Skocz do zawartości

Kamszot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamszot

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kamszot

0

Reputacja

  1. i dwumasa w tym przypadku również od awx?
  2. Witam, w moim a4 b7 1.8t bfb quattro kończy się sprzęgło i chciałbym je wymienić na coś mocniejszego, ponieważ samochód posiada aktualnie 215km/320nm a plany są na około 250. Czytałem po forach i grupach na fb i najczęściej polecanym zabiegiem jest wrzucenie kompletu od awx. Doczytałem się jednak, że w przypadku quattro występują drgania na tarczy od awx i zaleca się zastosowanie obitej tarczy od bfb. Z racji, że auto ma przejechane ponad 400 tyś. km. wymieniłbym również dwumasę (brak oznak zużycia). Proszę o poradę co zastosować w moim przypadku.
  3. Ma ktoś porównanie ap do najnowszej wersji mts gold?
  4. Witam, kilka dni temu stałem się posiadaczem A4 B6 z silnikiem AVJ i chciałbym podnieść w nim moc. Jestem w tym zielony więc proszę o wyrozumiałość. Pogrzebałem trochę na forum i znalazłem, że na początek warto by zmienić wtryski na te od BEX'a, założyć DP i FMIC. Co sądzicie o takim zabiegu? Jak ze sprzęgłem i z hamulcami, oryginalne wystarczą? Mam do przeznaczenie około 3000zł, czy w tej kwocie się zmieszczę? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...