Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Podniesienie mocy w AVJ

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kilka dni temu stałem się posiadaczem A4 B6 z silnikiem AVJ i chciałbym podnieść w nim moc. Jestem w tym zielony więc proszę o wyrozumiałość. Pogrzebałem trochę na forum i znalazłem, że na początek warto by zmienić wtryski na te od BEX'a, założyć DP i FMIC. Co sądzicie o takim zabiegu? Jak ze sprzęgłem i z hamulcami, oryginalne wystarczą? Mam do przeznaczenie około 3000zł, czy w tej kwocie się zmieszczę? Pozdrawiam! 

Opublikowano

Po co kolejny taki sam temat jak już wsio zostało napisane i mogłeś kontynuować w jakimś istniejącym?

A tak poza tym to ciężko będzie z takim budżetem i zależy czy wszystko sam będziesz robił i za ile ktoś zrobi program, bo niektórzy wołają nawet połowę Twojego budżetu za taką usługę :D  Jak nie zmienisz turbo na co najmniej k03s to ciężko bezpiecznie będzie przekroczyć więcej jak 200koni z tymi założonymi modyfikacjami.

Zacznij od logów, bo może dojdzie kilka rzeczy z osprzętu do wymiany typu przepływka, jakieś zaworki i inne duperele.

Opublikowano

Ale jak założysz drugiego smica z 2.5 tdi, wtryski bex, DP i program to spokojnie się wyrobisz w budżecie i zostanie na pierdołki. Do ugrania 200-210

• 8 miesięcy temu...
Opublikowano