Jump to content

KoMik09

Pasjonat
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About KoMik09

Informacje

  • First name
    Mikołaj
  • Location
    Kraków

Car

  • Car model
    S4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    4.2 V8
  • Engine code
    BBK
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB+LPG
  1. KoMik09

    4.2 bbk

    Rozrządu jestem pewien, przed założeniem osłon jeszcze sprawdzałem czy blokady mi wchodzą. A problem dalej nierozwiązany, na wolnych obrotach chodzi równo, korekty na pierwszym zdj poniżej. Po dodaniu gazu do 3,5k rpm missfire na cylindrach 5-8, lambda control wtedy staje na 0% i bank 2 pokazuje lambda 0.77-0.8. Dziwi mnie właśnie fakt, iż wtedy nie robi żadnych korekt, co może być przyczyną tak bogatej mieszanki? Dodam jeszcze, ze wkład katalizatora wstępnego z tamtej strony się rozsypał i ten kat jest pusty, ale to raczej nie ma takiego wplywu na tak bogatą mieszankę z tamtej strony
  2. KoMik09

    4.2 bbk

    Co do nierównej pracy silnika faktycznie byla nieszczelność. Możesz mnie kolego bardziej nakierować o co chodzi z FTST I FTLT ? poza tym pojawił się problem, na wolnych obrotach silnik chodzi rowniótko, natomiast nie ma siły wkręcić się powyżej 3,5k obrotów, jak do wkręce na takie obroty to znowu pojawiaja sie missfire na cylindrach 5-8 i kuleje strasznie. Jak się trochę ostudzi i odpalę go ponownie znowu pracuje równo dopóki się go nie wkręci do tych 3,5 tys obrotów
  3. KoMik09

    4.2 bbk

    Dzięki za podpowiedź, będę szukał, a co do grup 91 i 92 to wartości zadawane są w normie ?
  4. KoMik09

    4.2 bbk

    Dodam, ze wcześniej silnik pracował równo, tylko pojawił się ten missfire na 6 i 7 cylindrze, temu zacząłem szukać przyczyny we wtryskarch, teraz kaszana totalna jest
  5. KoMik09

    4.2 bbk

    IMG_1431.MOV
  6. KoMik09

    4.2 bbk

    Witam Problem z 4.2 bbk, w bloku nowe tuleje, panewki główne oraz korby, wymieniony rozrząd, wariatory po regeneracji, nowe cewki i świece. Rozrząd ustawiony na blokadach, wszystko w porządku. Po założeniu silnika do budy i odpaleniu pojawił się missfire na 6 i 7 cylindrze. Cewki oraz świece zamieniane miejscami i to samo, wiec do wymiany poszły wtryski. Przełożyłem całą listwę wtrysków i pojawił się missfire na 1 cylindrze, zamieniony wtrysk z poprzedniej listwy paliwowej. Po odpaleniu missfire pojawił się wszędzie, silnik chodzi jak padaka. Poniżej zdj grup 91, 92, 93 i 15, 16, 17
×
×
  • Create New...