Skocz do zawartości

mxt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mxt

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Wejherowo

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia mxt

0

Reputacja

  1. Dzięki z info poszukam
  2. Cześć po jednym dniu przy większym obciążeniu wyskoczył P2006 (Sterowanie kolektorem dolotowym zablokowane, zamknięte, rząd 1). Hmmmm wymiana nastawnika klap? Wywalić klapy zaślepić i usunąć z softu nastawnik ???
  3. Witam wstawiłem blokadę wychylenia nastawnika klap po rozebraniu kolektora ssącego okazało się że wychylenia się za daleko błąd 2015 skasowałem do tej pory się nie pojawił
  4. Patrzyłem na luzy są praktycznie zerowe więc, kupiłem blokadę krańcowych wychyleń. Niestety mimo tego że piszą na aukcji nie zamontuje aluminiowej blokady nastawnika wychylenia klapek bez wyciągnięcia nastawnikiem gdyż śruba mocująca blokadę jest za długa i po od kręceniu zablokuje się o głowicę i na pewno nie zrobisz tego w 15 minut 🤣 2.0 TDI CR
  5. Witam nie wiele tematów znalazłem na forum dlatego piszę, wyskoczył błąd klap kolektora ssącego A6C6 2.0TDI CR 2011r 190 tkm plastikowy kolektor silnik nie jest zmęczony eger przepustnica niewielki nagar czy macie jakiś pomysł jak się zabrać za błąd czujniki położenia klap -zakładać blokadę wychylenia krańcowego -usuwać klapy - czy wprowadzać zmianę softu pomijając czujnik - kupować komplet za 2 tysie podróbki słabo współpracują macie jakieś praktykę z tym błędem?
  6. mxt

    Nie zapala błąd 19507

    Wyjąłem wyłącznik sprzęgła rozebrałem, był ugotowany oczyściłem i jest ok zamykam temat
  7. mxt

    Stacyjka brak rakcji przy rozruchu

    Sprawdziłem wyłącznik sprzęgła rozebrałem przeczyściłem był lekko ugotowany teraz jest juz przez tydzień ok
  8. Witam wszystkich mam kłopot z rozruchem A6 C6 2.0 TDI BLB 2005 czasami podczas rozruchu po przekręceniu stacyjki nie odpala na obwodzie 50 (przewód rozrusznika ) w tym momencie nie dostaje napięcia, kontrolki świecą, cetralny chodzi, blokada chodzi, przekaźnik sprawdzony wyjąłem stacyjkę wymieniłem 4 mikrostyki wlutowałem nowe dobrej jakości, przez tydzień był spokuj idealnie, lecz zaczęło się znowu pokazuje się błąd 19507 niewiarygodny sygnał zwrotny z obwodu 50 ma może ktoś jakiś pomysł, kierunek poszukiwań z góry dziękuję za każdą radę bo kończą mi się pomysły.
  9. mxt

    Nie zapala błąd 19507

    Witam wszystkich mam kłopot z rozruchem A6 C6 2.0 TDI BLB 2005 czasami podczas rozruchu po przekręceniu stacyjki nie odpala na obwodzie 50 (przewód rozrusznika ) w tym momencie nie dostaje napięcia, kontrolki świecą, cetralny chodzi, blokada chodzi, przekaźnik sprawdzony wyjąłem stacyjkę wymieniłem 4 mikrostyki wlutowałem nowe dobrej jakości przez tydzień był spokuj idealnie, lecz zaczęło się znowu pokazuje się błąd 19507 niewiarygodny sygnał zwrotny z obwodu 50 ma może ktoś jakiś pomysł, kierunek poszukiwań z góry dziękuję za każdą radę bo kończą mi się pomysły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...