Jump to content

Iptables

Pasjonat
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Iptables

Informacje

  • First name
    Grzesiek
  • Location
    UK

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Cabriolet
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

78 profile views
  1. No u Ciebie też coś zaczyna się dziać. Powinno być 0,05A w spoczynku. Ja co miesiąc muszę ładowarką doładowywać akku a mam 94Ah duży akku. U Ciebie i tak lepiej, bo u mnie żre 3 razy więcej. Myślę nad jakąś wajchą, przy wychodzeniu z auta wajhą/przełącznikiem odłączać akku I już, bo nie mogę patrzeć jak mój nowy akku jest dojeżdżamy. Kilka dni po pełnym załadowaniu akku ładowarką mam na klemach 11,9V. Gówniane Audi gówniany portal nikt nie wie co w tym gównie jest zepsute. Miałem Volvo żadnych problemów a ten grat :/ złom szwabski ... Ostatnio się zdziwiłem, bo wyjąłem akku a zaczął alarm wyć na całą ulice z głośników auta, gdzie jest ten drugi akumulator od alarmu, ktoś wie? Może on jest przyczyną, jest napewno stary i zżera prąd z głównego accu trzeba by go też wymienić. Linki do schematów na tym portalu też nie działają. Nie wiem co tu dodać, odechciewa mi się tego cabrioleta.
  2. Tak, pisałem wcześniej, że inwigilator pobierał jakieś 0,1 A. Został już zdemontowany, pisałem o tym wcześniej. Nadal pozostaje 0,37 A poboru prądu do zwalczenia, jest to licznik zintegrowany z immobiliserem, który pobiera mi 0,22 A. Alarm w samochodzie jest oryginalny, ciekawe swoją drogą czy alarm też nie jest wbudowany w licznik samochodu żałosne Audi. Aha, no i radio Concert 2 pobiera mi w spoczynku 0,05 A, też nie wiem czy to normalne. Nie będę fotowoltaiki montował, ponieważ mam soft roof Chcę oryginalny pobór prądu przywrócić w moim Audi A4 B7 cabrio czyli 0,05 A =]
  3. Pobór prądu przez licznik (0,22 A), może być spowodowany immobiliserem, który jest wbudowany w licznik ? (licznik zintegrowany z immobiliserem -to musiał wymyślić jakiś manager idiota ekonomista, inżynier tak by tego nie zintegrował z własnej inicjatywy). Wymiana licznika na inny jako zwykła podmianka, nic nie da, mówi mój mechanik, poprostu samochodu nie odpalę. Ponoć potrzebny do takiej procedury podmiany licznika jakiś magik od przeprogramowania tego no i do ustawienia przebiegu zgodnie ze starym licznikiem. Wiecie coś na ten temat? Aha podczas sprawdzania alternatora nie odłączałem tej małej wtyczki na nim, to podłączenie do regulatora napięcia?
  4. Co znaczy, że tam masz ładowanie pokazane, gdzie?
  5. Odłączyłem dziś Little boxa. Jak pobór był dziś 0,38 A tak po odłączeniu jest 0,37 A. Mały zysk 0,01 A. Pamiętam jak gdzieś tydzień temu odłączałem Little boxa, to pobór był 0,49 A i spadał do 0,4 A. Myślę, że firma ubezpieczeniowa kilka dni temu wraz kończącym się ubezpieczeniem zdalnie wyłączyła Little boxa, to dlatego od kilku dni mam zmniejszony pobór prądu i teraz już mam 0,37 A. Dlatego dzisiejsze jego wymontowanie nie zrobiło na mnie zdumienia, jedynie dziś wyjaśnił się spadek prądu, który nastąpił już kilka dni temu z 0,49 A na 0,37 A dziś. Co mam licznik na ebayu zamówić i podmienić i odzyskam swoje 0,22 A? Znowu przebieg kilometrów nie będzie się zgadzał, bo przebieg w liczniku jest zapisany a nie w komputerze o dziwo. Pozatym nie mam pewności 100%, że to wina licznika, bo przewody z licznika mogą wychodzić gdzieś dalej i coś innego może powodować niechciane obciążenie ?
  6. Dziś sprawdzałem ten alternator przed i po odłączeniu, pobór prądu przez samochód w spoczynku nadal 0,4 A. Przy odłączonym gorącym przewodzie od alternatora podłączyłem czerwoną końcówkę miernika do plusa alternatora i czarną końcówkę miernika do masy alternatora wykazało 73 kohmy, potem podłączyłem czerwoną końcówkę do obudowy alternatora i czarną końcówkę miernika do plusa alternatora i wykazało 30 kohmy. Podczas pracy alternatora przy maksumalnym obciążeniu (wszystko włączone w samochodzie) alternator podaje 13,9 V. Czy takie rezystancje w alternatorze oznaczają, że jest sprawny? Poprawiłem, oczyściłem, dokręciłem łączenia przewodów czerwonych przy klemie czerwonej. Bez zmian. Jutro jak będzie pogoda wypruwam little boxa tracking. Zobaczymy ile zyskam miliamper.
  7. Schowek u pasażera na rękawiczki mam połamany i kabel jest urwany od lampki i krańcówki, ale zaizolowany był dobrze, myślałem, że to to jest przywarte, jednak nie. Radio na stole rozebrałem, poprawiłem podejrzane luty, kondensatory wyglądają OK, jednak nadal ono pobiera 0,05A wyłączone. Audi Concert, czy to normalne? Zapomniałem dokręcić śruby przy kablach które się zbiegają przy plusie akumulatora, może tam jest luz. To jest do sprawdzenia. Wyczytałem gdzieś na angielskim forum, że alternator jak ma spaloną diode, to może kraść z akumulatora prąd. To jest do sprawdzenia, jak będzie pogoda.
