Skocz do zawartości

ksitek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ksitek

Informacje

  • Imię
    Hubert
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ksitek

0

Reputacja

  1. Sony dsx-a210UI Generalnie to zostało wpiąć tą kostke jakoś do tej czerwonej i wszystko powinno śmigać.
  2. @pila24jakas wskazowka gdzie szukać informacij o tym, do czego sluza, jakis punkt zaczepienia żebym mógł pójść dalej?
  3. W takim bądź razie to mini-iso nie jest mini-iso ;p U mnie wygląda to zupełnie inaczej, chociaż jak w google wpisuje 'mini-iso' to wyskakuje właśnie to co mam u siebie. Daje zdjęcia dla poglądu.
  4. Większośc ogarnąłem. Pozostało mi ostatnie, dokupiłem przejściówkę do tylnych głośników, ale powstał problem że w poradnikach kazdy podpina mini-iso do czerwonej kostki, która idzie do adaptera(czarnej skrzyneczki) ale u mnie jest jedna kostka mini-iso. Na dodatek ma duzo mniejsze wejścia niż są na czerwonym adapterze oraz ogólnie jest za mała jak na to wejście. Zgaduje że będzie potrzebne lutowanie, albo spinanie czegoś na krótko? Swoją drogą myśle czy by nie napisać poradnika do wymiany akurat w tym modelu bo jednak poradniki są ale ciężko jest z nich coś wyciągnąc. Kostka którą kupiłem TYLNE GŁOŚNIKI SUBWOOFER MODUŁ AUDI A3 A4 A6 A8 TT 5652244771 - Sklep internetowy AGD, RTV, telefony, laptopy - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro za 39,99 zł - TYLNE GŁOŚNIKI SUBWOOFER MODUŁ AUDI A3 A4 A6 A8 TT (5652244771). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  5. @pila24 wraz ze zmianą radia wleci skrzynia basowa wiec nie wiem czy jest sens podpinać wzmacniacz. Aczkolwiek fajnie by było wiedzieć w razie w co miałeś namyśli pisząc ze musze podpiąć biale piny
  6. Chwilę sie z tym męczę, szukam szukam i znaleźć nie mogę, bylbys tak uprzejmy i wskazal mi gdzie mniej wiecej szukac?
  7. Jak w temacie, chce zmienić radio jednak kostka ktora idzie do radia za nic nie chcę wyjsc, pewnie trzeba użyć jakiegoś sposobu aby to wyjac. @Edit chodzi o ta czarna(zasilajacą), wydaje sie jakby byla wbudowana w tą większą kostke jendak chyba da sie ja wyjac?
  8. Wiem że tematów było wiele jednak żaden nie rozwiązywałby mojego problemu. WIęc, przy kupnie samochodu(rok temu) co jakiś czas pojawiała się kontrolka ESP. Ostatnio do ESP dołączyła kontrolka ABS. Święcą się cały czas. Vag pokazywał 00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46) 30-00 - Open or Short to B+ 36-10 open circuit - intermittent Po wymianie czujnika (lewy przód) zmienił błąd na : 00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46) 30-00 - Open or Short to B+ Nie wiem czy to miało wpływ ale międzyczasie poruszałem i przeczyściłem czujnik pod kierownicą. Jakieś pomysły cóż to może być? sprawdzić obwód czegoś? Edit: Chyba że wymieniłem zły czujnik... bo w błędzie jest napisane "ABS/ESP front --- 00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)" WIęc wymieniłem w lewym przodzie, natomiast w kodach usterek jest napisane "Czujnik koła ABS lewy tył (G46)"
  9. ksitek

    Diagnostyka 2.0alt

    Cześć, chciałbym Wykryć co jest nie tak z silnikiem Występujące problemy to: -Bardzo mocne dławienie się na zimnym -brak mocy -sporo błędów I tutaj pytanie do was, logi z jakiej grupy robic?
  10. Nie zauważyłem żeby coś było nie tak wiec pojechałem do mechanika. Okazało się że w płynie są jakieś tam ilości spalin. Akurat w tym samym czasie był chłopak z taką samą "dolegliwością" i okazało się że cały blok mu poszedł bo podobnież po 2003r. produkują aluminiowe, które lubią pękać. Zobaczymy co będzie po rozbiórce, może trzeba zbierać na nowy silnik ?
  11. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Nawet jak podłożyłem karton pod auto to nic nie było widać ?
  12. Jakiś czas temu ubyło na tyle płynu że się zapowietrzył. Dolałem i wieloktornie odpowietrzałem poprzez odkręcanie śrubki imbusem i zeszło sporo powietrza. Jednak wskazówka temperatury dalej leży(czasem tylko wraca na swoje miesce) I wieje dalej zimne powietrze, no chyba ze przbybutuje do 4k obr. Zdejmowałem również obejme z tej dużej rury no i idzie cały czas płyn i już niemam pomysłu jak to odpowietrzyć. dodam tylko że ilość płynu w zbiorniczku się zmienia. Napisanie tematu na forum to ostatnia rzecz którą robie przed pojechaniem do mechanika(zawsze warto próbować)
  13. Silnik ALT. Byłem na lokalnym szrocie i facet nie ma czegoś takiego. Także prosiłbym o małą podpowiedź co do nazwy o ile swoją ma coby wiedzieć co wgl. potrzeba dokupić bo na allegro po wpisaniu dolot a4 b6 takowy element nie występuje, zastanawiam się czy to się wgl. pod dolot zalicza.
  14. Audi a4 b6 rocznik 2003 2.0 alt/tfsi benzyna/gaz przepraszam, podstawowego info nie dałem
  15. Na wstępie chciałbym przeprosić jeśli to nie ten dział ale wydał mi sie najodpowiedniejszy ze wszystkich. A wiec, zauważyłem że przewód od dolotu jest nie tak jak powinien (wąż ogrodowy w środku). Chcąc go uszczelnić zanim dojade do mechanika najpewniej uszkodziłem przewód, i chciałbym się zapytać od czego on jest. Bo nawet nie wiem czy do mechanika mogę dojechać sam czy holować go odrazu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...