Skocz do zawartości

actu1995

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O actu1995

Informacje

  • Imię
    Irek
  • Miasto
    Ostrowiec Świętokrzyski

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki, już rozmawiałem z kixi4 i mi podesłał - Inter Cars i Car System powiedział mi 1700-2000zł.
  2. Dzięki. Numer mam tylko mam problem z zamówieniem, sklepy w mojej okolicy nie mają możliwości ściągnięcia tego, dramat... Proponują jedynie podporę zamiennik za 90zł, ale nie ma tam ani uszczelki, ani zaworu. Masz jakąś stronę z linkiem, gdzie dostanę oryginał kompletny po tym numerze? Ile ten zestaw kompletny oryginalny powinien kosztować w ogóle?
  3. Też tak mi się wydaje. A więc pójdę w tym kierunku i wymienię podstawę i zawór. Są jakieś nowe numery tych rzeczy? Z tematu znalazłem nr zaworu 06H 109 257 C i numer podstawy 06H 103 144 J jako najnowsze, tylko nie wiem czy nie ma teraz innych numerów tych części pasujących do 2.0TFSI 211KM CDNC. Przy okazji doradź mi, lepiej kupić oryginalne z ASO czy zamiennik też daje radę? Zawór na Allegro znalazłem nowy z INA zs 100zł, a podstawę za 300zł nową jakiś zamiennik po numerach, które podałem powyżej, ale nie mam pewności czy są aktualne. Jeżeli uważasz, że jest spora różnica między zamiennikiem a oryginałem to wolę dołożyć od razu i nie zaglądać tam za miesiąc.
  4. Cześć wszystkim. A4 B8 2.0TFSI CDNC 211KM 2009r. Od półtorej tygodnia borykam się z problemem - tutaj go wrzucę: "4113 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P0341 00 [032] - niezrozumiały sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 29 Przebieg: 169363 km Data: 2020.06.12 Czas: 12:04:54 Prędkość obrotowa silnika: 1164.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 27.5 % Prędkość pojazdu: 9 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 93 °C Temperatura powietrza zasysanego: 38 °C Ciśnienie atmosferyczne: 900 mbar Napięcie zacisku 30: 14.371 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 33" Nie będę opisywał, w jakich okolicznościach to się dzieje, w każdym razie problem powraca a błąd wiem że wraca, bo miga kilka razy EPC na desce, a potem taki błąd się pojawia. EPC miga najczęściej, gdy przypuśćmy jadę na drugim biegu, okolice 900-1000 obrotów i gaz w podłogę. Nie za każdym razem tak się dzieje, czasami jest spokoju 3-5dni. Co mogę zrobić? Wymieniłem do tej pory czujnik położenia wałka rozrządu i dodatkowo świece, które były mocno wyeksploatowane - przed wymianą świec, gdy paliło się EPC a świece były stare autem szarpało - po wymianie świec miga EPC i czuć drobne wibracje, ale nie są to mocne szarpnięcia jak wcześniej. Analizowałem temat na forum i podobno problem może leżeć w zaworze sterującym wałka rozrządu oraz podstawie/osłonie wałka rozrządu. Co myślicie o tych dwóch rzeczach? Dodam, że rozrząd wymieniony był 30tys temu.
  5. Cześć Panowie. Jestem na etapie zmiany kierownicy na multifunkcję i doposażenia auta w tempomat. Auto to A4 B8 Avant 2009r przedlift. Sprawdzając w VCDSie w kanale 16 wyszło, że mam taśmę 8K0 953 568 D (FIS, nie obsługuje tempomatu, nie obsługuje multifunkcji - firmy KOSTAL). Mam możliwość kupienia od gościa cały komplet, czyli kierownica z multifunkcją, przełącznik do avanta z tempomatem, taśmą i obudową. Tylko po numerach u niego wychodzi taki numer 8R0 953 568 S (FIS, obsługuje tempomat, multifunkcję) tylko z forum widzę, że to taśma z tymi numerami jest poliftowa. Sprzedający twierdzi, że cały komplet jest z przedlifta. Moje pytanie brzmi, czy montując ten komplet będzie działał tempomat, multifunkcja i wszystko inne? U mnie jest z KOSTALa, tutaj z forum widzę informacje o taśmie poliftowej. Potrzebuję konkretnej odpowiedzi czy to spasuje i będzie wszystko działać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...