  8. Ja wróciłem teraz od samochodu i mam tak. Brało dziś 0,38 A o dziwo nie 0,49 A. Poryte to, wiem. Po odłączeniu radia, zmieniarki i modułu bluetooth spadł pobór o 0,05 A do 0,33 A. Samo radio tyle bierze nawet po odłączeniu zmieniarki i bluetootha. Po dalszym odłączeniu climatronica nadal 0,33 A, wiec to nie wina climatronica. Myślę co dalej odłączyć, odłączyłem niebieską kostke od licznika pobór prądu spadł do 0,1 A. Jaja normalnie, spadek o 0,23 A. Czyli dwóch złodziei mam: Radio Audi Concert gołe bez zmieniarki, bluetoota i zestawu głośnomówiącego to pobór 0,05 A. Licznik (niebieska kostka) to pobór 0,22 A. No i pojutrze odłącze Little boxa od ubezpieczyciela i chyba będą wszycy złodzieje (mówiąc złodzieje na forum, to nie jest mowa nienawiści, nie zbanują mnie?). Tylko teraz co z tym fantem zrobić, licznik na bank źle się zachowuje, widać był rozbierany naklejki były rozcięte i ktoś coś lekko lutował jakby luty poprawiał, co może być uszkodzone w tym liczniku? Małe kostki do wskaźników temp. i paliwa docisnąłem, bez rezultatu, nic tam nadpalonego też nie widać. Aha z tylu za licznikiem są dwa punkty ze przewodami i śrubą masową dokręciłem minimalnie, ale też to nic nie pomogło. Gdzie są jeszcze jakieś punkty zbiorcze plusowe i minusowe, może styku nie ma i coś gdzieś się grzeje i zżera parę watów. Qrła normalnie jak w NASA w Apollo 11, każdego wata liczymy ?
  9. Jak kosztem obudowy komputera, co połamałeś ją? To teraz woda Ci tam wleci z szyby podczas deszczu. To komputer jednak jest pod szybą?
  10. r7adek a ruszałeś wiązkami kabli pomiędzy drzwiami a karoserią samochodu? Może gdzieś przewody są pęknięte i zwarcie robi na 0,49 A. Na innym wątku wyczytałem, że styki w liczniku się nagrzewają, bo nie miały dobrego kontaktu i stąd było kilkaset miliamper poboru. Sprawdźcie sobie też lampke w bagażniku czy, aby na pewno się wyłącza po zamknięciu klapy, ja zostawiłem smartphona w bagażniku z nagrywaniem wideo, jednak na nagraniu lampka gaśnie. U mnie lampki w drzwiach zamykając śrubokrętem też gasną. Idę zaraz radio wyjąć ze zmieniarką bluetooth, climatronika rozłącze, zobacze czy spadnie pobór prądu któregoś złodzieja.
  11. Tak przypuszczam, że w Audi A4 B6/B7 usypia się wszystko po 1 minucie. Ponieważ taki sam prąd złodziej zżera po 1 h jak i po 1 min 0,49A. A może ja tego nie widze, że coś się usypia po 15-20 min przy tak dużym złodzieju. Przed usunięciem Little boxa ten pobór wahał się między 0,49 A a 0,47 A. Czekam do 28 stycznia, aż mi się aktualne ubezpieczenie skończy i będę mógł Little boxa wypróć na stałe. Wtedy powiem wam czy nadal pobór prądu waha się nadal czy już nie. Wiem tylko, że po jego chwilowym rozłączeniu, około 0,09 A zmalał pobór prądu podczas samochodu w spoczynku.
  12. Przyłączam się do tematu. U mnie to samo. Wszystkie bezpieczniki z boku przeorałem oraz bezpieczniki i przekaźniki pod kierownicą. Czy są jeszcze gdzieś bezpieczniki pod maską na przykład? Nadal pobór mam 0,49A po godzinie czasu nawet, przy pozamykanych drzwiach fizycznie ale niezablokowanych z pilota. Jak odłącze Little box tracker od ubezpieczyciela to spada do 0,4A. W świeta po 3 dniach akumulator padł i kupiłem nowy, bo stary i tak miał 10 lat. No ale problem złodzieja prądu nadal pozostaje nierozwiązany. Jak będzie pogoda to spróbuje odłączyć dołożony przeze mnie moduł zmieniarki Yatour z modułem Bluetooth i zestawem głośnomówiącym podłączanym do oryginalnego radia, ale nie sądze żeby to było to, bo osobnego plusa do tego modułu nie podłączałem, tam jest tylko plus z radia. Raz drinkiem whiskey oblałem radio i moduł climatronic niechcący, może climatronic mam przywarty gdzieś? Jeszcze jest możliwość, że woda się gdzieś wdarła do puszki chyba z komputerem w podszybiu, bo jakieś miesiąc temu w ścianie grodziowej pod akumulatorem miałem z pół wiadra wody, bo odpływy miałem zatkane. Może woda gdzieś wdarła się gdzieś do tej puszki i przywiera pobierając 0,4A? Nie mam jak się dostać do tej puszki, bo listwa podszybia zawdza mi ? Tyle rzeczy pozostało mi do sprawdzenia. Aż odechciewa mi się tego kabrioleta. Jak można komputer pod szybą zamontować, jak tam notorycznie woda z szyby się leje. Niemiecka myśl technologiczna tragedia. Może go na komputer wrzucić i sprawdzić, może wykaże co kradnie prąd? Koledzy pomocy pieprzone 0,4A zabija mi nowy akumulator.
×
×
  • Create New...