Jump to content
IGNORED

A4 B8 2.0 TFSI Przygotowanie pod 400-450km


Recommended Posts

Posted

Witam! Pacjent A4 B8 2.0 TFSI CAEB Przygotowuje auto pod 400km+

Potrzebuje informacji odnośnie układu paliwowego i zapłonowego

1. Czy są realnie lepsze świece (przynoszące wymierne korzyści) niż pfr7q, które obecnie mam z nalotem 2000km

2. Mam sprawne oryginalne cewki czy wymieniać na Beru ZSE032 lub jakieś inne lepsze

3. Mam aktualnie zamontowaną pompę HPFP loba pod moce 500-550

4. Czy można wsadzić jakąś wydajniejszą pompą LPFP np. TTRS DAZA czy zamontować oryginalną nową zależy mi na tym iż mimo że celuje aktualnie w niewiele powyżej 400 zależy mi na zapasie na 500-550

5. Wtryski mam oryginalne sprawne czy można wsadzić jakieś wydajniejsze np. z RS4 lub TTRS DAZA zależy mi na zapasie do 500-550

 

Z góry dziękuję za pomoc

Posted

Zapas do 550KM? Z 2.0TFSI? Czy w tytule nie miało przypadkiem być 3.0TFSI? :shock3:

Posted

500-550 W planach dotrysk metanolu, kute korby, kute tłoki, wzmocnione panewki, wzmocnione sprężyny, zawory, talerzyki, wałki sportowe - wszystko co się da nawet może stroker.

 

  • Upvote 1
Posted

Ok to spoko, tylko dziwię się bo za pieniądze, które włożysz w 2 litrowe R4, zrobiłbyś to dużo łatwiej i przyjemniej w 3 litrowym V6 - ale co kto lubi :whistling:

Posted

Mam coś takiego że nie lubię iść na łatwiznę zatem jakbym zrobił swapa na 3.0 to i tak bym kombinował żeby zwiększyć oczywiście dużo.

Dodatkowo 500+km w 2.0 tfsi to na te czasy żaden wyczyn

1. Duży FMIC

2. Dolot z kwasiaka

3. Tip 3,5", dobry filtr powietrza + odcięcie od ciepła silnika

4. Wzmocnienie silnika

5. Borgwarner s200sx na customowym kolektorze twinscroll

6. Pompa loba hfpf

7. Pompa lfpf jakiś wydajny wkład

8. Wtryski?

9. Świece, cewki - nowe i dobre

10. Dp. 3-3,5 cala - wydech jak kto woli 2,5-3 cale sportowe tłumiki

11. Można dowalić dotrysk metanolu

12. Kolektor ssacy IE

13. Skrzynią się nie martwię akurat bo mam 6hp28 2 gen :D

14. Atmosferyczny blow off

15. Zewnętrzny WG

Dać się da ale trzeba wszystko dobrze przemyśleć :D

oraz skonsultować z bardziej doświadczonymi

 

Posted (edited)

Tomuś95,

Plany widzę na nietuzinkowy projekt.

Warto wszystko wcześniej przemyśleć i zaplanować, żeby  uniknąć niepotrzebnych kosztów i straty nerwów i czasu.

Znajomy zrealizował podobny projekt w A5 B8 na ok 500 ps. 

Jest to profesjonalista, który chętnie doradzi i myślę, że w miarę potrzeb pomoże w realizacji ww. projektu.

Namiary znajdziesz na skrzynce priv.

Powodzenia w realizacji projektu.

Pozdrawiam

 

Edited by black4
  • 3 weeks later...
Posted

jeśli chodzi o wtryski, to nie musisz szukać z innych modeli, kup po prostu z większym cc czy to u sidamotorsport czy fmic. IC pod te moce, to nie byle chiński fmic, a raczej coś pokroju Wagnera.

Kolejna sprawa, to problem turbo, bo żadna hybryda p&p tego nie pociągnie, czy IHI czy TTE. Nie wiem czy takie moce ogarnęłaby k04-064 w hybrydzie - podejrzewam, że nie, ale ręki sobie nie dam uciąć. Skrzynia zf6hp jest dosyć wolną skrzynią i też ma swój limit nm, bo przy mocy rzędu 500+ niuta będzie sporo. 

LPFP podobno do wymiany - kontaktowałem się w podobnych sprawach z tunerami w Polsce i UK. 

Świece zimniejsze przy tych mocach, bo masz zwykłe. Zimniejsze sporo droższe. 

Cewki bez różnicy, wszystko w zasadzie to samo. 

Układ paliwowy w 2.0tfsi w A4 starcza tak do 370/380. Potem pompy i wtryski do wymiany. Jak chcesz jeszcze alkohol, to do wymiany przewody, wtryski i pompa dostosowana pod alkohol. 

w Polsce wiem, że chociażby compsport robił A4 2.0tfsi na 430km, ruszali wydech, turbo k04, układ paliwowy, dolot. W dodatku tam jest zf8hp55a

  • 3 weeks later...
Posted
W dniu 19.04.2020 o 00:13, gagat3k napisał:

jeśli chodzi o wtryski, to nie musisz szukać z innych modeli, kup po prostu z większym cc czy to u sidamotorsport czy fmic. IC pod te moce, to nie byle chiński fmic, a raczej coś pokroju Wagnera.

Kolejna sprawa, to problem turbo, bo żadna hybryda p&p tego nie pociągnie, czy IHI czy TTE. Nie wiem czy takie moce ogarnęłaby k04-064 w hybrydzie - podejrzewam, że nie, ale ręki sobie nie dam uciąć. Skrzynia zf6hp jest dosyć wolną skrzynią i też ma swój limit nm, bo przy mocy rzędu 500+ niuta będzie sporo. 

LPFP podobno do wymiany - kontaktowałem się w podobnych sprawach z tunerami w Polsce i UK. 

Świece zimniejsze przy tych mocach, bo masz zwykłe. Zimniejsze sporo droższe. 

Cewki bez różnicy, wszystko w zasadzie to samo. 

Układ paliwowy w 2.0tfsi w A4 starcza tak do 370/380. Potem pompy i wtryski do wymiany. Jak chcesz jeszcze alkohol, to do wymiany przewody, wtryski i pompa dostosowana pod alkohol. 

w Polsce wiem, że chociażby compsport robił A4 2.0tfsi na 430km, ruszali wydech, turbo k04, układ paliwowy, dolot. W dodatku tam jest zf8hp55a

1. Ja posiadam ea888 CAEB jest to nowsza jednostka, wtryski z sida są do ea113

2. Świece mam pfr7q, cewki beru zse032

3. Pompa hfpf LOBA

4. ICEK duży z zapasem na 500+

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...