-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Zibex25
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Wałbrzych
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Zibex25
0
Reputacja
-
Za duszeniem się silnika stał uszkodzony zawór egr.
-
Zibex25 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
I ufaj tu mechanikom. Jeszcze oferowali darmową lawetę. ? Ja sam tego nie zrobię raz że nie mam czasu dwa jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę pojazdową Czyli szukać innego mechanika?
-
Właśnie jutro jedzie do Serwisu diesla do naprawy. Sprawdzą pompki, uszczelniacze, pompę vacum wyjmą zbiornik paliwa wyczyszczą itp od razu zalecili mi jeśli będzie to konieczne wymienić wałek rozrządu szklanki i panewki żeby mieć już spokój.
-
Nie sprawdzaliśmy. Mam tylko to, ale auto jedzie jutro do mechanika i będzie szukał przyczyny.
-
Dodam też że na wyjętym wężu z przepustnicy i odpiętej kostce jest to samo.
-
Tak pracują wtryskiwacze. Niestety silnik na dzien dzisiejszy już sie dusi po odpaleniu nie ma nawet reakcji na pedał gazu. 20190115_150620.mp4
-
Klapa gasząca jest w pożądku to jest jakieś zwarcie z masą ale otwiera się i zamyka prawidłowo po za tym klapa chyba nie pracuje z pedałem gazu jak przepustnica. A u mnie raz jedzie auto bez problemu a raz nie ma mocy. Tak samo zwróć uwagę że tylko do 3 tys obrotów ma problem z wstawaniem od 3 w góre wkręca się dobrze.
-
Ok. A jeszcze wytłumacz mi jak możesz na jakiej zasadzie działa ta pompa? Że ma aż tak ogromny wpływ na to że auto nie ma siły ruszyć?
-
Czyli co wymienić na nową? Regenerować? Czy coś w niej się wyrobiło i się to wymienia?
-
Właśnie że auto nie wpada w żaden tryb awaryjny i nie ma też żadnego błedu. Gaszenie silnika nic nie pomaga.
-
Nie posiadam dpf został wycięty. Kontrolka świeci się już od jakiegoś czasu i jest to błąd klapy gaszącej P2100.
-
Nie miesza się puki wszystko jest sprawne. A co jeżeli puszczają uszczelniacze na pd? Może wtedy niespalone paliwo wraca spowrotem z olejem do baku?
-
Paliwo jest takiego koloru bo jest w nim prawdopodobnie olej...
-
A to jest reakcja na gaz w podłodze. 20190114_213414.mp4
-
Witam. Od wczoraj mam problem z silnikiem w swojej a4. Auto nie chce wchodzić na biegu na wyższe obroty i się dusi, na luzie to samo do 3 tys obrotów gaz w podłoge a obrotomierz skacze góra dól idąc do tych 3 tys obrotów i kopci. Powyżej już normalnie wchodzi na obroty. Rozebrałem filtr paliwa i okazało się że ropa ma kolor jak coca cola. Jadąc na każdym biegu auto nie ma siły wejśc na obroty więsze niż 1200-1400 obr. Żmiana biegu kończy się zadławieniem silnika.