Skocz do zawartości

Mateov97

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateov97

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    BielskoBiala

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateov97

  1. tak mam nowy z boscha przygotowany, dzięki za wskazówki
  2. Czyli nie babrać się i wjechać wiertłem o średnicy czujnika
  3. Cześć, Wywaliło mi błędy absa w lewym przednim kole, lekko przygotowując się do tematu, dowiedziałem, się, że temat wrażliwy, zatem popsikałem go wd40, odkręciłem imbusa i starałem się nim delikatnie ruszać w jedną i w drugą stronę, żeby się rozruszał. Niestety mimo tego, wtyczka wraz z kawałkiem wchoidzącym (może 0.5cm) do zwrotnicy wyszły, lecz reszta została w środku. Próbowałem opalarką podgrzać plastik, ale bez skutku, próbowałem też minimalnie nawiercić i jakoś wsadzać w nawiercony otwór jakieś narzędzia żeby chwycić i pociagnąć do siebie, ale też bez większego efektu. Czy jest już kaput i zwrotnica do wymiany, czy może ktoś ma jakiś sprawdzony pomysł?
  4. dla potomnych do zamknięcia. A5_punkty_konstrukcyjne.pdf A5_szczeliny_wymiary.pdf
  5. Cześć, Remontuję silnik i chciałem zweryfikować czy wszystkoe podłużnice i wrażliwe punkty konstrukcyjne na froncie dobrze leżą. Czy ktoś jest mi w stanie podesłać jak wyglądają takie punkty pomiarowe, zeby mieć się do czego odnieść?
  6. miałem to samo, cewka cyl 3 u mnie
  7. Mateov97

    Odma?

    Cześć, Piszę z zapytaniem ze względu, że ostatnio podczas jazdy wywaliło mi kontrolkę EPC (bez check'a) i kupa błędów nastawnika wałka rozrządu, boost'u, wypadania zapłonu (świece wymieniane niedawno, cewka również po awarii - kompletnie inne objawy). Auto ogólnie trzęsie się na postoju, czuć wypadanie zapłonu (obroty nie falują). Dodatkowo na zimnym silniku lekko kopciło się z okolic katalizatora, po wyjęciu bagnetu syczy, próba odkręcenia korka olejowego odbywała się dwoma rękami (tak mocno był zassany) . Czy objawy te mogą wskazywać na uszkodzoną odmę?
  8. O czym ty gościu mówisz? Widziałeś post ?
  9. Cześć, Pisze z prośba o nakierunkowanie przyczyny problemu z dwusprzęgłowką. Kilka miesięcy temu kupiłem s-tronica skrzynia chodziła idealnie, lecz po paru tyg pare raz lekko przymulila, wiec stwierdziłem ze umówię się na pełny serwis skrzyni. W dniu w którym wyjeżdżałem do warsztatu auto przeciągało bieg i w końcu coś mocno strzeliło, zdarzyło się potem tak jeszcze z 2x aż wyskoczyła kontrolka awari hamulca, trakcji i na końcu skrzyni. Wysiadłem i plama oleju. Następnie doholowalismy samochód do warsztatu. Po rozbiórce okazało się ze jest tylko 500ml w skrzyni, a winowajca był przewód od chłodnicy oleju który doprowadza olej do skrzyni. Przewód wymieniony, zalany nowy olej, filtry. Samochód nie faluje, biegi zmienia prawidłowo, ale jest ogromny rezonans niezależnie czy zimny czy jade czy stoję (największy na „P”). Dodatkowo przy cofaniu jakby lekko się dusił i miał za chwile zgasnąć. Czy te mocne strzały mogły rozsypać dwumas, czy raczej dwumas nie ma wpływu na każdy z trybów jazdy? Kiedyś miałem walnięty dwumas ale to stukało na zimnym i tyle. Wiem ze jest uszkodzona podpora poduszki skrzyni, ale wątpię żeby to odpowiadało za taki rezonans, zelaszcza ze ta podpora już chyba wcześniej była do wymiany. ktos nakierunkuje co posprawdzać?
  10. Cześć, Mam ten sam problem… Autko kupione strzelone lewa strona, błotnik został spasowany zgodnie z cała linia boczna i maska, ale zderzak za nisko siedzi i nie wiem w którym miejscu podciągnąć żeby zderzak dobrze wszedł?
  11. czemu uważasz, że pętla na szyi?
  12. Mateov97

    3.2 V6 FSI Wady i Zalety

    To znaczy wiesz ja mam VR6 to rozrząd się naciąga co te 150-200K warto zmienić ten łancuch, płaciłem za wszystko z robotą 3500 na start przy zakupie dla spokoju.. Także jeśli w 3.2 FSI zrobienie rozrządu na start + wyczysczenie z nagaru + kontrola/wymiana cewek da mi powiedzmy pewność że pojeżdzę te 50tysięcy w miare spokojnie to jak najbardziej będę chciał takie auto nabyć Najbardziej zależy mi na dźwięku, nie ukrywam wolałbym S5 4.2, ale na to bym musiał jeszcze trochę poczekać, a nie wiem czy mi się chce , pokusa nowego auta jest zbyt duża
  13. Mateov97

    3.2 V6 FSI Wady i Zalety

    dzięki za opinię, no gdzieś na YT widziałem film przypadkiem 'a5 3.2 fsi awaryjne klapy kolektora' że właśnie może być z tym problem, tam niby pisali że koszt naprawy usunięcia około 600złotych, ale jakoś nie zwracałem na to większej uwagi..a rozrząd strzelam że też trzeba wyciągać silnik jesli robiles? No Nagar to akurat wiem niestety uroki FSI i to już tak zostanie.. Kurczę no takie dylematy mam co z tym zrobić, wiem że z TT 3.2 nie miałbym raczej większych problemów, ale jednak A4 B8/ A5 już dodaje takiej powiedzmy 'klasy' jeśli tak by to nazwać.. Hmm w każdym razie dziękuję Ci za opinię na chwile obecną, może jeszcze ktoś się wypowie będę miał większe porównanie
  14. Mateov97

    3.2 V6 FSI Wady i Zalety

    Witajcie, Przeszukałem forum Audi A5, Google, ale widzę że dopiero tutaj jakiś temat chociaż jest.. Przymierzam się do zakupu kolejnego silnika 3.2.. Aktualnie mam VR6 w A3 i są to dobre jednostki, więc rozważam tym razem TT 3.2, ale od jakiegoś czasu mam ochotę na coś 'dojrzalszego' więc mój wybór pada na 3.2 w A4 B8/A5, 2.0TFSI nie chce nie zalezy mi na podnoszeniu mocy lecz na dzwięku, wiadomo VRka ma lepsze brzmienie, ale na 3.2 z A4 tez nie będę narzekał. Spalanie mnie nie interesuje, jedyne zależy mi na tym żeby jednostka była bezawaryjna.. Prześledziłem już tutaj te wątki, ale dalej nie jestem pewien, czy ta jednostka CALA jest w porządku, że powiedzmy zrobię rozrząd na start i będę pokonywał tysiące KM bezproblemowo czy nie mam za bardzo na to liczyc? Bo nie ukrywam chciałbym niezawodną jednostkę, a taką aktualnie posiadam, zrobiony rozrząd na start i jedyne eksploatacyjne częsci okresowo wymieniane.. Więc nie wiem czy 3.2 będzie taką jednostką czy nie bardzo? Diesla już nie chcę, a 2.0 TFSI nie przemawia za mną.. Będę wdzięczny za opinie zwłaszcza osób które pokonali tą jednostką już wiele KM.. Pozdrawiam was :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...