Skocz do zawartości

Baksik12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Baksik12

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. na początek, to najlepiej go wykręć wyczyść i załóż nową uszczelkę (oring), u mnie była płaska i krucha jak plastik
  2. Powiem tak, po tym jak to napisałem, a później przeczytałem, to mnie olśniło, auto jedzie już dobrze, wystarczyło tylko troszkę skrócić sztangę od turbo, efekt ? turbina na moich logach wstaje jakoś tak bardzo wcześnie, po skróceniu sztangi wstaje tak 1600-1700 obr i auto nie do poznania. Ktoś tam kiedyś musiał coś grzebać, być może dam turbinę do regulacji żeby było tak na tip top
  3. Witam wszystkich, jako że już nie mam za bardzo pomysłów co do braku mocy, to proszę o analizę logów. Pacjent : A4 1.9 tdi pd kod silnika AVB skrzynia manual rok 2002 Objawy : ogólnie muł straszny, mam jeszcze a3 o tej mocy to nie ma porównania nawet co zrobione ? uszczelnienia na wtryskach, rozrząd, turbina wyczyszczona, dolot oraz egr tez wyczyszczony, wszedzie nowe uszczelki, nowy filtr powietrza. Podmieniałem przepływomierz z tej co dobrze jedzie o tych samych numerach i nic to nie dało, w silniku tylko 1 błąd odnośnie poduszki silnika. abs kontrola trakcji poduszki wszystko działa. oto logi: Grupa 008 dynamiczny Grupa 011 dynamiczny Grupa 003 dynamiczny Czekam przy kompie na wasze odpowiedzi, pozdrawiam.
  4. Witam wszystkich, jestem Artur i pochodzę z Lublina, aktualnie a4 b6 1.9 tdi pd avb.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...