-
Postów
43 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O luki82ezg

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja już myślałem, że oszaleje. Sprawdź dokładnie konektory w wiązce. Użyj jakiegoś środka poprawiającego styki. Jeśli przez chwilę będzie dobrze lub na stałe to rozwiążesz problem.
-
Drodzy forumowicze!!! Doszedłem do przyczyny tego wariactwa! Cały problem był w wiązce przy ECU. Cała kość odcięta i zamieniona. Jak ręką odjął. Jakby ktoś miał tego typu problem sprawdzajcie tam. Jednocześnie przepraszam za tak długi czas odpowiedzi, ale życie samo tworzy problemy.
-
Drodzy forumowicze!!! Doszedłem do przyczyny tego wariactwa! Cały problem był w wiązce przy ECU. Cała kość odcięta i zamieniona. Jak ręką odjął. Jakby ktoś miał tego typu problem sprawdzajcie tam. Jednocześnie przepraszam za tak długi czas odpowiedzi, ale życie samo tworzy problemy.
-
Akurat grucha przepuszczała, DV tez,
-
Przepustnica jest nowa, czujnik g28 nowy bambosz w grudniu.
-
Drodzy koledzy, od jakiegoś czasu mam problem. Silnik pow. 2900rpm zaczyna falować. Wkręca się ale z oporami a po przekroczeniu ok. 5500rpm wchodzi w tryb awaryjny wywala check i EPC. Do tej pory wymieniono przepustnice, gruchę turbo, zawór DV. Na jakiś czas pomogło po czym znów problemy. Auto poszło do warsztatu i okazało się, że padł napinacz łańcuszka. Razem z tym wymieniono od razu rozrząd. Dzwoni mechanik wszystko OK. Ledwo do domu dojechałem. Podłączam a tu błędy 16705 i 17796. Auto chodzi tak samo na Pb i LPG Ktoś wie co jeszcze może być??
-
podczas diagnostyki sprawdziłem napięcie alternatora 13,4, wymieniłem 14,4 poszedłem dalej doszedłem do zaworu DV. Przepuszczał. Wymieniony. Założony nowy i elegancko. Pojeżdżone, dobrze miał wstawiane i nic, żadnych błędów. Pojechałem do sklepu, zrobiłem zakupy odpalam i po dodaniu gazu 17579 oraz 16905. Skasowałem i wrócił. W sylwestra przejazd i nic zero błędów. Wróciłem też nic. Już nie wiem co może jeszcze być. Czego się nie dotknę to rozwalone! Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Może jakiś magik w Łodzi lub okolicach, który ogarnia LOGI. Może tam wypatrzy jakiś błąd. Ja już tracę nerwy.
-
Komp był rozłączony, przedmuchany, szczoteczka wszystko przeczyszczony. Auto kilka dni już stoi w garażu. Po zabawie w czyszczenie na postoju ok. Wyjazd i po mocnym wciśnięciu pedału przyspieszania samochód traci moc. I znów błędy 17579 i 17950.
-
Dodatkowo wyskakuje błąd 16705 (czujnik g28) Silnik pow. 2500 wariuje i od razu błędy. Wykręcając się na obroty wchodzi na nie nierówno.
-
Troszkę syfu to zasłoniło, do tego ciasno tam niemożliwie. Wymieniono. Dostęp od dołu.
-
Drodzy koledzy, potrzebna pilna pomoc. Gdzie znajduje się czujnik g28. Od razu dodam, że nie przy filtrze oleju. Wywala błąd a w znalezionych solucjach powinien być przy filtrze oleju. Tam go nigdy nie było. Pomoże ktoś?? albo ja go nie widzę.
-
Komp suchy jak pieprz. Wtyczka przy przepustnicy tez idę dalej
-
Drodzy forumowicze, Ostatnimi czasy miałem problem z obrotami silnika podczas jazdy przy obciążeniu inaczej przy mocnym przyspieszaniu zapalała się kontrolka kontroli trakcji i EPC. Po wyłączeniu i włączeniu jeszcze raz silnika problemu stawał jednakże przy próbie wyprzedzania czy mocniejszego przyspieszania powtarzało się to cały czas aż w końcu silnik bardzo mocno falował i nie dał się wkręcić powyżej 1500 obrotów. Podłączyłem komputer wyszła masa błędów przepustnicy. Przepustnica wymieniona na początku było ok problem powrócił i wyświetla kody jak w temacie 17 579,17950. Może to nie było od początku problem przepustnicy tylko gdzie indziej ma z was ktoś jakiś pomysł na ten temat. Z góry bardzo dziękuję za pomoc
-
co w tym śmiesznego?
-
Powiem tak, wymieniłem tłoczki, gumki, klocki i tarcze. nie minęło 2 miesiące i znowu to samo!