Skocz do zawartości

securi90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O securi90

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Tarnowiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia securi90

0

Reputacja

  1. Logi statyczne LOG-01-000-xxx-xxx.CSV LOG-01-001-007-xxx.CSV LOG-01-002-008-xxx.CSV
  2. Przełożyłem przepływomierz, odczucia takie same (logi poniżej). Trochę późno się za to wziąłem, jutro obejrzę cały dolot i popatrzę za dziurami, sprawdzę jeszcze jak sterownik wygląda, może kupiłem nieudani chiptuning.? Logi Dynamiczne. LOG-01-001-013-xxx.CSV LOG-01-002-007-xxx.CSV LOG-01-002-025-xxx.CSV
  3. Tak seria. Mam przepływke na podmiankę, dziś się wezmę za sprawdzanie szczelności. Po czym wnioskujesz, że przepływka pokazuje więcej jak 150?
  4. i statyczne.. LOG-001-007-xxx.CSV LOG-01-000-xxx-xxx.CSV LOG-01-002-008-xxx.CSV
  5. Wybacz Przem8, że tak długo to trwało ale mechanik zawsze wie swoje nagle sąsiad spadł mi jak z nieba, że ostatnio kupił sobie program z kabelkiem. wrzucam folder w którym są umieszczone logi w oryginalnych plikach. https://www.dropbox.com/sh/qrisf6vf46a250q/AACT-uOF0XRk4K5xuVKLw0tea?dl=0 LOG-01-001-013-xxx.CSV LOG-01-002-007-xxx.CSV LOG-01-002-025-xxx.CSV
  6. Ok, na dniach postaram się podjechać do znajomego i zrobić logi. Powiedz mi jeszcze tylko na jakich kanałach mam zrobić ?
  7. Witam wszystkich serdecznie! Miło mi do was dołączyć. Co prawda nie mam wielkiego doświadczenia i bardziej bazuje na wypowiedziach innych ale jeśli coś będę wiedział to zawsze się merytorycznie się udzielę.
  8. Witam Witam! Podłączam się pod ten stary temat u mnie są podobne objawy tyle że, czy to zimny, czy ciepły (chociaż na ciepłym nie zrywa silnikiem tylko go muli) Wymienione DV, N75, Świece, Cewki nawet podmieniłem wtryski bo podczas jazdy z kompem wypadały i były korekty do 3ms. Turbo regenerowane pół roku temu, przez poprzedniego właściciela. Generalnie w VCDS- nie było nic niepokojącego poza korektami wtrysków. Problem jest od 2900 Rpm do około 3300 Rpm powyżej idzie jak głupi. na zimnym w dodatku słychać lekkie "klikanie/klekotanie" z pod maski lecz na tyle ciche, że problem jest to nagrać i nie zawsze występuje. Na biegu jałowym wszystko jest ok i żadnych problemów nie ma. Tylko przy obciążeniu a zwłaszcza 3 bieg. Mam jeszcze pytanie, czy istnieje możliwość że AEB ma tylko jedną sondę lambda ? nie mogę namierzyć drugiej. Pozdrawiam - Adik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...