Skocz do zawartości

Bukar21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bukar21

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Racibórz

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bukar21

1

Reputacja

  1. @Dev jaki olej najlepiej zalać? 2.0Tdi cr cjca, DPF na miejscu, poprzedni właściciel niestety wymieniał w systemie LL co 30tyś(przebieg 170tyś), ja będę wymieniać co max 10tyś. Zmieniał będę teraz razem z rozrządem i imbusem pompy oleju. Myśle nad płukanką co o tym myślisz? ?
  2. Tu na zdjęciu masz założone eibachy pro kity? Jeśli tak to mega to wygląda ?
  3. Właśnie tak chciałem zrobić nawet już zamówiłem zaciski z T4 ale nigdzie nie można dostać jarzm do tego
  4. Myślisz że będzie to dobrze współgrało? Nie będzie zbyt dużej różnicy miedzy przodem a tyłem?
  5. Jednak zostaję przy 4 tłoku brembo na 320mm na przodzie teraz pozostaje kwestia co dawać na tył przy takim zestawieniu
  6. Cześć, w najbliższym czasie chciałbym zrobić swapa hamulców do siebie do seata exeo i myślałem nad 345/320 przód a na tył widzę że jest problem z dostępnością 300mm więc jak nie 300mm to ktoś ma jakiś inny pomysł? Myślałem żeby dać coś większego niż 288mm
  7. Moje subiektywne odczucie, nikogo nie oszukuje ale też nie kłócę się z tym że rozmiaru hamulców nie przeskoczę i wiadomo że najlepszą opcją byłby swap najlepiej na 320 Pozdro
  8. Jestem świeżo po wymianie i dotarciu układu hamlcowego u siebie lecz zostałem przy seryjnych rozmiarach z racji nowych opon zimowych na 15 calowych felgach. Przód 288mm tarcze rotinger wysokowęglowe nacinano-nawiercane do tego klockek brembo xtra Tył 245mm tarcze textar i ten sam klocek brembo xtra Jeśli ktoś tak jak ja szuka zestawu który bedzie go zadowalał zostając przy seryjnych rozmiarach np. ze wzgledu na felgi to naprawdę polecam, faktycznie na przodzie klocki szybko ścina ale na modulacje hamowania nie mogę narzekać do mocniejszego hamowania nawet większej siły nie trzeba przykładać, co do odporności na temperaturę to niestety ale tarcze z racji rozmiarów grzeją się naprawdę szybko ALE mimo rozgrzania tarczy do takiego stopnia że była wręcz fioletowa/czarna klocki naprawdę dawały rady i nie było efektu braku hamulców. Także taki zestaw mogę naprawdę polecić z czystym sumieniem.
  9. W takim razie jakie tarcze klocki polecasz, ponieważ nie umiem znaleźć rzetelnych opini na temat klocków brembo xtra i nie wiem jak będą spisywać się na codzień
  10. Cześć, myślę że to odpowiedni wątek do zapytania, w najbliższym czasie zbliża się wymiana tarcz+klocki na przodzie w mojej b6. W planach mam kupno tarcz nacinano nawiercanych rotingera lecz zastanawiam się jaki klocek do tego dobrać i tu pytanie do was czy ktoś z was zakładał klocki brembo xtra? Niestety większej tarczy jak 288mm nie założę ze względu na zimowe koła 15 cali a chciałem choć odrobinę poprawić hamowanie
  11. Bukar21

    Immobilizer B6

    Cześć, mam problem u siebie w B6 z immobilizerem a mianowicie w tym momencie mam go wyłączony, ponieważ mimo zaprogramowanego klucza w immo i wykryciu go poprawnie nie ma pozwolenia na start (sprawdzałem w blokach pomiarowych nr 22 na zegarach). Byłem z tym u gościa co się zajmuje licznikami i rozłożył ręce a próbował na dwóch licznikach. Polecił mi sprawdzic instalację elektryczną i jak nie najwyżej kupic zestaw startowy ( sterownik silnika, zegary, stacyjka, modół komfortu z kluczykim). Co o tym myślicie, co może być powodem? Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc Dodam ze sprawdałem błedy vagiem i na każdym sterowniku jest jedynie bład o braku komunikacji z immobilizerem (poza tym żadnych błędów) co konsekwencją tego jest tez kontrolka Air Bag na zegarach i migajaca kontrolka immo.
  12. Bukar21

    Problemy z immo

    Dzięki jutro się za to zobiorę i obejrzę jak to wygląda, lecz wątpię bo przed dorabianiem kluczy nie było żadnych błędów i wszystko działało jak należy.
  13. Bukar21

    Problemy z immo

    Cześć, liczę na pomoc bo zostałem w kropce i nie wiem co zrobić. Do samochodu dostałem dwa klucze (1 działający i drugi który poprzedni właściciel zakupił do zakodowania). Niestety pierwszy klucz zgubiłem i musiałem jechać zakodować drugi. Już przy próbie zapalenia auta byłem zdziwiony bo okazało się że immo było zrobione off bo auto normalnie odpaliło lecz zapalały się awaryjne i nie dało się włączyć klimy (pilot sam dopasowałem wcześniej więc z alarmem problemu nie było). Teraz zaczynaja się schody, w końcu pojechałem na dorobienie klucza i po "zaprogramowaniu" klucza na zegarach w miejscu przebiegu dziennego był napis "DEF" a po paru sekundach od odpalenia zaczynała migać kontrolka świec żarowych. Jak to powiedział pan "Ten napis DEF będzie to nic nie jest". Lecz jeszcze tego samego dnia po południu poprzednie obiawy wrociły (awaryjne i brak klimy). Pojechałem pan zakodował jeszcze raz i o dziwo napis DEF znikł oraz kontrolka świec przestała się migać ale po 1 dniu awaryjne znów wrociły. Podpiąłem vaga sprawdziłem błędy i zobaczyłem masę błedów związanych z komunikacją immo ze sterownikami. Oddałem auto do innego elektryka awaryjne znikneły ale znów na jeden dzień. Ktoś może poradzić co to może być? Czy zegary są już do naprawy? Tamte błędy to były typu brak komunikacji immo z modułem komfortu lub immo ze sterownikiem silnika. Proszę o pomoc
  14. Dzięki wielkie, obawiałem się już regeneracji pompek ale po przeczyszczeniu i złożeniu spowrotem wszystko pracuje jak należy. Sprawdziłem też bip'y oraz korekcje dawek paliwa i wtryski w należytym porządku :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...