Tomuś95 Posted April 2, 2020 Posted April 2, 2020 Witam! Pacjent A4 B8 2.0 TFSI CAEB Przygotowuje auto pod 400km+ Potrzebuje informacji odnośnie układu paliwowego i zapłonowego 1. Czy są realnie lepsze świece (przynoszące wymierne korzyści) niż pfr7q, które obecnie mam z nalotem 2000km 2. Mam sprawne oryginalne cewki czy wymieniać na Beru ZSE032 lub jakieś inne lepsze 3. Mam aktualnie zamontowaną pompę HPFP loba pod moce 500-550 4. Czy można wsadzić jakąś wydajniejszą pompą LPFP np. TTRS DAZA czy zamontować oryginalną nową zależy mi na tym iż mimo że celuje aktualnie w niewiele powyżej 400 zależy mi na zapasie na 500-550 5. Wtryski mam oryginalne sprawne czy można wsadzić jakieś wydajniejsze np. z RS4 lub TTRS DAZA zależy mi na zapasie do 500-550 Z góry dziękuję za pomoc
Unf Posted April 2, 2020 Posted April 2, 2020 Zapas do 550KM? Z 2.0TFSI? Czy w tytule nie miało przypadkiem być 3.0TFSI?
Tomuś95 Posted April 2, 2020 Author Posted April 2, 2020 500-550 W planach dotrysk metanolu, kute korby, kute tłoki, wzmocnione panewki, wzmocnione sprężyny, zawory, talerzyki, wałki sportowe - wszystko co się da nawet może stroker. 1
Unf Posted April 2, 2020 Posted April 2, 2020 Ok to spoko, tylko dziwię się bo za pieniądze, które włożysz w 2 litrowe R4, zrobiłbyś to dużo łatwiej i przyjemniej w 3 litrowym V6 - ale co kto lubi
Tomuś95 Posted April 3, 2020 Author Posted April 3, 2020 Mam coś takiego że nie lubię iść na łatwiznę zatem jakbym zrobił swapa na 3.0 to i tak bym kombinował żeby zwiększyć oczywiście dużo. Dodatkowo 500+km w 2.0 tfsi to na te czasy żaden wyczyn 1. Duży FMIC 2. Dolot z kwasiaka 3. Tip 3,5", dobry filtr powietrza + odcięcie od ciepła silnika 4. Wzmocnienie silnika 5. Borgwarner s200sx na customowym kolektorze twinscroll 6. Pompa loba hfpf 7. Pompa lfpf jakiś wydajny wkład 8. Wtryski? 9. Świece, cewki - nowe i dobre 10. Dp. 3-3,5 cala - wydech jak kto woli 2,5-3 cale sportowe tłumiki 11. Można dowalić dotrysk metanolu 12. Kolektor ssacy IE 13. Skrzynią się nie martwię akurat bo mam 6hp28 2 gen 14. Atmosferyczny blow off 15. Zewnętrzny WG Dać się da ale trzeba wszystko dobrze przemyśleć oraz skonsultować z bardziej doświadczonymi
black4 Posted April 3, 2020 Posted April 3, 2020 (edited) Tomuś95, Plany widzę na nietuzinkowy projekt. Warto wszystko wcześniej przemyśleć i zaplanować, żeby uniknąć niepotrzebnych kosztów i straty nerwów i czasu. Znajomy zrealizował podobny projekt w A5 B8 na ok 500 ps. Jest to profesjonalista, który chętnie doradzi i myślę, że w miarę potrzeb pomoże w realizacji ww. projektu. Namiary znajdziesz na skrzynce priv. Powodzenia w realizacji projektu. Pozdrawiam Edited April 3, 2020 by black4
gagat3k Posted April 18, 2020 Posted April 18, 2020 jeśli chodzi o wtryski, to nie musisz szukać z innych modeli, kup po prostu z większym cc czy to u sidamotorsport czy fmic. IC pod te moce, to nie byle chiński fmic, a raczej coś pokroju Wagnera. Kolejna sprawa, to problem turbo, bo żadna hybryda p&p tego nie pociągnie, czy IHI czy TTE. Nie wiem czy takie moce ogarnęłaby k04-064 w hybrydzie - podejrzewam, że nie, ale ręki sobie nie dam uciąć. Skrzynia zf6hp jest dosyć wolną skrzynią i też ma swój limit nm, bo przy mocy rzędu 500+ niuta będzie sporo. LPFP podobno do wymiany - kontaktowałem się w podobnych sprawach z tunerami w Polsce i UK. Świece zimniejsze przy tych mocach, bo masz zwykłe. Zimniejsze sporo droższe. Cewki bez różnicy, wszystko w zasadzie to samo. Układ paliwowy w 2.0tfsi w A4 starcza tak do 370/380. Potem pompy i wtryski do wymiany. Jak chcesz jeszcze alkohol, to do wymiany przewody, wtryski i pompa dostosowana pod alkohol. w Polsce wiem, że chociażby compsport robił A4 2.0tfsi na 430km, ruszali wydech, turbo k04, układ paliwowy, dolot. W dodatku tam jest zf8hp55a
Tomuś95 Posted May 4, 2020 Author Posted May 4, 2020 W dniu 19.04.2020 o 00:13, gagat3k napisał: jeśli chodzi o wtryski, to nie musisz szukać z innych modeli, kup po prostu z większym cc czy to u sidamotorsport czy fmic. IC pod te moce, to nie byle chiński fmic, a raczej coś pokroju Wagnera. Kolejna sprawa, to problem turbo, bo żadna hybryda p&p tego nie pociągnie, czy IHI czy TTE. Nie wiem czy takie moce ogarnęłaby k04-064 w hybrydzie - podejrzewam, że nie, ale ręki sobie nie dam uciąć. Skrzynia zf6hp jest dosyć wolną skrzynią i też ma swój limit nm, bo przy mocy rzędu 500+ niuta będzie sporo. LPFP podobno do wymiany - kontaktowałem się w podobnych sprawach z tunerami w Polsce i UK. Świece zimniejsze przy tych mocach, bo masz zwykłe. Zimniejsze sporo droższe. Cewki bez różnicy, wszystko w zasadzie to samo. Układ paliwowy w 2.0tfsi w A4 starcza tak do 370/380. Potem pompy i wtryski do wymiany. Jak chcesz jeszcze alkohol, to do wymiany przewody, wtryski i pompa dostosowana pod alkohol. w Polsce wiem, że chociażby compsport robił A4 2.0tfsi na 430km, ruszali wydech, turbo k04, układ paliwowy, dolot. W dodatku tam jest zf8hp55a 1. Ja posiadam ea888 CAEB jest to nowsza jednostka, wtryski z sida są do ea113 2. Świece mam pfr7q, cewki beru zse032 3. Pompa hfpf LOBA 4. ICEK duży z zapasem na 500+
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now