-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Tomuś95
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Tomuś95
1
Reputacja
-
Tomuś95 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
1. Ja posiadam ea888 CAEB jest to nowsza jednostka, wtryski z sida są do ea113 2. Świece mam pfr7q, cewki beru zse032 3. Pompa hfpf LOBA 4. ICEK duży z zapasem na 500+
-
Witam A4 B8 2.0 TFSI Quattro 6HP28 2gen CAEB Na zimnym silniku podczas np wyjazdu z miejsca parkingowego samochód przygasa lub gaśnie, lub np ruszam zbliżam się do najbliższego skrzyżowania i wtedy gaśnie lub przygasa. Na ciepłym lub po przejechaniu np. 100-200 m problem ustaje. Świece, cewki, wtyczki nowe Myślę czy to nie jest coś z wysprzęgleniem Z góry dziękuje za pomoc!
-
Mam coś takiego że nie lubię iść na łatwiznę zatem jakbym zrobił swapa na 3.0 to i tak bym kombinował żeby zwiększyć oczywiście dużo. Dodatkowo 500+km w 2.0 tfsi to na te czasy żaden wyczyn 1. Duży FMIC 2. Dolot z kwasiaka 3. Tip 3,5", dobry filtr powietrza + odcięcie od ciepła silnika 4. Wzmocnienie silnika 5. Borgwarner s200sx na customowym kolektorze twinscroll 6. Pompa loba hfpf 7. Pompa lfpf jakiś wydajny wkład 8. Wtryski? 9. Świece, cewki - nowe i dobre 10. Dp. 3-3,5 cala - wydech jak kto woli 2,5-3 cale sportowe tłumiki 11. Można dowalić dotrysk metanolu 12. Kolektor ssacy IE 13. Skrzynią się nie martwię akurat bo mam 6hp28 2 gen 14. Atmosferyczny blow off 15. Zewnętrzny WG Dać się da ale trzeba wszystko dobrze przemyśleć oraz skonsultować z bardziej doświadczonymi
-
500-550 W planach dotrysk metanolu, kute korby, kute tłoki, wzmocnione panewki, wzmocnione sprężyny, zawory, talerzyki, wałki sportowe - wszystko co się da nawet może stroker.
-
Tomuś95 obserwuje zawartość A4 B8 2.0 TFSI Przygotowanie pod 400-450km
-
Witam! Pacjent A4 B8 2.0 TFSI CAEB Przygotowuje auto pod 400km+ Potrzebuje informacji odnośnie układu paliwowego i zapłonowego 1. Czy są realnie lepsze świece (przynoszące wymierne korzyści) niż pfr7q, które obecnie mam z nalotem 2000km 2. Mam sprawne oryginalne cewki czy wymieniać na Beru ZSE032 lub jakieś inne lepsze 3. Mam aktualnie zamontowaną pompę HPFP loba pod moce 500-550 4. Czy można wsadzić jakąś wydajniejszą pompą LPFP np. TTRS DAZA czy zamontować oryginalną nową zależy mi na tym iż mimo że celuje aktualnie w niewiele powyżej 400 zależy mi na zapasie na 500-550 5. Wtryski mam oryginalne sprawne czy można wsadzić jakieś wydajniejsze np. z RS4 lub TTRS DAZA zależy mi na zapasie do 500-550 Z góry dziękuję za pomoc
-
Mogę prosić o kontakt do cb?
-
Rurki od odmy te dwie jedna do kolektora druga to turbo ściągnąłem i zaizolowalem na wszelki wypadek
-
Jakiś schemat by mi się przydał bo tak w ślepo to ciężko
-
Odma nowa z ASO według numerów tej co była w środku montaż, wszystkie rurki szczelne dodatkowo izolacja objechałem rurki z kolektora ssącego do odmy i z turbo do odmy
-
Witam! Mam problem z trzęsącym się silnikiem na biegu jałowym! Przed wymianą odmy trzęsło tylko do momentu rozgrzania, zaś po wymianie trzęsie cały czas! Błędy: P227900 P017100 P050600 P030100 P030200 P030300 P030400 P030000