Skocz do zawartości

GRUDA520

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GRUDA520

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia GRUDA520

0

Reputacja

  1. Na wł zapłonie, jak mierze napięcie przy alternatorze, to tam gdzie idzie nakrętka 13, mam napięcie z aku, jak odepnę wtyczkę od zbudzenia alternatora, tak samo, jak podepnę wtyczkę sowrotem to jest 0.15 v
  2. 98r 1.8 adr. Czyli na wł. Zapłonie powinno być 1v?
  3. Witam, szukałem szukałem i nie mogę znaleźć, od czego jest niebieski przewód kostki stacyjki. Mierzyłem miernikiem i mam tam napięcie 1v
  4. GRUDA520

    Wtryski od 1.8T do ADR ?

    Czemu tak uwazasz
  5. Witam jestem właśnie po wymianie nagrzewnicy, termostatu, pompy wody. Przyszedł czas na odpowietrzenie układu, zagrzalem samochód do 90 st, sciaglem wąż z nagrzewnicy, ten z odpowoetrznikiem, na wolnych obrotach leci płyn, a gdy dodam gazu przestaje, trzymałem go z 2/3 min. Na obrotach. Nic nie leciało. Tak powinno być?
  6. Witam, jestem świeżo po wymianie nagrzewnicy. Świeci mi kontrolka od immo, auto odpala. Podłączyłem kompa pokazał taki błąd 00750, warning lamp. Przed wymiana nagrzewnicy wszystko było ok, pacjent A4 b5 1.8, 96r.
  7. Witam, tak jak w tytule, Nie działa mi kontrolka od braku płynu chłodniczego, podmieniłem zbiorniczek, nie pomogło, (oczywiście zbiornik był pusty). Zmostkowalen przewody, tak jak pisali w instrukcji "sam naprawiam". Jak wł. Zapłon kontrolka się zaświeca, więc żarówka odpada. Ktoś miał podobnie? Silnik 1.8 adr jeśli ma to jakieś znaczenie.
  8. Ogrzewanie działa więc raczej mało prawdopodobne
  9. Witam mam taki problem jak na zdj. Dodam że msc temu łączyłem się bez problemowo
  10. Witam. Dziś próbowałem odpowietrzyć nagrzewnice. Zalałem układ płynem. Zagrzał em auto do 90 st. Sciaglem lewego węża od nagrzewnicy (ten z dziurka). Bąbelki uciekały. Po dodaniu gazu (3tys obr), brak bąbelków, wody. No nic. Jakby ciśnienie nie rosło wraz z obrotami. Dodam że w aucie jest nowa pompa, nowy termostat.
  11. Wciskam pedał gazu po adaptacji przepustnicy. Przepustnica piszczy przy każdym przekręceniu kluczyka.
  12. Witam , Mam problem z swoja Audi . vcds nie pokazuje błędów. Dzis po podłączeniu komputera mam problem z adaptacja przepustnicy. Wchodzę w grupę 098, Adaptacja przechodzi bez problemowo, do momentu gdy wcisnę gaz. Error. Przepustnica była podmieniana, nie pomogło. Sonda, Napiecie na Wł. zapłonie wynosi 0.470V, Gdy odpalę samochód spada do 0.140V .Napiecie nie zmienia sie gdy wciskam gaz. Stoi .Była podmieniana nie pomogło. Przepływomierz. Co prawda pokazuje jakies tam G/S . Lecz na wł zapłonie, wył silniku. VCDS pokazuje 27,78 G/S IGNORE . wtf .... A objawy to: spadek mocy, duze spalnie , Dorzucam fotki z vcds, moze ktos pomoze ogarnac.
  13. Kolego nie pomagasz. Hmmm jak to wytłumaczyć. 1 Odkrecilem świece. 2wlozylem cieniutki śrubokręt w dziurkę. 3.krecilem kołem. 5 bieg. 4.miedzy 2 niebieskim punktem a pomarańczowym (nie wi3m czy widzisz to) tłok ani drgnie (Góra dół) Pytanie teraz do ciebie. Niebieski czy pomarańczowy
  14. Góra jest git. Powtarzam Ci kolego 8 obr. Wszystko się zagrywa. Nie wiem czy koło pasowe dobrze siadlo. To przy chlodnicy. Niebieski i pomarańczowy punkt to Gmp. Niebieski zagrywa się z kreska. Pomarańczowy z niczy. Mówię o kole zamachowym. To koło co rozrusznik nim kre i.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...