ile mogę za to wołać? Wycena PZU wynosi 1480 zl za widoczne szkody moim zdaniem troche śmieszna cena a własciwie troche bardzo Warto się odwoływać czy co robic w tej sytuacji? Prywatny rzeczoznawca? W kosztorysie jest mowa o częściach zamiennych których cena przeswiadcza mnie o tym że są to nieoryginalne zamienniki W dodatku napisane jest że pozostałe uszkodzenia tj błotniki zderzak i elementy pod nim przeznaczone są do naprawy A nie wymiany Nie chce aby pokrzywione elementy były znow wykrzywiane i klepane oraz szpachlowanie skoro jest to część ruchoma (wymienna) i ogólnodostępna Pozdrowki ;) (SZKODY NIE WIDOCZNE NA ZDJECIACH) -zlamany dolny zawias schowka ktory sie otworzyl w momencie zderzenia -pęknięte mocowania reflektorów lewego i prawego - popękany kierunkowskaz - kierownica powietrza chlodnicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...