Skocz do zawartości

Krzysiofish

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzysiofish

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

146 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzysiofish

0

Reputacja

  1. Temat można zamknąć albowiem powodem złego odpalania na zimnym jak i ciepłym silniku był zerwany klin na kole zębatym wału korbowego.Po wymianie koła i klina Audi wróciło do żywych. P.S Nie umiem zgrać pliku z urządzenia Vag can pro do formatu żeby przesłać na stronę vag log.Ktoś z Was ma jakąś poradę?
  2. Sorry że tak długo ale praca.Dzisiaj jeszcze sprawdzaliśmy czy może rozrząd się przestawił i góra po zdjęciu obudowy plastikowej się zgadza ze znakami. A4 B5 grupa 000.LOG A4 B5 gr 000 nasatawy podstawowe.LOG
  3. Witam.Jestem świeżakiem w Audi (jeżdżę koło 9 m-cy) jak i świeżakiem na forum.Dobry wszystkim.Prosiłbym o pomoc w zrozumieniu/zlokalizowaniu problemu związanym ze słabym zapalaniem auta zimnego po nocy lub po pracy.Po kupieniu auta wymieniłem rozrząd jaki oleje filtry wszystko ok.Auto dobrze jeździło i odpalało ale od trzech tygodni mam problem z odpaleniem zimnego silnika na ciepło pali na dotyk.Na początku myślałem że paliwo schodzi/spada ale po założeniu przeźroczystych wężyków przed filtrem i koło grodzi problem odpadł bo paliwo jest i to bez powietrza.Potem myślałem że problemem jest czujnik temperatury ale po odpięciu wtyczki taki sam problem z odpaleniem.Rozrusznik i akumulator raczej OK.Znalazłem kolegę który ma jako takie pojęcie i ma VAC-LOG nie wiemy w którą stronę pójść i gdzie szukać przyczyny?Mam prosbę do Was żebyscie jakoś mnie pokierowali bo sam nie dam rady.Z VAC-LOG udało mi się uzyskać takie odczyty załączam zdjęcia.Proszę o sugestie. Redmi52019 005.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...