1. Ja posiadam ea888 CAEB jest to nowsza jednostka, wtryski z sida są do ea113
2. Świece mam pfr7q, cewki beru zse032
3. Pompa hfpf LOBA
4. ICEK duży z zapasem na 500+
Witam A4 B8 2.0 TFSI Quattro 6HP28 2gen CAEB
Na zimnym silniku podczas np wyjazdu z miejsca parkingowego samochód przygasa lub gaśnie, lub np ruszam zbliżam się do najbliższego skrzyżowania i wtedy gaśnie lub przygasa. Na ciepłym lub po przejechaniu np. 100-200 m problem ustaje.
Świece, cewki, wtyczki nowe
Myślę czy to nie jest coś z wysprzęgleniem
Z góry dziękuje za pomoc!
Mam coś takiego że nie lubię iść na łatwiznę zatem jakbym zrobił swapa na 3.0 to i tak bym kombinował żeby zwiększyć oczywiście dużo.
Dodatkowo 500+km w 2.0 tfsi to na te czasy żaden wyczyn
1. Duży FMIC
2. Dolot z kwasiaka
3. Tip 3,5", dobry filtr powietrza + odcięcie od ciepła silnika
4. Wzmocnienie silnika
5. Borgwarner s200sx na customowym kolektorze twinscroll
6. Pompa loba hfpf
7. Pompa lfpf jakiś wydajny wkład
8. Wtryski?
9. Świece, cewki - nowe i dobre
10. Dp. 3-3,5 cala - wydech jak kto woli 2,5-3 cale sportowe tłumiki
11. Można dowalić dotrysk metanolu
12. Kolektor ssacy IE
13. Skrzynią się nie martwię akurat bo mam 6hp28 2 gen
14. Atmosferyczny blow off
15. Zewnętrzny WG
Dać się da ale trzeba wszystko dobrze przemyśleć
oraz skonsultować z bardziej doświadczonymi
500-550 W planach dotrysk metanolu, kute korby, kute tłoki, wzmocnione panewki, wzmocnione sprężyny, zawory, talerzyki, wałki sportowe - wszystko co się da nawet może stroker.
Witam! Pacjent A4 B8 2.0 TFSI CAEB Przygotowuje auto pod 400km+
Potrzebuje informacji odnośnie układu paliwowego i zapłonowego
1. Czy są realnie lepsze świece (przynoszące wymierne korzyści) niż pfr7q, które obecnie mam z nalotem 2000km
2. Mam sprawne oryginalne cewki czy wymieniać na Beru ZSE032 lub jakieś inne lepsze
3. Mam aktualnie zamontowaną pompę HPFP loba pod moce 500-550
4. Czy można wsadzić jakąś wydajniejszą pompą LPFP np. TTRS DAZA czy zamontować oryginalną nową zależy mi na tym iż mimo że celuje aktualnie w niewiele powyżej 400 zależy mi na zapasie na 500-550
5. Wtryski mam oryginalne sprawne czy można wsadzić jakieś wydajniejsze np. z RS4 lub TTRS DAZA zależy mi na zapasie do 500-550
Z góry dziękuję za pomoc
Odma nowa z ASO według numerów tej co była w środku montaż, wszystkie rurki szczelne dodatkowo izolacja objechałem rurki z kolektora ssącego do odmy i z turbo do odmy
Witam! Mam problem z trzęsącym się silnikiem na biegu jałowym!
Przed wymianą odmy trzęsło tylko do momentu rozgrzania, zaś po wymianie trzęsie cały czas!
Błędy:
P227900
P017100
P050600
P030100
P030200
P030300
P030400
P030000