Skocz do zawartości

RafGolonka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O RafGolonka

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Audi A4 B7 Avant z zawieszeniem 1 BV, mam problemy z zbieżnością, auto przy dużych prędkościach ściąga na prawo. Procz tego czuć wyraźne bicie na kolach z przodu w przedziale 110 - 130km/h. Przy wysokich temperaturach nagłe hamowanie okraszone jest skrzypnięciem jakby się coś przesuwało, dźwięk ponawia się przy przyspieszaniu i nie pojawia się do czasu następnego mocnego hamowania. Sanki? Auto zakupione po przeleceniu nad rowem wiec napisze co zostało wymienione: - wahacze lemforder dla 1 BV - amortyzatory - nowe felgi - półosie - ustawiona zbieżność (protokół poniżej) Niestety założyłem stare opony z krzywych felg po rowie, czy one mogą być winne?
  2. Zamiennik Hella Behr z IC, nie działał. A wcześniej w aucie tez ktoś zamontował zamiennik i tez nie działał
  3. Dokładnie tak było, ori czujnik i po sprawie.
  4. Cześć, borykam się z niedziałająca klimatyzacja, głownie na postoju i wysokich temperaturach panujących na zewnątrz. Auto miało przygodę w wyniku której uszkodzony został wąż od osuszacza do sprężarki, wymieniłem wiec sprężarkę, osuszacz, dławik ( z koloru białego na kolor pomarańczowy). Reszta układu została przepłukana. Klimatyzacja w trybie low oraz najmocniejszego nawiewu chodzi bez problemu ( SPRĘŻARKA 12 BAR), problemy zaczynają się gdy ustawie temperaturę w climatronicu, wowczas po pewnym czasie zaczyna sam sie właczac ECON. Po podłączeniu do Vaga wyskakuje błąd z zbyt wysokim ciśnieniem czujnika G65- sporadyczny, wymieniłem wiec czujnik, niestety problem nie minął. Podczas jazdy klimatyzacja raz działa poprawnie (12bar), raz wywala 33 bary, przy tym świrują wentylatory wkręcając się na wysokie obroty i niskie ( cyklicznie). Prace na postoju przedstawiają poniższe filmiki. Gdy ciśnienie wynosi 12 bar za sprężarka jest niemniej niż 2 stopnie C. Jako ciekawostka dziś również zauważyłem ze na włączonym eon, sprężarka cyklicznie przeskakuje z 6 bar do 33 bar (wówczas trwanie impulsu czujnika G65 wynosi 99%). Zastanawiam się nad zmiana skraplacza, może jest przytkany ale zanim to chciałbym się was poradzić. Film 1 Film 2
  5. Aktualizacja:)
  6. Ma ktoś zdjecie albo rysunek z czym rura chłodząca schowek ma się łączyć ? Pacjent a4 B7 Edit: potrzebne zdjęcia znalazłem tutaj https://www.audizine.com/forum/showthread.php/223252-B6-A4-AC-glove-box-mod
  7. @the_naturat_com jaki silnik? Ja niestety z strasznym bólem serca oswajam się z myślą sprzedaży a w zeszłym roku włożyłem w niego lekka ręką 4k pln na głupoty
  8. Pompa idzie od razu do zrobienia, taki pakiet startowy ? Lista modów będzie aktualizowana, to tak na szybko, zobaczymy tez na ile budżet będzie elastyczny. Zobaczymy tez jak BRD będzie się spisywał, troszkę duzo jeżdżę wiec musi być w miarę bez awaryjnie. Radio to chinol z windowsem, moze później wjedzie z androidem ale dla mnie najważniejsza funkcja ze leci muza z spotify, do tego tez chce zaprojektować dostawkę pod uniwersalny uchwyt, i ja wydrukować tak by w miejsce org telefonu mieć swój.
  9. Hey !;) Poprzednio Golfiarz teraz dołączyłem do rodziny posiadaczy A4 B7, okazyjnie zakupione, rocznik 2007, silnik BRD 170koni z nalotem 250kkm. Auto przyzwoicie wyposażone, pełen S-line, wtryski po akcji serwisowej. Jednak moja niestety tragiczną cecha charakteru jest to iż od używanego auta oczekuje stanu jak nowego, wiec czeka mnie mnóstwo pracy... Miedzy innymi: - poprawa pompy - uszczelnienie wtrysków - naprawa klimatyzacji - pełen serwis na oleju Pentrite - program - moze turbo hybryda - BOSE - zawieszenie - dystanse pod 5x100 ( felgi przyjdą z Golfa) A to zapewne wierzchołek całej góry. Myślę ze za kilka miesięcy się przesiądę Tymczasem tak wygląda A4: EDIT 08.05.19 Temat się ruszył, auto powoli jest odgruzowywane, obecnie trafiło do Kamila z CK-Project, zakres prac: - Pompa oleju wzmocniony wałek - EGR OUT, DPF OUT - Sprężyny tył bo d*pa brzydko siedzi - Zawiecha przód, wahacze Lemforder dla S-line, amory TRW - Rozrząd i pompa wody od kolegi @H4mm3R (dzięki!) - Pasek klinowy - Sprężarka klimy - Zestaw naprawczy schowka od kolegi @snajper007 (dzięki!) - Oryginalne osłony spodu (silnika i skrzyni) - Ogarnięta obudowa komputera i odpływ wody pod aku
  10. Cześć, nadszedł czas bym się w końcu przywitał, więc witam wszystkich forumowiczów
  11. Dzięki wielkie za informacje, na pewno skorzystam
  12. Witam, stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi A4 b7 S-line z BRD, 170 koni, auto ma nalatane 250kkm. Jak w temacie poszukuje znanego przez was forumowiczów warsztatu najlepiej w dolnośląskim gdzie będę mógł zostawić swoje a4 bez obaw. Lista rzeczy które chciałbym zrobić: -kompleksowa diagnostyk -rozrząd -regeneracja trzpienia pompy -pozbyć się EGR ( być może również DPF) -naprawić wydech (elastyczny lącznik) -program plus moze turbo hybryda. Czemu jeszcze się warto przyjrzeć przy tym przebiegu? Z warsztatów zastanawiałem się nad ProfiTurbo w Wrocławiu, nie wiem tylko czy zajmują się do końca taka tematyką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...