Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 2.0 TFSI Przygotowanie pod 400-450km


Tomuś95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Pacjent A4 B8 2.0 TFSI CAEB Przygotowuje auto pod 400km+

Potrzebuje informacji odnośnie układu paliwowego i zapłonowego

1. Czy są realnie lepsze świece (przynoszące wymierne korzyści) niż pfr7q, które obecnie mam z nalotem 2000km

2. Mam sprawne oryginalne cewki czy wymieniać na Beru ZSE032 lub jakieś inne lepsze

3. Mam aktualnie zamontowaną pompę HPFP loba pod moce 500-550

4. Czy można wsadzić jakąś wydajniejszą pompą LPFP np. TTRS DAZA czy zamontować oryginalną nową zależy mi na tym iż mimo że celuje aktualnie w niewiele powyżej 400 zależy mi na zapasie na 500-550

5. Wtryski mam oryginalne sprawne czy można wsadzić jakieś wydajniejsze np. z RS4 lub TTRS DAZA zależy mi na zapasie do 500-550

 

Z góry dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapas do 550KM? Z 2.0TFSI? Czy w tytule nie miało przypadkiem być 3.0TFSI? :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to spoko, tylko dziwię się bo za pieniądze, które włożysz w 2 litrowe R4, zrobiłbyś to dużo łatwiej i przyjemniej w 3 litrowym V6 - ale co kto lubi :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam coś takiego że nie lubię iść na łatwiznę zatem jakbym zrobił swapa na 3.0 to i tak bym kombinował żeby zwiększyć oczywiście dużo.

Dodatkowo 500+km w 2.0 tfsi to na te czasy żaden wyczyn

1. Duży FMIC

2. Dolot z kwasiaka

3. Tip 3,5", dobry filtr powietrza + odcięcie od ciepła silnika

4. Wzmocnienie silnika

5. Borgwarner s200sx na customowym kolektorze twinscroll

6. Pompa loba hfpf

7. Pompa lfpf jakiś wydajny wkład

8. Wtryski?

9. Świece, cewki - nowe i dobre

10. Dp. 3-3,5 cala - wydech jak kto woli 2,5-3 cale sportowe tłumiki

11. Można dowalić dotrysk metanolu

12. Kolektor ssacy IE

13. Skrzynią się nie martwię akurat bo mam 6hp28 2 gen :D

14. Atmosferyczny blow off

15. Zewnętrzny WG

Dać się da ale trzeba wszystko dobrze przemyśleć :D

oraz skonsultować z bardziej doświadczonymi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomuś95,

Plany widzę na nietuzinkowy projekt.

Warto wszystko wcześniej przemyśleć i zaplanować, żeby  uniknąć niepotrzebnych kosztów i straty nerwów i czasu.

Znajomy zrealizował podobny projekt w A5 B8 na ok 500 ps. 

Jest to profesjonalista, który chętnie doradzi i myślę, że w miarę potrzeb pomoże w realizacji ww. projektu.

Namiary znajdziesz na skrzynce priv.

Powodzenia w realizacji projektu.

Pozdrawiam

 

Edytowane przez black4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o wtryski, to nie musisz szukać z innych modeli, kup po prostu z większym cc czy to u sidamotorsport czy fmic. IC pod te moce, to nie byle chiński fmic, a raczej coś pokroju Wagnera.

Kolejna sprawa, to problem turbo, bo żadna hybryda p&p tego nie pociągnie, czy IHI czy TTE. Nie wiem czy takie moce ogarnęłaby k04-064 w hybrydzie - podejrzewam, że nie, ale ręki sobie nie dam uciąć. Skrzynia zf6hp jest dosyć wolną skrzynią i też ma swój limit nm, bo przy mocy rzędu 500+ niuta będzie sporo. 

LPFP podobno do wymiany - kontaktowałem się w podobnych sprawach z tunerami w Polsce i UK. 

Świece zimniejsze przy tych mocach, bo masz zwykłe. Zimniejsze sporo droższe. 

Cewki bez różnicy, wszystko w zasadzie to samo. 

Układ paliwowy w 2.0tfsi w A4 starcza tak do 370/380. Potem pompy i wtryski do wymiany. Jak chcesz jeszcze alkohol, to do wymiany przewody, wtryski i pompa dostosowana pod alkohol. 

w Polsce wiem, że chociażby compsport robił A4 2.0tfsi na 430km, ruszali wydech, turbo k04, układ paliwowy, dolot. W dodatku tam jest zf8hp55a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.04.2020 o 00:13, gagat3k napisał:

jeśli chodzi o wtryski, to nie musisz szukać z innych modeli, kup po prostu z większym cc czy to u sidamotorsport czy fmic. IC pod te moce, to nie byle chiński fmic, a raczej coś pokroju Wagnera.

Kolejna sprawa, to problem turbo, bo żadna hybryda p&p tego nie pociągnie, czy IHI czy TTE. Nie wiem czy takie moce ogarnęłaby k04-064 w hybrydzie - podejrzewam, że nie, ale ręki sobie nie dam uciąć. Skrzynia zf6hp jest dosyć wolną skrzynią i też ma swój limit nm, bo przy mocy rzędu 500+ niuta będzie sporo. 

LPFP podobno do wymiany - kontaktowałem się w podobnych sprawach z tunerami w Polsce i UK. 

Świece zimniejsze przy tych mocach, bo masz zwykłe. Zimniejsze sporo droższe. 

Cewki bez różnicy, wszystko w zasadzie to samo. 

Układ paliwowy w 2.0tfsi w A4 starcza tak do 370/380. Potem pompy i wtryski do wymiany. Jak chcesz jeszcze alkohol, to do wymiany przewody, wtryski i pompa dostosowana pod alkohol. 

w Polsce wiem, że chociażby compsport robił A4 2.0tfsi na 430km, ruszali wydech, turbo k04, układ paliwowy, dolot. W dodatku tam jest zf8hp55a

1. Ja posiadam ea888 CAEB jest to nowsza jednostka, wtryski z sida są do ea113

2. Świece mam pfr7q, cewki beru zse032

3. Pompa hfpf LOBA

4. ICEK duży z zapasem na 500+

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...