-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O GRUDA520

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Na wł zapłonie, jak mierze napięcie przy alternatorze, to tam gdzie idzie nakrętka 13, mam napięcie z aku, jak odepnę wtyczkę od zbudzenia alternatora, tak samo, jak podepnę wtyczkę sowrotem to jest 0.15 v
-
98r 1.8 adr. Czyli na wł. Zapłonie powinno być 1v?
-
GRUDA520 obserwuje zawartość a4 b5 1.8 problem z sonda,przepustnica,przepływomierzem , A4 b5 schemat stacyjki , Wtryski od 1.8T do ADR ? i 4 innych
-
Witam, szukałem szukałem i nie mogę znaleźć, od czego jest niebieski przewód kostki stacyjki. Mierzyłem miernikiem i mam tam napięcie 1v
-
Czemu tak uwazasz
-
Witam jestem właśnie po wymianie nagrzewnicy, termostatu, pompy wody. Przyszedł czas na odpowietrzenie układu, zagrzalem samochód do 90 st, sciaglem wąż z nagrzewnicy, ten z odpowoetrznikiem, na wolnych obrotach leci płyn, a gdy dodam gazu przestaje, trzymałem go z 2/3 min. Na obrotach. Nic nie leciało. Tak powinno być?
-
Tyle pomocy
-
Witam, jestem świeżo po wymianie nagrzewnicy. Świeci mi kontrolka od immo, auto odpala. Podłączyłem kompa pokazał taki błąd 00750, warning lamp. Przed wymiana nagrzewnicy wszystko było ok, pacjent A4 b5 1.8, 96r.
-
GRUDA520 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam, tak jak w tytule, Nie działa mi kontrolka od braku płynu chłodniczego, podmieniłem zbiorniczek, nie pomogło, (oczywiście zbiornik był pusty). Zmostkowalen przewody, tak jak pisali w instrukcji "sam naprawiam". Jak wł. Zapłon kontrolka się zaświeca, więc żarówka odpada. Ktoś miał podobnie? Silnik 1.8 adr jeśli ma to jakieś znaczenie.
-
Ogrzewanie działa więc raczej mało prawdopodobne
-
-
Witam. Dziś próbowałem odpowietrzyć nagrzewnice. Zalałem układ płynem. Zagrzał em auto do 90 st. Sciaglem lewego węża od nagrzewnicy (ten z dziurka). Bąbelki uciekały. Po dodaniu gazu (3tys obr), brak bąbelków, wody. No nic. Jakby ciśnienie nie rosło wraz z obrotami. Dodam że w aucie jest nowa pompa, nowy termostat.
-
Wciskam pedał gazu po adaptacji przepustnicy. Przepustnica piszczy przy każdym przekręceniu kluczyka.
-
Witam , Mam problem z swoja Audi . vcds nie pokazuje błędów. Dzis po podłączeniu komputera mam problem z adaptacja przepustnicy. Wchodzę w grupę 098, Adaptacja przechodzi bez problemowo, do momentu gdy wcisnę gaz. Error. Przepustnica była podmieniana, nie pomogło. Sonda, Napiecie na Wł. zapłonie wynosi 0.470V, Gdy odpalę samochód spada do 0.140V .Napiecie nie zmienia sie gdy wciskam gaz. Stoi .Była podmieniana nie pomogło. Przepływomierz. Co prawda pokazuje jakies tam G/S . Lecz na wł zapłonie, wył silniku. VCDS pokazuje 27,78 G/S IGNORE . wtf .... A objawy to: spadek mocy, duze spalnie , Dorzucam fotki z vcds, moze ktos pomoze ogarnac.
-
Kolego nie pomagasz. Hmmm jak to wytłumaczyć. 1 Odkrecilem świece. 2wlozylem cieniutki śrubokręt w dziurkę. 3.krecilem kołem. 5 bieg. 4.miedzy 2 niebieskim punktem a pomarańczowym (nie wi3m czy widzisz to) tłok ani drgnie (Góra dół) Pytanie teraz do ciebie. Niebieski czy pomarańczowy
-
Góra jest git. Powtarzam Ci kolego 8 obr. Wszystko się zagrywa. Nie wiem czy koło pasowe dobrze siadlo. To przy chlodnicy. Niebieski i pomarańczowy punkt to Gmp. Niebieski zagrywa się z kreska. Pomarańczowy z niczy. Mówię o kole zamachowym. To koło co rozrusznik nim kre i.