mxt
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mxt
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Wejherowo
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia mxt
0
Reputacja
-
Dzięki z info poszukam
-
Cześć po jednym dniu przy większym obciążeniu wyskoczył P2006 (Sterowanie kolektorem dolotowym zablokowane, zamknięte, rząd 1). Hmmmm wymiana nastawnika klap? Wywalić klapy zaślepić i usunąć z softu nastawnik ???
-
Witam wstawiłem blokadę wychylenia nastawnika klap po rozebraniu kolektora ssącego okazało się że wychylenia się za daleko błąd 2015 skasowałem do tej pory się nie pojawił
-
Patrzyłem na luzy są praktycznie zerowe więc, kupiłem blokadę krańcowych wychyleń. Niestety mimo tego że piszą na aukcji nie zamontuje aluminiowej blokady nastawnika wychylenia klapek bez wyciągnięcia nastawnikiem gdyż śruba mocująca blokadę jest za długa i po od kręceniu zablokuje się o głowicę i na pewno nie zrobisz tego w 15 minut 🤣 2.0 TDI CR
-
mxt obserwuje zawartość Błąd 201500 klapy kolektora ssącego
-
Witam nie wiele tematów znalazłem na forum dlatego piszę, wyskoczył błąd klap kolektora ssącego A6C6 2.0TDI CR 2011r 190 tkm plastikowy kolektor silnik nie jest zmęczony eger przepustnica niewielki nagar czy macie jakiś pomysł jak się zabrać za błąd czujniki położenia klap -zakładać blokadę wychylenia krańcowego -usuwać klapy - czy wprowadzać zmianę softu pomijając czujnik - kupować komplet za 2 tysie podróbki słabo współpracują macie jakieś praktykę z tym błędem?
-
Wyjąłem wyłącznik sprzęgła rozebrałem, był ugotowany oczyściłem i jest ok zamykam temat
-
Sprawdziłem wyłącznik sprzęgła rozebrałem przeczyściłem był lekko ugotowany teraz jest juz przez tydzień ok
-
Witam wszystkich mam kłopot z rozruchem A6 C6 2.0 TDI BLB 2005 czasami podczas rozruchu po przekręceniu stacyjki nie odpala na obwodzie 50 (przewód rozrusznika ) w tym momencie nie dostaje napięcia, kontrolki świecą, cetralny chodzi, blokada chodzi, przekaźnik sprawdzony wyjąłem stacyjkę wymieniłem 4 mikrostyki wlutowałem nowe dobrej jakości, przez tydzień był spokuj idealnie, lecz zaczęło się znowu pokazuje się błąd 19507 niewiarygodny sygnał zwrotny z obwodu 50 ma może ktoś jakiś pomysł, kierunek poszukiwań z góry dziękuję za każdą radę bo kończą mi się pomysły.
-
Witam wszystkich mam kłopot z rozruchem A6 C6 2.0 TDI BLB 2005 czasami podczas rozruchu po przekręceniu stacyjki nie odpala na obwodzie 50 (przewód rozrusznika ) w tym momencie nie dostaje napięcia, kontrolki świecą, cetralny chodzi, blokada chodzi, przekaźnik sprawdzony wyjąłem stacyjkę wymieniłem 4 mikrostyki wlutowałem nowe dobrej jakości przez tydzień był spokuj idealnie, lecz zaczęło się znowu pokazuje się błąd 19507 niewiarygodny sygnał zwrotny z obwodu 50 ma może ktoś jakiś pomysł, kierunek poszukiwań z góry dziękuję za każdą radę bo kończą mi się pomysły.
-
Witam wszystkich