Skocz do zawartości

wisniacarrera

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wisniacarrera

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Marki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wisniacarrera

0

Reputacja

  1. Pod dwoma metrami izolacji taka niespodzianka. Podłączyłem na krótko i w VAGu pokazała się temperatura +17 więc czujnik faktycznie sprawny. Zamówiłem nowa wtyczkę z długimi kablami żeby było zrobione dobrze Bo stara ma już króciutkie kabelki. We wtorek zrobię maintanance, zobaczymy efekty. Łukasz13 dzieki stary jeszcze raz za pomoc, kolejny raz poprowadziłeś za rączkę w diagnozie. Piona! Edit Nowa wtyczka już jest zamontowana. Silnik odzyskał ssanie na zimnym silniku i wreszcie część mocy(w końcu czuć że ma moc). Blad nie występuje. Temat ogarnięty!
  2. A jakie są prawidłowe wartości?
  3. Mam miernik w domu A jestem teraz poza. Jutro sprawdzę i napisze zmierzone wartości. A czy ten czujnik może być w oleju bo to trochę mnie to niepokoi. Edit- rezystancja na pinach wynosi ok. 1.52 kOhma/ 20st. C
  4. Witam, Po ogarnięciu sprawy z prawidłowym programem w ECU dzięki!! koledze Łukasz13 udało mi się dojść do ładu z kompem. Teraz gdy już prawidłowo mogę diagnozować VAGiem, wyskoczył błąd Intake Air Temp. Sensor G42 Signal too High. W grupie 118 w logach pokazuje temperaturę -48st. Temperatura ta nie zmienia się ani na ciepłym ani na zimnym silniku bez względu na temperaturę otoczenia. Widać czujnik padł i tu koledzy do was prośba o pomoc: Który to jest dokładnie czujnik(zdjęcie nr 1 czy nr 2)? Jest na zdjęciach i wiem że jeden odpowiada za pomiar temperatury, a drugi za pomiar przepływu powietrza(chyba masa pow.). Dodam, że po wyciągnięciu czujnika(z miejsca nr2) był cały zaolejony(zdj 3)(wyczyściłem kontakt-em) ale bez zmian. Po odpięciu tegoż czujnika błąd pozostawał bez zmian(temp również)Wiem, że trzeba zakupić nowy ale chciałbym mieć pewność który to jest. Czujnik nr 2 ma nr 068905379a. Przeszukałem cały internet i widze, że często te dwa czujniki są ze sobą mylone stąd mój post. Pozdrawiam
  5. Dzięki za odpowiedź. Mam kabel KKL(jak pisałem już wcześniej VAGiem sprawdzałem sam sprawność czujników i manetki), Program(nr oprogramowania albo seria albo kod) odczytam również VAGiem tak? Jakaś metoda uproszczona na zrobienie tego? EDIT.1 Dzięki pomocy na PW przez Łukasz13 wiemy, że na chwilę obecną prawdopodobnie soft został zmieniony i trzeba będzie wrócić do oryginalnego. Temat czeka do przyszłego tygodnia. Jeśli zostało coś jeszcze do sprawdzenia o czym nie wiem to dajcie znać. Dzięki i pozdrawiam
  6. Hmm czyli muszę podjechać do jakiegoś speca od programów czy mogę sam jakoś sprawdzić? Mało prawdopodobne mi się to wydaje bo fabrycznie siedzi BEX a jeździ jakby miał 140-150KM- dążę do tego, że chipowany raczej nie był.
  7. Cześć, Zakupiłem Audi A4 B6 1.8t BEX z już niedziałającym tempomatem- poprzedni właściciel mówił, że był kiedyś przez kogoś dokładany i nie wiadomo czemu nie działa. Wymieniłem czujnik nad pedałem sprzęgła(na oryginalny) bo był jeszcze fabryczny z 2003roku(myślałem, że problem zniknie ale niestety nie). Czujniki pedału sprzęgła i pedału hamulca- sprawdzałem w VAGu i działają poprawnie. Próbowałem aktywować "silnik->kodowanie->kod 11463" i otrzymałem komunikat że zaprogramowano. Potem wejście do "kierownica->w bloki i kod 004- działa każda pozycja manetki- działa również pomiar prędkości w blokach w kategorii silnik. Tempomat dalej nie działa. Ręce "opadywują", może ktoś poradzi bo przejrzałem już wszystkie tematy i nawet jak był podobny poruszony to nierozwiązany. Dodam, że nie zapala się nawet kontrolka podczas próby włączenia. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...